globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:00 | Nahoru | #1
Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #2

dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....



je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 21:02 | Nahoru | #3

dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....



Jste nebo teda Pepa druhý už skoro 2 roky, Jeden němec si nechal tohle vrtání postavit na repliku SB8R.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist