globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.10.2014 v 13:50 | Nahoru | #1

dakarista píše: dewwil> nemeril jsi nahodou jakou mas vuli mezi valcem a diry v karteru pro valec?
Ja si ted sedl k motoru, zacal jsem merit a zkpuset a zjistil jsem, ze valec ma vnejsi prumer 106,6 a dira v karteru je 107,95... tam by se neco dalo nahnat



u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.10.2014 v 15:18 | Nahoru | #2

Pepa1098 píše: u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm



Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist