globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 12:42 | Nahoru | #1621
mm-art-airbrush> Kde je teda ta výdrž?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 13:11 | Nahoru | #1622

strakon píše: mm-art-airbrush> Kde je teda ta výdrž?



no přece v koních (pardon v krouťáku a záleží co za divočáka na tom sedí)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 13:27 | Nahoru | #1623

mm-art-airbrush píše: Angel GT na Buse a drží dobře. Tedy zadek má 3,500km a už moc nevydrží



Ja proti tem AngelGT taky nic nemam. Kdyz je srovnam s Roadsmart 1 i 2, tak jsou o dost lepsi a sportovnejsi. A da se s nima ject dost velka kudla, kdyz ma clovek vymleto.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 13:30 | Nahoru | #1624
strakon> GT držej dobře na silnici i v tomhle počasí s těžkou motorkou, ale zadek moc dlouho neodolává svou životností 190ti poníkům Tak jsem to myslel.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 19:54 | Nahoru | #1625
No prostě, pokud někdo jezdí ostřejš a je jedno na čem tak nemá cenu obouvat cestovně sportovní puky, kam řadím i ty Angely... Gumy jsou to jediný co mě držej na silnici takže radši obuju lepidlo, který třeba ani nevyužiju na 50%, ale můžu se na ně spolehnout, protože to jednou přešvihnu a pak budu litovat, že jsem ty lepidla neobul... Sice to prd vydrží na nájezd, ale zdraví mám jen jedno a čím jsem starší tím hůř se rány hojej
Kdyby jste někdo věděl o levných Racetec K0 tak hoďte info, jsou do tohohle počasí to nej

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.10.2014 v 21:16 | Nahoru | #1626
dewwil>

musím souhlasit zdravý máme jenom jedno

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.10.2014 v 10:15 | Nahoru | #1627

dewwil píše: No prostě, pokud někdo jezdí ostřejš a je jedno na čem tak nemá cenu obouvat cestovně sportovní puky, kam řadím i ty Angely... Gumy jsou to jediný co mě držej na silnici takže radši obuju lepidlo, který třeba ani nevyužiju na 50%, ale můžu se na ně spolehnout, protože to jednou přešvihnu a pak budu litovat, že jsem ty lepidla neobul... Sice to prd vydrží na nájezd, ale zdraví mám jen jedno a čím jsem starší tím hůř se rány hojej
Kdyby jste někdo věděl o levných Racetec K0 tak hoďte info, jsou do tohohle počasí to nej



1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 19:06 | Nahoru | #1628
Tak hoši, včera jsem rozebral TL1078ccm a budete jukat jak vypadaj písty a válce po 8500km. Večer sem postnu fotky, ani jsem tomu nechtěl věřit... Pak posoudíte sami...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 19:08 | Nahoru | #1629

dewwil píše: Tak hoši, včera jsem rozebral TL1078ccm a budete jukat jak vypadaj písty a válce po 8500km. Večer sem postnu fotky, ani jsem tomu nechtěl věřit... Pak posoudíte sami...



A to jede na vlozce nebo nikasilu?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 19:12 | Nahoru | #1630

dakarista píše: A to jede na vlozce nebo nikasilu?



nikasil... teď jsem v háku takže mi fotky z founu neveme comp...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 20:25 | Nahoru | #1631
Tak tady jsou foto válců a pístů v BB1078ccm po těch 8500km, pecka, lepší než origo stav







































Co tomu říkáte??? Dna jsou očouzený z důvodu mírně bohatší směsi...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 20:48 | Nahoru | #1632
ono taky, co by jim asi tak mohlo být, to není dvoutakt stejně "opotřebeně" vypadá i sériový píst z RSV po 65tkm. Jinak pěkný ponk

Edit: mě už by spíš zajímaly čísla z brzdy

Naposledy editováno 20.10.2014 20:51:54

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.10.2014 v 21:20 | Nahoru | #1633
Mileek> njn, mě dostalo, že se ani neošoupaly ty vodící plochy pístu, jinak ta brzda proběhne až tento týden, protože se posralo přepravní autíko takže nemám čas to tam dovézt po ose, jelikož jsem v práci od 8. do 20 hod. denně, takže jsem odkázanej na odvoz autem... Ale krouťák tam bude, jsem taky dost zvědavej, ale sotva lezu jak jsem utahanej Škoda, že mě zastavili v rozletu ti policajti, už jsem byl odhodlanej to protáhnout na max. ale vzali mi vítr z plachet Ale aspoň mám papíry o který jsem mohl přijít

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 09:47 | Nahoru | #1634
Hele, neměla by už být odbržděná ta Jaskova bestie? Nebo že bych tu přehlídl graf?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 10:17 | Nahoru | #1635

r-a-k píše: Hele, neměla by už být odbržděná ta Jaskova bestie? Nebo že bych tu přehlídl graf?



čau tuším že Jašek na brdu teprve pujde aspoň co jsem zaslech víš jak se to Raku říká kdo si počká ten se dočká

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 10:31 | Nahoru | #1636

r-a-k píše: Hele, neměla by už být odbržděná ta Jaskova bestie? Nebo že bych tu přehlídl graf?



jj, ještě na Jaškovu bestii dáváme BB1078ccm a nejspíš to necháme odbrzdit i s TLR BB1120ccm

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 11:54 | Nahoru | #1637
Jo tydle vidle. Já měl za to že se bude odbržďovat, aby se vědělo kolik to přidalo s těma palicema s titan ventilama. Když jste psali že to je masakr, po projíždce.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 12:29 | Nahoru | #1638
r-a-k> jj, ale znáš to, objem ničím nenahradíš, už jen čekám na Murkina kdy zavelí a naložíme to do auta a frčíme brzdit

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 16:40 | Nahoru | #1639
Týve vono to snad opravdu pofrčí Proč to ty "kurvy šikmooké" neudělaly hned v základu,mohli jsme si uštřit ty stresy v diskuzích V2 vs.R4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 17:55 | Nahoru | #1640

Ďuričko píše: Týve vono to snad opravdu pofrčí Proč to ty "kurvy šikmooké" neudělaly hned v základu,mohli jsme si uštřit ty stresy v diskuzích V2 vs.R4



jj, protože dřív se jezdili v SBK V2 1000ccm a 4V 750ccm tak byly pro ně V2 1200ccm zbytečný a pak už je nevyvíjeli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:00 | Nahoru | #1641
Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:14 | Nahoru | #1642

dewwil píše: jj, protože dřív se jezdili v SBK V2 1000ccm a 4V 750ccm tak byly pro ně V2 1200ccm zbytečný a pak už je nevyvíjeli



ano Honzo jen ducati u V2 šla dál a když se potom jezdili 4V litry tak si ducati vymohla vyjímku na 1200ccm škoda že ostatní na V2 nějak zapomněly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #1643

dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....



je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 20:51 | Nahoru | #1644

Pepa1098 píše: je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta



Dulezita je stredni pistova rychlost, ktera nesmi byt vysoka jinak se bude trhat olejovej film. Cim krstsi zdvih, tim lepsi a muze se to vic tocit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 21:02 | Nahoru | #1645

dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....



Jste nebo teda Pepa druhý už skoro 2 roky, Jeden němec si nechal tohle vrtání postavit na repliku SB8R.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 21:44 | Nahoru | #1646
YOSH_BOY> jj, tak jsme druhý, o tom němcovi jsem nevěděl, ale co to už je sb8r Nevíš o Throttle body z SB8R? Má větší hrdla

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 21:53 | Nahoru | #1647
to nevím a stejně to nic nepřidá..
laborovat můžeš s výškou, v kitu byly 3 sety..

Naposledy editováno 21.10.2014 21:55:39

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 22:05 | Nahoru | #1648
YOSH_BOY> aha, dík za info

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.10.2014 v 21:10 | Nahoru | #1649
Tak Jaškovo Brutal TLS osazeno BB 1078cm tak uvidíme Museli jsme přizvat i Assassina TL dýchánek do 00:30 hod.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.10.2014 v 21:22 | Nahoru | #1650
Jsem zvedav na ty hodnoty brzdy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist