pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: dewwil> nemeril jsi nahodou jakou mas vuli mezi valcem a diry v karteru pro valec?
Ja si ted sedl k motoru, zacal jsem merit a zkpuset a zjistil jsem, ze valec ma vnejsi prumer 106,6 a dira v karteru je 107,95... tam by se neco dalo nahnat
u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm
Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal