globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
 
29.7.2014 v 14:50
Zdravím pánové. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás už neexperimentoval se
Zvyšováním výkonu u ER5? Někoho by mohlo napadnout proč zvyšovat výkon u takového stroje? Je to jednoduche. Prostě to chci vědět kam se dokážu dostat. Nehledě na to se s tím dají pak pěkně "srat" lidi. Je lehka a obratna tak proč ne.

Už jsem sehnal dyno kit, otevrenej lauf, ostrý vačky z GPZ500s, ale co dál?
Je stejný zapalování,civky,popripade CDI jednotka?

Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 15:14 | Nahoru | #1
Srat lidi ze se z 37kw dostanes na 44?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 15:14 | Nahoru | #2
Co tohle?

Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 15:17 | Nahoru | #3
pokud to děláš jen proto abys mohl srát lidi, tak si zajdi někam k psychologovi

e-jinak ti tam chybí snižování hmotnosti jednotlivých celků v duchu hesla "každé kilo se počítá"

Naposledy editováno 29.07.2014 15:18:24

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 15:52 | Nahoru | #4
a zabrzdíš to jak? gpz má tři kotouče, co jsou jakž takž normální brzdy. Ta sranda, co je na er5 brzdí hůř jak horský kolo..

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:30 | Nahoru | #5

mi_psi píše: a zabrzdíš to jak? gpz má tři kotouče, co jsou jakž takž normální brzdy. Ta sranda, co je na er5 brzdí hůř jak horský kolo..


Možna to je důvod, pro kterej byla er-5 udělana, aby si to nehodil přes řídítka každej trouba co si tam dá tvrdou směs a při krizovce hamtne na přední.
Je sice pravda, že ty brzdy jsou katastrofa ale dá se to taky zlepšit (hodně pamahaj pancéřovky a z mý zkušenosti spíš měkkčí směs)

k tématu: ten motor nemá potenciál to ti řeknu rovnou. Dvoubuch co se do GPZ a ER5 daval ma jen rozdíl pár věcech a naladění. Dynojetem pokud nemáš nějakej stage 3 apod výkon rozhodně nezvedneš.
Doporučuju ti něco si přečíst o dyno kitech tady
http://eabmoto.sweb.cz/dynojet/dynojet.htm

Kde se mluví o otevřenejch filtrech apod.
U tohohle motoru ani tak výkon nezvedneš jako můžeš líp vyhladit výkonovou křivku pro hladší průběh, ale jako šestka ti to nikdy nepojede.

edit: Jen bych chtěl dodat, že co jsem koukal po netu, tak většina lidí sdílí ten názor, že naladěnej motor na GPZ je už na vrcholu svyho potencialu a dá se s tím už jen najít těch pár poníku za pomocí trysek a laďáku.

Naposledy editováno 29.07.2014 17:35:58

Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:33 | Nahoru | #6
Pokud by snížil kompresi k 8 ku jedné dalo by se uvažovat o naturbovani jak bylo uvedeno výše, je to až nemožné složité naladit karbec na turbo... Radši bych o tom ani neuvažoval, protože ta klikovka to nedá....

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:39 | Nahoru | #7
To ER-5 tak blbě brzdí? Moje stará GPZ (asi '89) má vepředu 2 kotouče a vzadu ještě buben. Ten brzdí překvapivě skvělě, na předku jsem měl Brembo destičky, který kousaly jak čert, ale byly už v háji, koupil jsem organický Kyoto, snad to úplně nejlevnější a nejhorší, co lze sehnat (jeden pár za 240,-) a brzdí to dost dobře, fakt nemůžu říct křivý slovo ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:51 | Nahoru | #8

Piwell píše: To ER-5 tak blbě brzdí? Moje stará GPZ (asi '89) má vepředu 2 kotouče a vzadu ještě buben. Ten brzdí překvapivě skvělě, na předku jsem měl Brembo destičky, který kousaly jak čert, ale byly už v háji, koupil jsem organický Kyoto, snad to úplně nejlevnější a nejhorší, co lze sehnat (jeden pár za 240,-) a brzdí to dost dobře, fakt nemůžu říct křivý slovo ...


Ma jen jeden kotouč, to je celý.
Samozřejmě, že to nebrzdí tak dobře jako dva kotouče, ale je to věc zvyku, podle mě to i s jedním kotoučem v krizovkách brzdí víc dobře a odpouští to hodně chyb. Ono to taky neni stroj určenej pro trhání rychlostních rekordů, jako do města a na okresky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:58 | Nahoru | #9
kubacech> Nebo rovnou

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 18:47 | Nahoru | #10
Haesty>

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 21:22 | Nahoru | #11

StrejdaMortymer píše: Ma jen jeden kotouč, to je celý.
Samozřejmě, že to nebrzdí tak dobře jako dva kotouče, ale je to věc zvyku, podle mě to i s jedním kotoučem v krizovkách brzdí víc dobře a odpouští to hodně chyb. Ono to taky neni stroj určenej pro trhání rychlostních rekordů, jako do města a na okresky.



Tak určitěěěě ...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

30.7.2014 v 08:58 | Nahoru | #12
Zdar pánové.Díky za komenty:

to: fockewulf - o psychologovi už jsem uvažoval dávno, ale radši než ztrácet čas u cvokaře tak si to užívam jinde. Vim, že je to asi pro některý z vás nepochopitelný, Mam ještě další 2 silnější motorky. Tahle je ve finále manželky, ale skutečně mi dává občas víc potěšení než silnější stroje a to v situacích kdy si v technických úsecích dám ne jednoho týpka na zmrzlině Nebo v městském provozu. Nesnáším skůtry a tohlke je pro mne alternativa jak si alespoň každý den trochu užít na cestě do práce.Proto bych tam chtěl něco málo nahnat.

Pořád mě ta myšlenka ještě nepustila. Proto se ptám jestli s tím někdo má větší zkušenosti co se týče kompatibility dílů mezi sebou.

Jde mi o to jestli musím k tomu co se chystám udělat vyměnit i:

-cívky
-CDI
-zapalování
-svíčky (pokud jsou jiné)
-co se týče brzd tak bych asi vyměnil celé kola z GPZ





(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

30.7.2014 v 09:13 | Nahoru | #13
tequila93> jdeš na to zbytečně složitě, s motorem bych udělal to samý co plánuješ s brzdama, a pak ho zkusil trochu potunit.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

30.7.2014 v 09:15 | Nahoru | #14
V tom případě je na řadě otazka pokud motor z GPZ sedne uchytama do ER5 ramu?

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

30.7.2014 v 09:17 | Nahoru | #15
tequila93> tak to jsem vůbec nepředpokládal že by nešlo Ale i kdyby čirou náhodou ne, tak tam necháš blok, a naházíš zbytek.

e: malinko jsem pohledal, a minimálně jde motor z gpz do kle. Na 95% to půjde bez problémů.

Naposledy editováno 30.07.2014 09:20:45

Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

30.7.2014 v 09:34 | Nahoru | #16
Díky za tip. To bude ještě prdel. Ještě jsem zjistoil že by mělo mét předsazenou klikovku, nevim jestli to na to muze mit nějaký vliív

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

1.8.2014 v 12:16 | Nahoru | #17
kup si gpz, jsou levnější a nebudeš muset dělat kraviny.
Koyta destičky brzděj fajn, ale vydržej tak 10tkm, víc ne. Ale za tu cenu..

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

1.8.2014 v 17:30 | Nahoru | #18
mi_psi> Nevadí. Zatim jsem na ní od ledna najel 2200 km, takže to nějakej čas ještě vydrží, je to jen na motání se kolem komína ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist