pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm
Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
Ti říkáme, že dřív se dělaly motory předimenzovaný a jaksi asi kucí šikmooký počítali, že se najdou "pacienti", kterým origo objem nestačí a nechali nám tam místo pro naše vykutálenosti . Na dnešních motorech je vše tak natěsno, že jsi rád, když tam narveš origo těsnění aniž by jsi si nezpůsobil škody na psychickém a fyzickém zdraví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
Jak píše Honza asi počítali do budoucna s větším vrtáním ale nástupem Gsxr projet TL šel k ledu, jenom na novém Vstromu udělali větší vrtání myslím že na 100mm na objem 1020 tím dosáhli většího krouťáku a to už od spodních otáček