globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.12.2014 v 19:35 | Nahoru | #1
Strakon: to bude spis placebo, toho vzduchu tim jde docela malo na to aby to delalo nejakej rozdil..

No nasadili jste mi trosku brouka s tim vysledkem u jaskovo stroje... A stev to jeste prikrmil ... No treba mi to zas pro zmenu zitra murkin rozmluvi ... Jinak bych si zalozil prasatko "na tele" a zuzitkoval bych jeden z tech dvou lichejch motoru co mam doma

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.12.2014 v 19:36 | Nahoru | #2
assassin> jdi do toho

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.12.2014 v 19:37 | Nahoru | #3

assassin píše: jeden z tech dvou lichejch motoru co mam doma


Že bych si od Tebe jeden koupil "na pokusy"?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.12.2014 v 19:46 | Nahoru | #4
assassin> jak jsem zmiňoval ty vačky, tady je trochu nepřehledná tabulka od Sama.
Moje vačky jsou 256 duration při 1 mm (0.03 in), zdvih ventilů mám 10.2, časování
IN: BTDC 22 / ABDC 54
EX: BBDC 56 / ATDC 20

Oproti TLS vačkám je to určitě zlepšení, ale TLR vačky budou možná lepší. Nebo dát TLR IN a tenhle profil EX, asi by to taky fungovalo, ale spíš víc ve vrchu.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist