globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vape
26.7.2014 v 15:18
Zdar,
dnes jsem domontoval VAPE sz13. jiskru hází, jen motorka ne a ne chytnout. z kopce kdyz to pustim, tak chytne ale, hned to zdechne, je taková přidušená. tak jediné co mne napadlo, že bych měl asi řádně seštelovat předstih. neměl by někdo z okolí Tábora, resp. mladé vožice možnost k zapůjčení ůchylkoměř?
Předchozí
1 2
Následující

vape

26.7.2014 v 16:59 | Nahoru | #1
A benál Ti tam jde? Neháže Ti to jiskru když je píst v dolní uvrati? Wape neznám, jen mi to tak napadlo, jestli je tam ňákej snímač kdy to má tu jiskru hodit a neni to pootočený o 180'???

Naposledy editováno 26.07.2014 17:22:57

1 reakcí na tento příspěvek vape

26.7.2014 v 17:22 | Nahoru | #2
JIste k nemu mas navod,uchylkomer nepotrebujes,dej to do HU a mrkni jak ti vychazi snimac a nalitek na rotoru.Jinak kolicek na klice mas?

vape

26.7.2014 v 18:29 | Nahoru | #3
Já měl podobnej problém na 477, sice chytala, ale blbě, a pak netáhla. V karteru jsou dva páry dírek, do kterejch se dá přichytit snímač rotoru, jsou asi 1,5 cm od sebe. No a já to měl v těch blbejch. Od tý doby jde na škrtnutí a táhne jak zběsilá - v rámci možností 175ccm z roku 1969

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vape

26.7.2014 v 22:09 | Nahoru | #4
kokoška.>
tak namontováno přesně dle návodu, kolíček tam mám, zkrácenej tak jak se píše. ohledně HU, tu jsem nekontroloval předpokládám, že od toho tam je ten kolíček. takže pro jistotu sundat svíčku a zkontrolovat to?

(reakce na) vape

26.7.2014 v 22:24 | Nahoru | #5
xzdenek>
a jak poznám HU? jde to bez toho aniž bych sundal svíčku.

vape

26.7.2014 v 22:48 | Nahoru | #6
Nejde,vyndáš svíčku strčíš misto ni šroubovák a opatrně pootáčíš píst jde nahoru šroubovák se zvedá a než začne padat dolu tak v tom bodě mezi nahoře dolů je horní uvrať.

vape

26.7.2014 v 23:33 | Nahoru | #7
tak HU jsem zkontroloval, vychází to tak, že těsně pod HU je výstupek rotoru nastaven na snímač. ještě jsem zkontroloval jiskru, ta jde. znovu roztlačil z kopce a ne a ne se to chytnout. před tím to jelo, tedy pře demontáží původního dynama. takže závadu v palivové části bych vynechal.

vape

27.7.2014 v 11:28 | Nahoru | #8
...no ten výstupek musí byt u šmrnccívky před HÚ, páč zapalování musí mět předstih, né postih

1 reakcí na tento příspěvek vape

27.7.2014 v 12:16 | Nahoru | #9
Zdravím,
já ten kolíček na klikovce (Jawa 250/559) úplně oddělal a rotor nastavil přesně tak, aby při nastaveném předstihu byl výstupek rotoru v polovině snímače. Pokud ti to hází jiskru a nechytá, nebude podle mě problém v zapalování, ale v palivové soustavě. Rozdělat karburátor, vyčistit, nastavit, vyměnit benzín (staré benzín je sviňa). A pak už doufat.

(reakce na) vape

27.7.2014 v 21:31 | Nahoru | #10
wayender>
je potřeba ten ůchylkoměr, nebo to naladím od oka?
starý benzín tam není, před montáží VAPE to jezdilo, pro jistotu jsem karbec rozebral a vyčistil ( nebylo co. ) a nic. asi to zkusím bez toho kolíčku.

1 reakcí na tento příspěvek vape

28.7.2014 v 12:07 | Nahoru | #11
No, úchylkoměr nemám, pouze zbroušený kus starého dřevěného metru, který vložím (po vymontování svíčky) do otvoru pro svíčku. Pomocí stupnice (mm) na tomto metru nastavit předstih a seštelovat rotor, jak již bylo psáno výše. Jinak videonávod na montáž VAPE má vypracovaný i montyjawa.
wayender> Tyjó, takový příchystek na předstih sem eště neviděl .
Fakt dobrý .
Tuneři ladí na tisíciny a ono to funguje aj podle cólštoku .

Naposledy editováno 28.07.2014 14:50:31

(reakce na) vape

28.7.2014 v 15:58 | Nahoru | #13
Zdenalbenal> Rychle, levné a navíc to ještě funguje (alespoň mě) ...

vape

6.9.2015 v 01:31 | Nahoru | #14
Koupil jsem také Vape 12 voltu a namontoval dle návodu dodaného s komponenty a hned napoprvé chytla a vše super.

Doporučuji.

Poznáte jiný motor než to co tam máte teď v rámu.
Skutečně to je rozdíl než s původním zapalováním od výrobce.

vape

6.9.2015 v 13:02 | Nahoru | #15
a hlavně zapomenete na klečení a jawení

1 reakcí na tento příspěvek vape

6.9.2015 v 16:15 | Nahoru | #16
Musím říci,že jak jsem měl vše původní tak jsem se s motorkou dost natrápil a hlavně se dobijením.
To originální je katastrofa a hlavně,že se musí přes den svitit.
Kdo takovou kravinu vymyslel.Hruza.

Teď tam je Vape a jen si užívám jizdy.
Krásně startuje,super dobíjí baterku a motor je sakra živej už od spodních otáček.

Na motorvce (silnice) od H.K na Poděbrady jsem ji po rovince valil 110 km a jela super a to jsem tam měl 4-kvalt a sotva pul plynu.
Jen ta prdel mě trochu bolela z toho klepání motoru a nerovnosti vozovky.

(reakce na) vape

6.9.2015 v 19:46 | Nahoru | #17
Honza_2> mám stejnou zkušenost ČZ 250 sport,uplně jiná motorka. ještě by to chtělo nějaký vape na brzdy

Naposledy editováno 06.09.2015 19:47:12

vape

6.9.2015 v 21:24 | Nahoru | #18
nemako - na předku mám kotouč z Jawa 350 na desky a zvažuji v zimě GO motoru a pak jak bude hotová tak chci na přední kolo dát ještě jeden kotouč s dalším třmenem na druhou stranou.

Už s tímto jedním kotoučem to brzdí až moc dobře.

Nedovedu si představit mít ve předu brzdový buben,to už bych tady asi nebyl.
Kotouč mi už 5x zachránil krk před bouračkou zde ve městském provozu, když ta telata za volantama vozu!! neumí slušně jezdit dle předpisu a nebrzdí na semaforech atd..

Kdo nemá vepředu kotouč doporučuji zvážit výměnu bubnu za kotouč.
Osobní zkušennost.

vape

6.9.2015 v 21:45 | Nahoru | #19
úchylkoměry neřešit.

Vyrob si přípravek na předstih ze starý svíčky. Postup: porcelán pryč, vyřež tam závit M10, dej dlouhej šroub, natoč do palice, najdi horní úvrať tak, ež si zatočíš šroub až se opře o píst. Klíčkem si tlač píst ke šroubu a povoluj šroub až se motor protočí, to je horní úvrať. Zatoč šroub o 2.5 otáčky dolů, opři píst, přes našlapovací páku si natáhni gumicuk aby ti píst držel opřenej. Kolíček vyhoď do řiti, protože je stejně většinou v blbý poloze.. nastav na snímači mezeu 0,5mm od výstupku rotoru a rotor nastav na překryv cca 4mm zleva a utáhni... Nastaveno a pojede to.

1 reakcí na tento příspěvek vape

7.9.2015 v 09:51 | Nahoru | #20
Přední bubnová brzda - už sem to tady psal mockrát - namontovat silné obložení, pod klíče dat tenký plech a namontované na štítu osoustružit na aktuální průměr bubnu.
Když je na motorce dvouklíč, tím líp.
Buben je lepší starší model, tam je eště na vložku použitá litina.
Zdenalbenal> na to nemám vybavení a ani to neumím dal jsem nové bubny,nové obložení a ono si to prostě sedá.

nemako píše: Zdenalbenal> na to nemám vybavení a ani to neumím dal jsem nové bubny,nové obložení a ono si to prostě sedá.


No to je právě na hovno.
Páč u bubnové brzdy je důležitý i její "servoúčinek", třecí síla na paknách pomáhá vytvořit větší brzdnou sílu.
A pokud máš to výsledné působiště na pakně jinde, v životě to nebude fachčit tak, jak by mohlo, kdyby se to udělalo pořádně a hned.
O životnosti nemluvě.
Když se chce, aby to brzdilo, tak si sežeň nekeho se soustruhem.
Neb tak se to má dělat a potom to opravdu funguje.

(reakce na) vape

7.9.2015 v 14:20 | Nahoru | #23
Zdenalbenal> pokusím se někoho sehnat,protože to logicky musí fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek vape

7.9.2015 v 14:35 | Nahoru | #24
Pakny se normálně namontujů na štít, mezi klíč a čelisti se vloží kůsek plechu tl. 0,5-0,8mm (z rýny je 0,65), celé se to upne do soustruhu (dělá se to tak, že se štít navleče na osku kola a koníkem se dotlačí ke sklíčidlu).
Z druhé strany štítu teho trčí dost, co funguje jak unašeč - za čelist sklíčidla.
Celé se to obrobí přesně na činný průměr příslušného brzdového bubnu.
Musí se opatrně, žádnů stachanovsků špónu. Aby ti to nenafackovalo.

(reakce na) vape

7.9.2015 v 16:22 | Nahoru | #25

Zdenalbenal píše: Pakny se normálně namontujů na štít, mezi klíč a čelisti se vloží kůsek plechu tl. 0,5-0,8mm (z rýny je 0,65), celé se to upne do soustruhu (dělá se to tak, že se štít navleče na osku kola a koníkem se dotlačí ke sklíčidlu).
Z druhé strany štítu teho trčí dost, co funguje jak unašeč - za čelist sklíčidla.
Celé se to obrobí přesně na činný průměr příslušného brzdového bubnu.
Musí se opatrně, žádnů stachanovsků špónu. Aby ti to nenafackovalo.

já to rozhodně dělat nebudu a soustružník snad bude vědět. ale dík,možná poprve uvidím buben brzdit

1 reakcí na tento příspěvek vape

7.9.2015 v 18:34 | Nahoru | #26
Je potřeba mu to pěkně říct, jak tomá udělat.
Musí to udělat přesně podle teho návodu, jinak to fungovat nebude.
Někdy totiž řemeslník do správného postupu vnese nejaký svůj originální prvek a všecko možeš ve finále zahodit.

Naposledy editováno 07.09.2015 18:34:31

(reakce na) vape

17.9.2015 v 19:48 | Nahoru | #27

Zdenalbenal píše: Je potřeba mu to pěkně říct, jak tomá udělat.
Musí to udělat přesně podle teho návodu, jinak to fungovat nebude.
Někdy totiž řemeslník do správného postupu vnese nejaký svůj originální prvek a všecko možeš ve finále zahodit.

je to mnohem lepší

vape

22.7.2017 v 17:45 | Nahoru | #28
Ahoj,koupil jsem 487-ku s namontovaným Vape,ale mám s tím jen problémy.Jeden z nich je že když je vybita baterie a po odpojení toho modrého drátu mi motor běží,ale nejdou mi spotřebiče.Nevíte co stím?Další problém je po odpojení baterky a zapojení kondenzátoru nejde motor nastartovat. Nemáte s tím někdo podobné zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek vape

22.7.2017 v 19:18 | Nahoru | #29
Tak za prvé, ten modrý drát je chcípák, pokud je ve vzduchu, motor jede, pokud je ukostřen, motor nejede. Standardní zapojení je takové, že je vývod zapojen přes rozpínací relé, které při zapnutí zapalování odepne a proto motro běží, na to aby to relé odeplo, potřebuješ baterku. Basy mohl regler normálně fungovat, potřebuje protinapětí - které je na baterce, kond ho neudrží a chová se jinak, navíc jsou kondenzátory různých druhů a kapacit, nelze použít jakýkoli a navíc jakýkoli kond místo baterie je prostě blbě. Pokud tedy c hceš aby ti spotřebiče fungovaly a regler mohl regulovat, alternátor napájet, potřebuješ baterii, aby ti rozeplo rozpínací relé na chcípáku, potřebuješ baterii, abys nezkurvil regler nějakými amatérskými pokusy (počítej s tím, že v tuto chvíli jsi ho možná už zabil) potřebuješ baterii...

Takže odpověď na otázku co s tím je jednoduchá - zakup a namontuj baterii, stačí i ta nejmenší 12V 3Ah, která je snadno dostupná, levná, vydrží při troše péče několik let, zastane potřebné funkce a nebudou problémy, pokud jsi svými debilními nápady ten regler už nezkurvil....

Pro začátek můžeš výstup regleru připojit třeba k autobaterii, změřit jaké napětí z regleru leze a jak se chová v různých otáčkách a zatížení spotřebiči, tím zjistíš zda regulátor přežil tvoji invenci a podle OK či NOK výsledku se vypravíš do kvelbu buď pro samotnou malou baterii pro motocykl, nebo pro baterii i regler.... Stator to přežije a obvod zapalování by neměl být postižen. Ten režím že je to schopno jet i bez baterie je NOUZOVÝ STAV, který umožňuje se v případě poruchy přepravit za dodržení určitých podmínek a omezení na místo kde lze ten prpoblém vyřešit snáz než u krajnice na hlavní silnici..

Naposled jen podotknu, že při dodržení výrobcem stanovencýh podmínek je VAPE naprosto spolehlivé, trvalé a funkčně dokonalé řešení nízkého výkonu původních generátorů a odstranění občasné potřeby seřízení předstihu bezkontaktním řešením.

vape

22.7.2017 v 19:21 | Nahoru | #30
Nemako + Zdenalbenal: lépe se mi osvědčilo místo podkládání klíčů jejich mírné předepnutí, do tahu, protože to zohledňuje výrobní nepřesnost oválů klíčů, uspokojivý účinek brzdy je pak dostupný hned a plný poměrně záhy potom.... Ohledně nových paken, oni dávají lepené obložení a s jeho sílou nešetří, takže se stává, že nové pakny bez osoustružění nejdou po namontování na štít ani vložit do bubnu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist