Mám doma čínskou minicross.
Celá je převařená a nechaná hodit do černého komaxitu ale k tématu.
Když jsem po mém odborném vyčištění a přetěsnění secvaknul opět kartery(celé jsem to naložil do technického benzínu. Nic jsemn nemazal páč motorka má olej v benzínu tak si myslím že jí to musí stačit.A válec byl trošku takovej nějakej usazenej a zvrchu černej, tak jsem to filcákem sundal dolu. Také jsem si vybrousil malinko větší díru z motoru do výfuku protože jsem se dočetl že to je lepší. Také jsem si dal sklolaminátové klapky do motoru a zbrousil dorazy protože jsem se také dočetl že si to někdo udělal a pomohlo mu to--->víc otevřené víc benzínu.
Pak jsem koupil těsnění a vše přetěsnil včetně gufer.
No a teď když vezmu mini a nechám ji trošku ohrát a přidám plný plyn dusí se ale když přidám tak 1/4 až 1/2 tak má fakt velkou snahu vyrazit. Nevím jaký je průběh plynu při vyšší rychlosti protože motorku jezdí brácha(5 let) a ten mi toho moc neřekne.
Tryska je tam tuší 0,69 a směs je pravděpodobně v pořádku protože svíča má dle mého názoru pěknou barvu.
P.S. kdyby byl bratr starší možná by mi k tomu něco řekl protože na tom lítá fakt hodně až mám o něj někdy strach
Motor by měl mít najeto do těch 10mth ale asi 2 roky stál proto jsem ho čistil
1 reakcí na tento příspěvek Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
Ad tud to vše mám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
zezr píše: http://chinaminimoto.blogspot.cz/2012/10/tuning-klapky-sani.html
Ad tud to vše mám