pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: čau uložení v nýtech pokud má vůli tak je dobře, jinak bych každému kdo si myslí že má vůli velkou doporučil navštívit Jaška on vám to vysvětlí páč kdo neviděl jeho kotouče a XXXL vůle tak neuvěří je to týpek co se s tím nesere a opravdu mu to funguje
On mysli radialni vuli (primpohybu dopredu dozadu kolem osy kola) ne axialni.
Ta radialni by tam byt nemela, ale treba prave suzuki kotouce ji maji docela velkou uz od vyroby... Jestli to je odhadem do 1mm neresil bych...
assassin píše: On mysli radialni vuli (primpohybu dopredu dozadu kolem osy kola) ne axialni.
Ta radialni by tam byt nemela, ale treba prave suzuki kotouce ji maji docela velkou uz od vyroby... Jestli to je odhadem do 1mm neresil bych...
jo máš pravdu ale u Janka kdybych to neviděl na vlastní oči tak neuvěřím s čím se dá jezdit ten kotouč je rád že tam vlastně drží kdyby tam nebyli třmeny tak se odporoučí a vypadne, prostě Janek vytvořil maximálně plovoucí kotouče že prakticky víc už to nejde