Mám doma čínskou minicross.
Celá je převařená a nechaná hodit do černého komaxitu ale k tématu.
Když jsem po mém odborném vyčištění a přetěsnění secvaknul opět kartery(celé jsem to naložil do technického benzínu. Nic jsemn nemazal páč motorka má olej v benzínu tak si myslím že jí to musí stačit.A válec byl trošku takovej nějakej usazenej a zvrchu černej, tak jsem to filcákem sundal dolu. Také jsem si vybrousil malinko větší díru z motoru do výfuku protože jsem se dočetl že to je lepší. Také jsem si dal sklolaminátové klapky do motoru a zbrousil dorazy protože jsem se také dočetl že si to někdo udělal a pomohlo mu to--->víc otevřené víc benzínu.
Pak jsem koupil těsnění a vše přetěsnil včetně gufer.
No a teď když vezmu mini a nechám ji trošku ohrát a přidám plný plyn dusí se ale když přidám tak 1/4 až 1/2 tak má fakt velkou snahu vyrazit. Nevím jaký je průběh plynu při vyšší rychlosti protože motorku jezdí brácha(5 let) a ten mi toho moc neřekne.
Tryska je tam tuší 0,69 a směs je pravděpodobně v pořádku protože svíča má dle mého názoru pěknou barvu.
P.S. kdyby byl bratr starší možná by mi k tomu něco řekl protože na tom lítá fakt hodně až mám o něj někdy strach
Motor by měl mít najeto do těch 10mth ale asi 2 roky stál proto jsem ho čistil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
zezr píše: http://chinaminimoto.blogspot.cz/2012/10/tuning-klapky-sani.html
Ad tud to vše mám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
A dále k tomu zvětšování kanálů a konkrétně výfuku, je nesmysl, že by se nemohl zvětšit na výšku. Jen jde o to u jakého motoru a kolik! Sám jsem takto mimo jiné upravoval jeden z motorů který mám a jezdí do dnes a oproti sérii mám nárůst jak na momentu, tak na výkonové špičce! Jinak celý 2t je veliká věda, ale velmi jednoduše řečeno, tím že zvedneš horní hranu výfukového kanálu, jsi schopen dosahnout vyšších max otáček, za cenu snížení momentu v nízkých a středních otáčkách. Ale když se to dobře udělá, je to ku prospěchu věci. Samozřejmě záleží na tom, v čem a jak ten motor bude člověk používat.
Naposledy editováno 15.07.2014 09:33:49