globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:46 | Nahoru | #4501

Pepa1098 píše: jo kluci když se jeli Jašek s dewilem projet tak si při tom lítání neměli vyměnit stroje protože to je potom nemoc a ta se nedá z hlavy dostat Honza to bude muset převrtat aby to na šestku šlo za plynem

Přesně tak, já se tomu bránil, abych se na Jaškově bestii svezl, ale pak jsem neodolal svezení a je vymalováno, prostě mi to proti tomu jede jak fichtl ono i v otevřené verzi 125 PS je proti Jaškovým výborně naladěným 160. ti koním prdítko, je to fakt rozdíl... Bude se asi znova BigBorovat

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:54 | Nahoru | #4502

assassin píše: mam za to ze to vyjde tak nejak jako vsechny ty "levnejsi" znackovy kotouce 9-10tis za par... ale on to tu stev objevi a rekne ti presne...



Nepovim, uz si to nepamatuju a platil jsem to i s rozetou :) Ale vic jak 9 za oba to nebylo jak pises. A min jak 8 asintaky ne.

Ale tady je to zbytecny, mely by jit u motokotoucu repasovat ty stavajici, ze budou fungovat celkem verim a bude to levnejsi. Nebo cinsky armstrongy fungujou, vtr jich s nima jezdi hodne a dlouho. Pripadne jistota NG.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:56 | Nahoru | #4503
dewwil> tak super ... nejradeji bych dal brembo. Ale mam strach o cenu... jinak nasel jsem ze origo aprilia oem brembo stoji u af1racing.com 160 $ kus, coz je pekny.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:57 | Nahoru | #4504
Dewwil> Jestli by nebylo efektivnější koupit jinej (rovnou silnější) dvouvál, než se snažit dohnat někoho, kdo je v tom dlouho a finančně vysypanej. Sice můžeš čerpat z jeho zkušeností, ale i tak je to žumpa na čas i prachy.Ale samozřejmě fandim a rád to budu sledovat, pokud se bude něco dít

Naposledy editováno 07.10.2015 20:58:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:03 | Nahoru | #4505

dewwil píše: Přesně tak, já se tomu bránil, abych se na Jaškově bestii svezl, ale pak jsem neodolal svezení a je vymalováno, prostě mi to proti tomu jede jak fichtl ono i v otevřené verzi 125 PS je proti Jaškovým výborně naladěným 160. ti koním prdítko, je to fakt rozdíl... Bude se asi znova BigBorovat



hele ty to mas urcite otevreny? ja jsem na tom jaskovo nejel po poslednich upravach, ale co jsme se byli svezt tak jsme zkouseli letmej sprint a spis to vypadalo tak nejak fifty fifty - dost udelaj prevody, ja mam 16/39 on serii 17/38 ale zase on vazi tak pulku toho co ja... jen si nevybavim jestli to bylo uz s 1080ccm nebo jen ta naladena 998... vim ze uz tam byl karbon airbox a po ladeni u murkina... ja na tom jel v dobe kdy to melo ten hlinikovej a v ty dobe bych pocitove rekl ze to moje by to smazlo na motor jak nic....

spis to byl jeste litr, ted jestli tam ma 140 na kole tak by to mel bejt jinej level...

ale jestli to tam povezes, tak si na me vzpomen, poslal bych tam svoje valce... ja nejak vubec nestiham :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:13 | Nahoru | #4506

PetrL3 píše: Dewwil> Jestli by nebylo efektivnější koupit jinej (rovnou silnější) dvouvál, než se snažit dohnat někoho, kdo je v tom dlouho a finančně vysypanej. Sice můžeš čerpat z jeho zkušeností, ale i tak je to žumpa na čas i prachy.Ale samozřejmě fandim a rád to budu sledovat, pokud se bude něco dít



rozumnejsi to asi je... jenze to neni snadny... podle me jedinej zasadne vykonejsi V2 je duc 1098 / 1198 a to uz je docela dost penez a pomerne radikalni stroj na nase cesty...¨
stroje jako ta druha gen RSV, moto morini a dalsi jedou lip... ale ne nijak zasadne.... motorove je tam navic to co do TL dostanes "za par tisicovek" ... jasne porad je tam ten zbytek, modernejsi koncepce, ram, podvozek... ale ten rozdil neni tak razantni podle me. Ja se stejnou myslenkou zabejvam uz dlouho a treba letos jsem dospel k nazoru, ze dam TL jeste sanci... svezl jsem se na hypermotardu 1100SP kterej byl fakt horkej favorit a jo je to super motorka, ale cekal jsem vic... to co mi nabidne navic mi nestoji za tech 250ts co bych si musel priplatit.... myslim, ze kdyz dam do kupy ten zadrenej motor, udelam udrzbu na kterou uz to ceka leta + lehky kola tak to bude na pomery jeste rozumny svezeni. padne do toho castka v desetitisicich, ale koupit MM,RSV nebo duc uz je pres sto.....

