globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #1

dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....



je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.10.2014 v 20:51 | Nahoru | #2

Pepa1098 píše: je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta



Dulezita je stredni pistova rychlost, ktera nesmi byt vysoka jinak se bude trhat olejovej film. Cim krstsi zdvih, tim lepsi a muze se to vic tocit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist