po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.
Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.
Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?
Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.
Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.
Předem díky za tipy !
Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Ted nejaky negativa. Jak se všude pise, ze korodujou rafky, tak jo. Povrchova koroze tam je, ale na fci to zatím vliv nemá. Při offu se obcas hne svetlo, je potřeba občas dotáhnout.Chce to omotat svody, dost zerou, hlavne krosovy, kalhoty:). Jinak zadnej problém a motorka je celkem dobře udelana a bytelna. Zatím jen standartni servis.
Pro me je paradne pohodlna. Super na cestovani. V te ,,pure´´ podobe, takze na Tebe fuci, ma to malej dojezd, chce to hlidat km. V zatáčkách se vodi jako kolo, když nalezes na nadrz, jedes ala motard styl. Třeba v Alpach není problém se drzet mnohem silnejsích masin. Bere pekne odspoda, vykon je citelnej, tak tomu muze při vyjezdu nakládat. Ten predni kotouc celkem staci, zadek je akorát na frajerinky, když chces smykovat:). Jo a nevyhoda tech TKC je, ze na mokru ustrelujou. Da se na nej i slusne zabalit, pouzivam Kriegu a na tyden uplne v poho. Muzes to i ,,okufrovat´´ a jet kolem světa. Ve meste taky super.
V podstate kamkoliv prijedes, jses ocumovan, ta motorka je vazne pekna:)Co se tyka velikosti tak mam cca 183/83 a sedi me.Stastnou ruku při vyberu.
TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Triumph Scrambler je pořád ve hře, ta motka se mi líbí jen škoda těch kilo navíc a menší nádrže.
K těm tlumičům. Chci jezdit na pohodu (to neznamená pomalu!) a navyšovat hned pořizovací cenu o investici do lepších tlumičů se mi moc nechce. Nevím kolik vážíš ani jakým stylem jezdíš, ale to je fakt taková měkota ? Nepomohlo ani nastavení předpětí na max a stejně to šlo na dorazy ?
O offroadových schopnostech si iluze nedělám. Krátký zdvihy, malá světlá výška, váha, obutí ... Jde mi jen abych mimo silnici po pár metrech nezapad, nerozmlátil tlumiče nebo nemusel shánět pomoc aby mi to někdo pomoh zvednout.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |