globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 21:03 | Nahoru | #1

dewwil píše: Přesně tak, já se tomu bránil, abych se na Jaškově bestii svezl, ale pak jsem neodolal svezení a je vymalováno, prostě mi to proti tomu jede jak fichtl ono i v otevřené verzi 125 PS je proti Jaškovým výborně naladěným 160. ti koním prdítko, je to fakt rozdíl... Bude se asi znova BigBorovat



hele ty to mas urcite otevreny? ja jsem na tom jaskovo nejel po poslednich upravach, ale co jsme se byli svezt tak jsme zkouseli letmej sprint a spis to vypadalo tak nejak fifty fifty - dost udelaj prevody, ja mam 16/39 on serii 17/38 ale zase on vazi tak pulku toho co ja... jen si nevybavim jestli to bylo uz s 1080ccm nebo jen ta naladena 998... vim ze uz tam byl karbon airbox a po ladeni u murkina... ja na tom jel v dobe kdy to melo ten hlinikovej a v ty dobe bych pocitove rekl ze to moje by to smazlo na motor jak nic....

spis to byl jeste litr, ted jestli tam ma 140 na kole tak by to mel bejt jinej level...

ale jestli to tam povezes, tak si na me vzpomen, poslal bych tam svoje valce... ja nejak vubec nestiham :(

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 22:54 | Nahoru | #2
assassin> No já na tom jel cca před měsícem a je to nebe a dudy, moje se líp sebere trochu vespod a pak už se tomu nechce a Jaškovo jede furt jak pitbull co jde za buřtem, já mám spíš čivavu co se tím buřtem udáví v 8000 ot.\ min. a pak je ráda, že leze Jinak opravdu to chce zkusit s těmi 1078ccm, je to i spolehlivý, Jankovi jsem to montoval, když ten kit měl najeto 8tkm, pouze se daly nový H ojnice a šály, starý H ojnice čekají do mýho motoru. Dost udělá dle mýho i to, že sada ojnice + píst jsou lehčí než origo a motor jde lépe do otáček, prostě je točivější, lepší reakce na plyn a krouťák 130 Nm je luxusní. Je pravda, že je to kombinací všeho jako vačky z eRka, karbon airbox, lepší chlazení, svody a laufy a perfektního doladění powercommanderu, dle mě by to s ignitechem šlo doladit ještě asi lépe, ale to by spíš věděl Murkin jestli by to ještě něco přineslo. Z jízdy se mi nejvíc líbilo, že to můžeš tavit co sneseš a vždy dobrzdíš, prostě spoleh na kotvy, kterej jaksi na sérii eSka i eRka postrádáme, proto mě ty brzdy i limitujou dost ve střelbě, bo proti AP Racing třmenům musím počítat cca s dvojnásobkem brzdný dráhy, nehledě na váhu mýho a Jankovo eSka.,.. Prostě to Jaškovo tele si teď projeď a uvidíš co je to za peklo... e: i oproti serii eRku to letí líp...

Naposledy editováno 07.10.2015 22:58:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist