pojedu mestem bude prijemnejsi.
Diky za rady Alex.
..ale doporučoval bych 750, krouťák je dostatečný a je s ní větší sranda Vážně si projeď 750 i litra, ať máš srovnání.
Jinak krouťák litra je fakt pěkný, tady jsem schválně jel jen na šestku..
Me prisla 750 skoro stejna jak 1000 jen slabsi v nizsich otackach, ale nezkousel jsem je tesne po sobe, tzn je mozny ze trochu "mrstnejsi" je
Kdyby za to chtel tak tech 80
A neni nejaky problem na tech prvnich strikackac?Vim ze ty prvni modely strikacek co japonci vyrobili kolikrat byly docela nepovedeny a ucukany. Jinak nejaky zasadni problem u gsxr na ktery bych se mel pri koupi zamerit a poradne prohlidnout?
Naposledy editováno 28.07.2014 18:32:35
aprilka je taková neučesaná, poskakující cukajícípotvora.brzdy má naprosto luxusní, ty má opravdu lepší než gixero.
to ne že by nebrzdilo, ale není v páčce takový cit. jinak je to super motorka, je trošku pro vyšší postavy, protože má docela daleko a nízko řidítka. motor je fantastický, chrochtání náporového sání kolem 5-ti tis. je návykové.
ideální kombinece by mohla být suza s rovnýma řidítkama. tu jsem ještě nezkoušel, ale doufám, že letos se konečně zadaří
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
mirda1234 píše: K1,K2 má lepší spodek! a Suza žádna nebrzdí, ale přibrzduje, pomůžeš tomu tak že vyhodiš Tokico třmeny a origo pumpu a dáš tam něco lepšího
Což by mělo z části jít u určitých modelů zdarma , ale až od K4 (600+750) a od K5 pro litr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
Poggy píše: Což by mělo z části jít u určitých modelů zdarma , ale až od K4 (600+750) a od K5 pro litr.
na K6 už mám pumpu vyměněnou ale stejně to pořád ho.no brzdí (podle mě ještě hůř než před výměnou)
mirda1234 píše: na K6 už mám pumpu vyměněnou ale stejně to pořád ho.no brzdí (podle mě ještě hůř než před výměnou)
Ale jako pokus zdarma by za to asi stálo, ale nemám odzkoušeno. Taky bude záležet na deskách a funci pístků ve třmenech. S litrem jsem nejel, jen 750 K3 a ta taky moc nebrzdila.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
Suzuki neznám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
to musí člověk koupit prostě srdcem, kvůli propracovaným detailům a designu
třeba já zrovna dnes ráno při cestě do práce litoval, že jsem nekoupil toho banďála
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsxr 1000 k1,k3 nebo neco jineho do 80000kc
dakarista píše: Kubát> tak je pravda, ze ja to taky kupoval podle toho jak to vypada a ta super technika... no a pres rok jsem se stim ucil... Musi tomu clovek prijit na chut jinak se trapi
To jsem si rikal tak prvnich 6 let co jsem v2 mel.... Ted uz si spis premejslim z ktery skaly bych to hodil
assassin píše: To jsem si rikal tak prvnich 6 let co jsem v2 mel.... Ted uz si spis premejslim z ktery skaly bych to hodil
tak s tim souhladim, sam vim ze ten polomotor nejede jako ty dnesni ctyrvalce. Ale me nejak bavi jezdit kolem 150 a pripadat si ze jedu vic. Ma to pro me ten Funfactor
JollyJoker píše: dakarista> Přesně tak, jak se s tím naučíš zacházet, tak je to super stroj. Můžeš to točit do 10tis "skoro" jak čtyřvál - ten Rotax je perfektní. Jasně, že ti novější litrový 4vál na rovince ujede, ale jestli jde jenom o to, tak by všichni museli jezdit na motorkách na cestě jak na závodech
no prave ze se s tim neda nornalne jezdit, kdyz chce clovek nejakou pruznost, tak ji nenachazi. Ta motorka clovelka nuti za to tahat a pak funguje. Pokud ji clovek drzi u huby, tak jede...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35662 | Dnes v 16:06 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |