paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
 
13.7.2014 v 08:55
Dobrý den
Mám doma čínskou minicross.
Celá je převařená a nechaná hodit do černého komaxitu ale k tématu.
Když jsem po mém odborném vyčištění a přetěsnění secvaknul opět kartery(celé jsem to naložil do technického benzínu. Nic jsemn nemazal páč motorka má olej v benzínu tak si myslím že jí to musí stačit.A válec byl trošku takovej nějakej usazenej a zvrchu černej, tak jsem to filcákem sundal dolu. Také jsem si vybrousil malinko větší díru z motoru do výfuku protože jsem se dočetl že to je lepší. Také jsem si dal sklolaminátové klapky do motoru a zbrousil dorazy protože jsem se také dočetl že si to někdo udělal a pomohlo mu to--->víc otevřené víc benzínu.
Pak jsem koupil těsnění a vše přetěsnil včetně gufer.
No a teď když vezmu mini a nechám ji trošku ohrát a přidám plný plyn dusí se ale když přidám tak 1/4 až 1/2 tak má fakt velkou snahu vyrazit. Nevím jaký je průběh plynu při vyšší rychlosti protože motorku jezdí brácha(5 let) a ten mi toho moc neřekne.
Tryska je tam tuší 0,69 a směs je pravděpodobně v pořádku protože svíča má dle mého názoru pěknou barvu.
P.S. kdyby byl bratr starší možná by mi k tomu něco řekl protože na tom lítá fakt hodně až mám o něj někdy strach
Motor by měl mít najeto do těch 10mth ale asi 2 roky stál proto jsem ho čistil

1 reakcí na tento příspěvek Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:40 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 10:02 | Nahoru | #2

zezr píše: http://chinaminimoto.blogspot.cz/2012/10/tuning-klapky-sani.html
Ad tud to vše mám

Přečetl jsem si ten článek a podle toho co tam ten člověk píše,bych se do této úpravy nikdy nepustil.Pak už se nedivím,že ti to nejede,pokud jsi to upravoval podle podobných blábolů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist