bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
14.8.2014 v 19:41
Ahoj,

po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.

Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.

Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?

Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.

Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.

Předem díky za tipy !

Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Anketa: Evropská klasika pro konec kariéry
Moto Guzzi V7
27%
17
Ducati GT 1000
35%
22
Triumph Boneville T100 / Scrambler
32%
20
Jiná (upřesni v komentáři)
6%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

16.8.2014 v 17:29 | Nahoru | #1
TroyLee> Dík za doplnění. Možná si to už spatně pamatuju, ale když jsem na něm před lety seděl tak mi přišel pocitově těžší než papírově těžší CB1000R s plnou nádrží. Asi se ale na něj stejně pojedu znovu podívat.
Na advrideru jsem o tom reflektoru už četl, že na rozdíl od Bonnieho vůbec nesvítí. To vypadá na další investici

Jinak jsem už měl příležitost okouknout všechny V7 a musím konstatovat, že to není tak špatný jak jsem čekal. Zpracování slušné, Stone a Classic má kromě rozpočtového zadního tlumiče (kterej ale může dostačovat) všechny boční krytky z plastu (zapalování, mřížka sání apod.) a plastovej je i blatník. Racer má tohle, kromě blatníku, už všechno z kovu a to včetně nádrže. Tím mi přijde oproti modelovým rokům 2011 a 2012 podstatně zajímavější.

Ještě jsem zachytil, že Ducati chystá na příští sezónu svojí verzi Scramblera. Jestli je těch pár "uniklých" fotek reálných, tak na něj vůbec nemá smysl čekat:
[URL=

Naposledy editováno 16.08.2014 17:30:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

17.8.2014 v 21:07 | Nahoru | #2
dunrix> co toto, to je podle mě masakr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 Pebrno85 65 14.11.2023 v 14:29 elvis78
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2


TOPlist