pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
No nasadili jste mi trosku brouka s tim vysledkem u jaskovo stroje... A stev to jeste prikrmil ... No treba mi to zas pro zmenu zitra murkin rozmluvi ... Jinak bych si zalozil prasatko "na tele" a zuzitkoval bych jeden z tech dvou lichejch motoru co mam doma
Moje vačky jsou 256 duration při 1 mm (0.03 in), zdvih ventilů mám 10.2, časování
IN: BTDC 22 / ABDC 54
EX: BBDC 56 / ATDC 20
Oproti TLS vačkám je to určitě zlepšení, ale TLR vačky budou možná lepší. Nebo dát TLR IN a tenhle profil EX, asi by to taky fungovalo, ale spíš víc ve vrchu.