pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
dewwil píše: Ozzy_> OK, jakej chceš na tom bzučidle objem???
Ja klidne na okruhu rozmrdam tele, nejsem nijak fixovanej na r6ku
I kdyz takova R6ka s obsahem 700ccm by mohla bejt dobra prasarna na soupere
Naposledy editováno 25.10.2014 20:39:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Tak u nas,aby to za neco stalo,tak asi nikdo.
me rikali o Albrechtovi nebo o Krejbychovi. Ale nemam s tim sam zkusenost.
CP piston vyjdou na 800$ a JT vyjdou na 800€ vsechno sama darda a hledame jine reseni a popripade jine vrtani
Ďuričko píše: Ty už budeš taky vrtat? To je nějaká epidemie,ne?!
Ja chci jen zvednout kompresi, ale pravdepodobne to nepujde se stavajicimi pisty. A vysokokompresni misty se std vrtanim dat nemuzu, motor na kterym chci delat je mimo toleranci. Ale v kazdym pripade objem zvysovat nebudu, vrtani 99 je 1016.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: me rikali o Albrechtovi nebo o Krejbychovi. Ale nemam s tim sam zkusenost.
CP piston vyjdou na 800$ a JT vyjdou na 800€ vsechno sama darda a hledame jine reseni a popripade jine vrtani
Krejbich pisty na motorku nedela. Albrecht ano, docetl jsem se jen chvalu, ale kdo vi.
Odkud mas tech 800 usd za CP? To je moc.
Naposledy editováno 25.10.2014 20:35:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Krejbich pisty na motorku nedela. Albrecht ano, docetl jsem se jen chvalu, ale kdo vi.
Ten Krejbich jedinej neodepsal, ale uvidime az mu to privezem a poptame se osobne.
Pokud ma nekdo nejaky typ, hlavne Murkin. Tak sem s nim nebo do PM. Necham si poradit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Krejbich pisty na motorku nedela. Albrecht ano, docetl jsem se jen chvalu, ale kdo vi.
Odkud mas tech 800 usd za CP? To je moc.
Tak Albrecht bohuzel radeji take ne.Zvlaste,pokud se to tyka motocyklovych motoru.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Murkin> jsem zaslechl,že Pavlovi Bajerovi tady někdo dělal písty na redbirda a prý max.spokojenost.Ale mám to pouze z doslechu.
Hmm,tem je asi jedno,ze nestojej za nic a kdyz jsou horsi,tak to prefouknou turbem,ale jim jde jen o to,aby oproti seriovejm vydrzely to nafouknuti.Ale neverim,ze by v atmosferickem motoru neskoncili jako zlodeji koni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Na ty CP piston ma "patent" Amauri z USA, jsou ozkouseny a CP ti je neproda. Napises jim a do 14 dni se ti ozve Amauri z Californie a muzes je objednat od neho. Je to jeden z guru na apriliaforum.com
CP budu ted nejspis davat do hayabusy 1600 a nebo jednokrouzkove Omegy,jeste se uvidi kvuli cene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Tak Albrecht bohuzel radeji take ne.Zvlaste,pokud se to tyka motocyklovych motoru.
Diky za info, bohuzel to bude zase drahy :)
Naposledy editováno 25.10.2014 21:00:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Na ty CP piston ma "patent" Amauri z USA, jsou ozkouseny a CP ti je neproda. Napises jim a do 14 dni se ti ozve Amauri z Californie a muzes je objednat od neho. Je to jeden z guru na apriliaforum.com
Psal jsem do CP poptavku na pisty na zakazku. Potrebuji formu hlavy pro motor kterej neznaj, a cena za dva pisty je 600 usd. A to je s prirazkou, ctyri by vysly na kus levneji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Diky za info, bohuzel to bude zase drahy :)
Tobe se tam nevleze 100mm vrtani,na to by se neco sehnat dalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Psal jsem do CP poptavku na pisty na zakazku. Potrebuji formu hlavy pro motor kterej neznaj, a cena za dva pisty je 600 usd. A to je s prirazkou, ctyri by vysly na kus levneji.
To je mozny, ale jak budes chtit pisty na RSV, tak okamzite preposilaji email Amurimu a neobtezuji se ti odpovedet. On je s nima vymyslel a bere jich tolik, ze ti je neprodaji. Ma na ne patent
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Tobe se tam nevleze 100mm vrtani,na to by se neco sehnat dalo.
Ale pisty z jiny motorky s vrtanim 98,5 nebo 99 by pravdepodobne znamenaly novy ojnice, nebo by tam neco pasovalo? On by mohl byt problem s tvarem pistu, musi mit strisku aby byla zachovana minimalni vzdalenost ventilu od pistu pri zvyseni komprese. Ale jeste nemam omereno kolik tam bude mista.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Kolem 20 ti je těch možností už dost, jinak písty jsem koukal že 99 jsou třeba CRF450.
Uvidíme až do David změří, kolik je tam místa pro snížení hlav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ja si ted sedl k motoru, zacal jsem merit a zkpuset a zjistil jsem, ze valec ma vnejsi prumer 106,6 a dira v karteru je 107,95... tam by se neco dalo nahnat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: dewwil> nemeril jsi nahodou jakou mas vuli mezi valcem a diry v karteru pro valec?
Ja si ted sedl k motoru, zacal jsem merit a zkpuset a zjistil jsem, ze valec ma vnejsi prumer 106,6 a dira v karteru je 107,95... tam by se neco dalo nahnat
u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: u origa TLr je na spodu válec vnější průměr 108mm a v bloku je 113mm
Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
Ti říkáme, že dřív se dělaly motory předimenzovaný a jaksi asi kucí šikmooký počítali, že se najdou "pacienti", kterým origo objem nestačí a nechali nám tam místo pro naše vykutálenosti . Na dnešních motorech je vše tak natěsno, že jsi rád, když tam narveš origo těsnění aniž by jsi si nezpůsobil škody na psychickém a fyzickém zdraví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ti říkáme, že dřív se dělaly motory předimenzovaný a jaksi asi kucí šikmooký počítali, že se najdou "pacienti", kterým origo objem nestačí a nechali nám tam místo pro naše vykutálenosti . Na dnešních motorech je vše tak natěsno, že jsi rád, když tam narveš origo těsnění aniž by jsi si nezpůsobil škody na psychickém a fyzickém zdraví
Tak ja tam mam taky vuli cca 1,4mm.. Tak nejak premyslim, ze pujdu do tech ocelovych vlozek. Preci jen to asi bude jistota.
gagtoy píše: někde se tady psalo o minimální síle litinový vložky připomene mě to někdo..??? jde mě výpočet co jde reálně udělat z řadovýho čtyřválu.... tuším že se tady psalo něco o 3 mm síly vložky???
tady ta 1120 má 2mm litinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Proc jsou tam takove jezedacke vule? ... cekal bych tak 0,5 milimetru max. Prpto jsem se na to ptal
Jak píše Honza asi počítali do budoucna s větším vrtáním ale nástupem Gsxr projet TL šel k ledu, jenom na novém Vstromu udělali větší vrtání myslím že na 100mm na objem 1020 tím dosáhli většího krouťáku a to už od spodních otáček