Mohl by někdo objasnit, jak je to s výrobou (tušim že od roku 2009,nebo od kdy přesně???) se přesunula do Číny a s tím by měly souviset i nějaké změny(zdvihy, váha, podselák, víko spojky)???
Dá se na tom jezdit ve dvou, bez nějakejch větších problémů?
Pokud se tu najde bývalý, nebo současný majitel, napište svoje dojmy a zkušenosti s tímhle křížencem...
Díky
edit: doplněno foto
Naposledy editováno 15.07.2014 23:01:47
Do 2008 s motorem Rotax, 2008 a nahoru Loncin, což je ovšem Rotax 654 v licenci, s lehce upraveným designem víček. Takže žádné zmény. Jen trpí klasickými čínskými neduhy pramenícími z horší přesnosti výroby - lehce hlučnější, unikající olej, apod.
Naposledy editováno 16.07.2014 00:04:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sháním někoho šikovného kdo by mi v... BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | berry78 | 22 | 17.10.2022 v 10:42 V_i_c_i |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 2 | 8.6.2022 v 22:08 Komorerth |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 0 | 7.6.2022 v 22:49 Fopy |
Nejunivezálnější motorka [1, 2, 3] BMW G 650 Xcountry | berry78 | 77 | 15.4.2021 v 16:49 krokoš |
vliv benzínu na výkon [1, 2, 3] BMW G 650 Xcountry | Mammoth | 62 | 11.10.2020 v 09:03 Jack77 |