Naposledy editováno 07.10.2015 21:26:13

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:23 | Nahoru | #4507
assassin> to má hlavu a patu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:29 | Nahoru | #4508

PetrL3 píše: Dewwil> Jestli by nebylo efektivnější koupit jinej (rovnou silnější) dvouvál, než se snažit dohnat někoho, kdo je v tom dlouho a finančně vysypanej. Sice můžeš čerpat z jeho zkušeností, ale i tak je to žumpa na čas i prachy.Ale samozřejmě fandim a rád to budu sledovat, pokud se bude něco dít



Ten pocit kdyz svoji motorku celou rozeberes a upravujes podle sebe i to nejzasadnejsi jako je motor, se neda koupit :) Mne osobne o nejaky srovnavani vubec nejde, i kdyz me samozrejme zajima jak to jezdi ostatnim.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:34 | Nahoru | #4509

Stev píše: Ten pocit kdyz svoji motorku celou rozeberes a upravujes podle sebe i to nejzasadnejsi jako je motor, se neda koupit :) Mne osobne o nejaky srovnavani vubec nejde, i kdyz me samozrejme zajima jak to jezdi ostatnim.



Ten pocit už znám. Dodnes občas poslouchám, jak mě tenkrát rodina půl roku skoro nevídala To sem měl jen jedno děcko. Dnes mám dvě, tak už víc zvažuju, do čeho se pouštět.
E: tedy teď sem úplně v prdeli kvůli tátovi, ale to tady nechci fňukat. Jen že budu rád, když si letos přes zimu stihnu vyrobit alespoň hever na mašinu.

Naposledy editováno 07.10.2015 21:37:15

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:49 | Nahoru | #4510
Petr: chce to dve motorky, jednu pojizdnou a pak se v te druhe klidne muzes vrtat jednou za pul roku... blby je ze ja momentalne ze 4 nemam pojizdnou zadnou :)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 22:54 | Nahoru | #4511
assassin> No já na tom jel cca před měsícem a je to nebe a dudy, moje se líp sebere trochu vespod a pak už se tomu nechce a Jaškovo jede furt jak pitbull co jde za buřtem, já mám spíš čivavu co se tím buřtem udáví v 8000 ot.\ min. a pak je ráda, že leze Jinak opravdu to chce zkusit s těmi 1078ccm, je to i spolehlivý, Jankovi jsem to montoval, když ten kit měl najeto 8tkm, pouze se daly nový H ojnice a šály, starý H ojnice čekají do mýho motoru. Dost udělá dle mýho i to, že sada ojnice + píst jsou lehčí než origo a motor jde lépe do otáček, prostě je točivější, lepší reakce na plyn a krouťák 130 Nm je luxusní. Je pravda, že je to kombinací všeho jako vačky z eRka, karbon airbox, lepší chlazení, svody a laufy a perfektního doladění powercommanderu, dle mě by to s ignitechem šlo doladit ještě asi lépe, ale to by spíš věděl Murkin jestli by to ještě něco přineslo. Z jízdy se mi nejvíc líbilo, že to můžeš tavit co sneseš a vždy dobrzdíš, prostě spoleh na kotvy, kterej jaksi na sérii eSka i eRka postrádáme, proto mě ty brzdy i limitujou dost ve střelbě, bo proti AP Racing třmenům musím počítat cca s dvojnásobkem brzdný dráhy, nehledě na váhu mýho a Jankovo eSka.,.. Prostě to Jaškovo tele si teď projeď a uvidíš co je to za peklo... e: i oproti serii eRku to letí líp...

Naposledy editováno 07.10.2015 22:58:39

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 23:03 | Nahoru | #4512

Stev píše: Ten pocit kdyz svoji motorku celou rozeberes a upravujes podle sebe i to nejzasadnejsi jako je motor, se neda koupit :) Mne osobne o nejaky srovnavani vubec nejde, i kdyz me samozrejme zajima jak to jezdi ostatnim.



steve - napsal jsi to přesně

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 23:04 | Nahoru | #4513
dewwil: to ze to jede i pres 8tis je spis otazkou restrikce v sani, me to s tim upravenym airboxem jede taky az do omezovace bez zavahani. Ty APcka jsou vic kousavy, ale neprislo mi to ze by to byl zas az tak zasadni rozdil proti tem mejm nissinum. nikdy jsem nemel pocit, ze by me limitovaly brzdy... vzdycky jsem se spis ja bal vzit vic za packu nez ze by uz to vic neslo a nikdy jsem nepocitil vadnuti. hmotnostne taky nemyslim, ze by tam byl zasadni rozdil... par kilo ty ruzny rozvrtany blbosti udelaj... ale uz ne nic zasadniho. velkej rozdil delaj ty kola... to je jeste vec do ktery zainvestuju....
motor bohuzel kvuli svy blbosti udelat musim a nedostanu se nejspis na jaskovo cisla kvuli vyfukum... ale za ty proste kvuli par konikum ve spicce ty prachy nedam :)

ten vykuchanej airbox udela hodne, koukni na ty hrdla jestli nemas skrceny a pak dalsi krok je airbox... u me to byl velkej skok... trochu to ztrati dole kolem 4-5ti tis, ale ten zatah co je kolem 7mi to udrzi az do omezovace....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 23:19 | Nahoru | #4514

oioi01 píše: jestli nechodíš tvrdě na brzdy z 250km/h, tak se nemůže nic stát... čím jsou slabší, tak jsou podle mě jen náchylnější na zvlnění.... do 4,4mm, bych byl celkem klidnej

Edit: řek bych že mnohem důležitější je uložení v nýtech...
kolik vlastně je tak limit pro vůli, ve směru brzd. sílý (dopředu,dozadu)? už tam nějakou taky mám



čau uložení v nýtech pokud má vůli tak je dobře, jinak bych každému kdo si myslí že má vůli velkou doporučil navštívit Jaška on vám to vysvětlí páč kdo neviděl jeho kotouče a XXXL vůle tak neuvěří je to týpek co se s tím nesere a opravdu mu to funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 00:00 | Nahoru | #4515

Pepa1098 píše: čau uložení v nýtech pokud má vůli tak je dobře, jinak bych každému kdo si myslí že má vůli velkou doporučil navštívit Jaška on vám to vysvětlí páč kdo neviděl jeho kotouče a XXXL vůle tak neuvěří je to týpek co se s tím nesere a opravdu mu to funguje



On mysli radialni vuli (primpohybu dopredu dozadu kolem osy kola) ne axialni.
Ta radialni by tam byt nemela, ale treba prave suzuki kotouce ji maji docela velkou uz od vyroby... Jestli to je odhadem do 1mm neresil bych...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 00:05 | Nahoru | #4516
Pepa1098> No do stran je vůle v pořádku,ale ta druhá už asi není uplně oki,ale mám v paži zatím to brzdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 07:05 | Nahoru | #4517
assassin> ty restrikce tam budou určitě, za to dám krk, teď se k tomu kvůli práci nedostanu je vykuchat, začal mi pracovní masakr... Do motoru dám vačice z eRka, ale až tam budou ty hrdla odšpuntovaný, jinak mám k dispozici ten Jankův ALU airbox i origo vykuchanej, no uvidíme po svátcích až začnu na ni dělat, dřív se k tomu nedostanu... Ty tvý Nissiny možná brzdí líp než origo Tokico šestipístky co tam mám teď, čtyřpístkové nebrzdily skoro vůbec, ale já jsem zmlsanej z bratrovejch Bremb a novějších strojů kde ty brzdy fungujou...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 07:10 | Nahoru | #4518

Jasek píše: Pepa1098> No do stran je vůle v pořádku,ale ta druhá už asi není uplně oki,ale mám v paži zatím to brzdí

Jo brzdí to pekelně... Akorát mě vyděsilo jak jsem Mrůču blbě parknul a musel jsem ho popotlačit, ten zvuk jak Ducatí spojka od kotoučů... Jsem myslel, že jsem to rozbil

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 07:25 | Nahoru | #4519

assassin píše: On mysli radialni vuli (primpohybu dopredu dozadu kolem osy kola) ne axialni.
Ta radialni by tam byt nemela, ale treba prave suzuki kotouce ji maji docela velkou uz od vyroby... Jestli to je odhadem do 1mm neresil bych...



jo máš pravdu ale u Janka kdybych to neviděl na vlastní oči tak neuvěřím s čím se dá jezdit ten kotouč je rád že tam vlastně drží kdyby tam nebyli třmeny tak se odporoučí a vypadne, prostě Janek vytvořil maximálně plovoucí kotouče že prakticky víc už to nejde

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 08:47 | Nahoru | #4520

assassin píše: dewwil: to ze to jede i pres 8tis je spis otazkou restrikce v sani, me to s tim upravenym airboxem jede taky az do omezovace bez zavahani. Ty APcka jsou vic kousavy, ale neprislo mi to ze by to byl zas az tak zasadni rozdil proti tem mejm nissinum. nikdy jsem nemel pocit, ze by me limitovaly brzdy... vzdycky jsem se spis ja bal vzit vic za packu nez ze by uz to vic neslo a nikdy jsem nepocitil vadnuti. hmotnostne taky nemyslim, ze by tam byl zasadni rozdil... par kilo ty ruzny rozvrtany blbosti udelaj... ale uz ne nic zasadniho. velkej rozdil delaj ty kola... to je jeste vec do ktery zainvestuju....
motor bohuzel kvuli svy blbosti udelat musim a nedostanu se nejspis na jaskovo cisla kvuli vyfukum... ale za ty proste kvuli par konikum ve spicce ty prachy nedam :)

ten vykuchanej airbox udela hodne, koukni na ty hrdla jestli nemas skrceny a pak dalsi krok je airbox... u me to byl velkej skok... trochu to ztrati dole kolem 4-5ti tis, ale ten zatah co je kolem 7mi to udrzi az do omezovace....



Na kopii svodu jsem se ted ptal v moto sharon a rikal ze kolem 7mi, coz mi prijde hodne dobry. Je s nim dobra domluva a dela na cas, kvalita taky dobra. Koncovky se daj pouzit stavajici.
Potrebuje k tomu svody a motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 21:06 | Nahoru | #4521
dewwil> Ty Assassinovi brzdiče jsou hodně libový,ve svý době je měla F4 od MV a tam bych šity nehledal

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 21:19 | Nahoru | #4522
Jasek> jj, já vím, že ty Nissiny jsou lepší, ale takový brzdy jako máš ty jsem nezažil, pak bratrovo Brembo na Factory a kupodivu brzdy na ZX14R bez ABS, tam mě ty brzdy na tom autobusu hodně překvapily.... No přes zimu toho mám dost co vylepšit....

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 22:32 | Nahoru | #4523
malá otázka neměl by někdo nějaký kousek plastu typu PC-PBT ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 22:40 | Nahoru | #4524
Pepa1098> se podívám, z toho plastu je půlka RSVéčka...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 22:47 | Nahoru | #4525
Mileek>

jo přesně jak píšeš, bylo by to super když bys nějaký odštěpek doma našel dík

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.10.2015 v 15:48 | Nahoru | #4526
Tak dnes se ještě dalo zajezdit, dal jsem 3 hodinky pojezd a super... Na pumpě kafe a Millu a zas ohřát trochu pryže a domů vegetit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.10.2015 v 18:46 | Nahoru | #4527

dewwil píše: Tak dnes se ještě dalo zajezdit, dal jsem 3 hodinky pojezd a super... Na pumpě kafe a Millu a zas ohřát trochu pryže a domů vegetit...



si děláš kozy? Kolik jako u vás bylo? Tady 8st (hlásily že bude 14st ) a děsná vlhkost, tak jsem to vytáhl i tak, páč jsem 16dní nemohl jezdit, a děs....
Dospěl jsem k závěru, že jak nebude aspon 13,5245°C, tak nikam už nejedu...

Dal jsem asi jen 20km, a doklepal jsem se domů, páč vercajk se měl zase jako 5letý, jak mu byla zima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.10.2015 v 19:20 | Nahoru | #4528
oioi01> tady celkem slušně, na teplotu moc nečumím, jen kouknu jestli je sucho.... Neexistuje špatné počasí na motorku, ale pouze špatně oblečený motorkář Termoprádlo, fusekle do lyžáků, fleecová mikča na moto a jedna navrch e: jo a taky jsem byl po na tankování holčička

Naposledy editováno 10.10.2015 19:24:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.10.2015 v 21:09 | Nahoru | #4529

dewwil píše: oioi01> tady celkem slušně, na teplotu moc nečumím, jen kouknu jestli je sucho.... Neexistuje špatné počasí na motorku, ale pouze špatně oblečený motorkář Termoprádlo, fusekle do lyžáků, fleecová mikča na moto a jedna navrch e: jo a taky jsem byl po na tankování holčička



Hele me motorka pod 10 nefunguje ideálně. Gumy tvrdý a klouzou, tlumice tvrdý, motor vecne studenej a podchlazenej. No a k tomu je mi zima na nohy a ruce, takže na přesun ok, ale na zábava to pro mě není. Asi nejsem pravej motorkar

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.10.2015 v 21:47 | Nahoru | #4530

Franco82 píše: Hele me motorka pod 10 nefunguje ideálně. Gumy tvrdý a klouzou, tlumice tvrdý, motor vecne studenej a podchlazenej. No a k tomu je mi zima na nohy a ruce, takže na přesun ok, ale na zábava to pro mě není. Asi nejsem pravej motorkar



Nemas trochu italske krve? :) tvuj bajk urcite :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist