globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 23:04 | Nahoru | #1
dewwil: to ze to jede i pres 8tis je spis otazkou restrikce v sani, me to s tim upravenym airboxem jede taky az do omezovace bez zavahani. Ty APcka jsou vic kousavy, ale neprislo mi to ze by to byl zas az tak zasadni rozdil proti tem mejm nissinum. nikdy jsem nemel pocit, ze by me limitovaly brzdy... vzdycky jsem se spis ja bal vzit vic za packu nez ze by uz to vic neslo a nikdy jsem nepocitil vadnuti. hmotnostne taky nemyslim, ze by tam byl zasadni rozdil... par kilo ty ruzny rozvrtany blbosti udelaj... ale uz ne nic zasadniho. velkej rozdil delaj ty kola... to je jeste vec do ktery zainvestuju....
motor bohuzel kvuli svy blbosti udelat musim a nedostanu se nejspis na jaskovo cisla kvuli vyfukum... ale za ty proste kvuli par konikum ve spicce ty prachy nedam :)

ten vykuchanej airbox udela hodne, koukni na ty hrdla jestli nemas skrceny a pak dalsi krok je airbox... u me to byl velkej skok... trochu to ztrati dole kolem 4-5ti tis, ale ten zatah co je kolem 7mi to udrzi az do omezovace....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 07:05 | Nahoru | #2
assassin> ty restrikce tam budou určitě, za to dám krk, teď se k tomu kvůli práci nedostanu je vykuchat, začal mi pracovní masakr... Do motoru dám vačice z eRka, ale až tam budou ty hrdla odšpuntovaný, jinak mám k dispozici ten Jankův ALU airbox i origo vykuchanej, no uvidíme po svátcích až začnu na ni dělat, dřív se k tomu nedostanu... Ty tvý Nissiny možná brzdí líp než origo Tokico šestipístky co tam mám teď, čtyřpístkové nebrzdily skoro vůbec, ale já jsem zmlsanej z bratrovejch Bremb a novějších strojů kde ty brzdy fungujou...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.10.2015 v 08:47 | Nahoru | #3

assassin píše: dewwil: to ze to jede i pres 8tis je spis otazkou restrikce v sani, me to s tim upravenym airboxem jede taky az do omezovace bez zavahani. Ty APcka jsou vic kousavy, ale neprislo mi to ze by to byl zas az tak zasadni rozdil proti tem mejm nissinum. nikdy jsem nemel pocit, ze by me limitovaly brzdy... vzdycky jsem se spis ja bal vzit vic za packu nez ze by uz to vic neslo a nikdy jsem nepocitil vadnuti. hmotnostne taky nemyslim, ze by tam byl zasadni rozdil... par kilo ty ruzny rozvrtany blbosti udelaj... ale uz ne nic zasadniho. velkej rozdil delaj ty kola... to je jeste vec do ktery zainvestuju....
motor bohuzel kvuli svy blbosti udelat musim a nedostanu se nejspis na jaskovo cisla kvuli vyfukum... ale za ty proste kvuli par konikum ve spicce ty prachy nedam :)

ten vykuchanej airbox udela hodne, koukni na ty hrdla jestli nemas skrceny a pak dalsi krok je airbox... u me to byl velkej skok... trochu to ztrati dole kolem 4-5ti tis, ale ten zatah co je kolem 7mi to udrzi az do omezovace....



Na kopii svodu jsem se ted ptal v moto sharon a rikal ze kolem 7mi, coz mi prijde hodne dobry. Je s nim dobra domluva a dela na cas, kvalita taky dobra. Koncovky se daj pouzit stavajici.
Potrebuje k tomu svody a motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist