globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
 
13.7.2014 v 08:55
Dobrý den
Mám doma čínskou minicross.
Celá je převařená a nechaná hodit do černého komaxitu ale k tématu.
Když jsem po mém odborném vyčištění a přetěsnění secvaknul opět kartery(celé jsem to naložil do technického benzínu. Nic jsemn nemazal páč motorka má olej v benzínu tak si myslím že jí to musí stačit.A válec byl trošku takovej nějakej usazenej a zvrchu černej, tak jsem to filcákem sundal dolu. Také jsem si vybrousil malinko větší díru z motoru do výfuku protože jsem se dočetl že to je lepší. Také jsem si dal sklolaminátové klapky do motoru a zbrousil dorazy protože jsem se také dočetl že si to někdo udělal a pomohlo mu to--->víc otevřené víc benzínu.
Pak jsem koupil těsnění a vše přetěsnil včetně gufer.
No a teď když vezmu mini a nechám ji trošku ohrát a přidám plný plyn dusí se ale když přidám tak 1/4 až 1/2 tak má fakt velkou snahu vyrazit. Nevím jaký je průběh plynu při vyšší rychlosti protože motorku jezdí brácha(5 let) a ten mi toho moc neřekne.
Tryska je tam tuší 0,69 a směs je pravděpodobně v pořádku protože svíča má dle mého názoru pěknou barvu.
P.S. kdyby byl bratr starší možná by mi k tomu něco řekl protože na tom lítá fakt hodně až mám o něj někdy strach
Motor by měl mít najeto do těch 10mth ale asi 2 roky stál proto jsem ho čistil
Předchozí
1 2
Následující

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:02 | Nahoru | #1
Co na to napsat

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:14 | Nahoru | #2
Co s tím dělat nebo proč to dělá?

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:16 | Nahoru | #3
Nesmíš věřit všemu, co se kde dočteš

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:35 | Nahoru | #4
No jenže ten kdo to udělal mu to fungovalo.

1 reakcí na tento příspěvek Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:40 | Nahoru | #5

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 09:52 | Nahoru | #6
Jenže ty jsi o tom podle mne nic nevěděl a stejně jsi se do toho pustil a udělal všechny úpravy,o kterých někdo řekl,že to funguje.Víš ono je to Čína a ta funguje trochu jinak.Jen pro úplnost,když už jsi skládal motor na sucho,kdo ti to poradil?Protože vše se musí řádně namazat.Víš jak dlouho trvá,než se dostane olej z benzínu tam kam má?Když máš na skládání motoru takovýto názor,radši to dej udělat někomu kdo tomu rozumí a ne podle toho co jedna bába povídala.Jsi si například vědom,že pokud jsi zvětšil výfukový otvor,tak jsi tím změnil časování a proto to nejede.On každý konstruktér,který něco vymyslí si vše nejdříve udělá na modelu a vše si řádně spočítá,ale takovýmito neodbornými zásahy tomu motoru vůbec nepomůžeš,jen mu ublížíš.Jen musím dodat,že jsi ten motor zmršil a teď už to dohromady nedáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 10:02 | Nahoru | #7

zezr píše: http://chinaminimoto.blogspot.cz/2012/10/tuning-klapky-sani.html
Ad tud to vše mám

Přečetl jsem si ten článek a podle toho co tam ten člověk píše,bych se do této úpravy nikdy nepustil.Pak už se nedivím,že ti to nejede,pokud jsi to upravoval podle podobných blábolů.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 10:53 | Nahoru | #8
Tak to mě štve. Ono sehnaz solidní článek k čínám není žádná sranda. Jdu se na ní zkusit projet a uvidím.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:03 | Nahoru | #9
Zkus si pohrát se směsí - podlemě to máš moc bohatý. Jehlu dej o jeden zářez dolů. Jinak stránka chinaminimoto je mýho dobrýho kamaráda, kterej se v čínskejch minibicích vrtá už asi 6 let. Ano, umí s tím, ale je to poněkud šílenec, kterej má náhradní díly do zásoby, takže když něco vykurví, není pro něj problém dát díl novej. Jinak zvětšováním výfukovýho kanálu to bez propočtů akorát zkurvíš - když už, tak vyleštit vše krom přefuků.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:16 | Nahoru | #10
Aha :/
Fajn čím mám tedy domazat motor? a já mám 15-ku karbec tam není jehla ten je na trysky mám doma 69 a 59. Uznávám že jsem udělal chybu tak mě zas tolik nekamenujte. Myslím si že každej má právo na to něco zmršit když se u toho něco naučí. Od mého "repasu" má motor najeto max 1mth takže si myslím že domazat ho je eště v dobrém časovém horyzontu. Výfuk můžu nějak přicpat ale musím vymyslet jak. dá se posunout časování zapalování?

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:24 | Nahoru | #11
No ale dellorto 15mm má taky šoupátko s jehlou. Nalij pod svíčku pár cm3 oleje, na kterej jezdíš a párkrát protoč motorem bez zapalování. Výfuk můžeš přicpat jedině tak, že si přesně změříš nový rozměry svýho kanálu, potom si přesně změříš rozměry starýho kanálu, vyfrézuješ si vložku s přesahem na vnější rozměr tak jednu setinu, a nalisuješ to tam. Pokud nemáš potřebný měřidla, nějakou lepší cnc frézku a lis, tak se na to vyser a kup novej válec, bude to levnější. Ale ze všeho nejdřív bych zkusil tu směs ochudit. Takže segrovku na jehle o zářez výš, tzn. jehlu níž a uvidíš co to udělá. Pak napiš.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:27 | Nahoru | #12
Časování zapalování ti moc nepomůže.Tím,že jsi zvětšil výfukový kanál,tedy záleží jak jsi jej zvětšil,se ti mohlo stát,že jsi zvětšil díru směrem nahoru nebo dolů ve směru pístu a tím jsi změnil časování,kdy píst dříve otevře výfukový kanál a proto to nejede.On se ten výfukový kanál dá zvětšit,ale jen do strany ne na výšku.Pokud jsi to rozšířil na výšku,je ten válec na vyhození,jelikož to ničím nezaděláš.Kde ve Studánce bydlíš? Mám tam strýce Jardu Boboka,mohl bych tě tam najít a poradit,nebo zajeď do Mníšku,za Honzou Mařanem,to je můj synovec a celkem tomu rozumí.Kontakt ti můžu poslat.Jo a motor zvlášť nedomažeš,musel by jsi namazat ložiska uvnitř a všechny styčné plochy,které se hýbou.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:32 | Nahoru | #13

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:34 | Nahoru | #14
S tvým synovcem jsem se bavil a prdlajs mi řekl. Já se dostanu do motoru od klapek a i od válce kartery se mi rozdělávat nechtějí páč by mi to pak netěsnilo.Pokud to bude nutnost udelám to. Výfuk jsem rozšířil celkově ale ne zas o tolik.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:35 | Nahoru | #15
Jestly se něco chtělo zadřít tak už se stalo jinak blok motoru na vyhození,přícpat by to šlo možná dírou v tesnění (bude menší)časem se ale stejně propálí. klapky nech to se osvědčilo. barva svíčky ohledně směsi je taky pěkně zrádná. zadřel jsem a svíčka černá

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:38 | Nahoru | #16
Vím kterej karbec myslíš, měl jsem to ale v rukách naposledy tak před 4ma rokama. Plynové lanko vede k šoupátku - na spodku šoupátku by měla být jehla, která se zasouvá do karburátoru. Pokud tam není - má karburátor nějakej vzdušník? Ten výfukovej kanál jsi zvětšil jakým směrem? On je jakoby zkosenej směrem dovnitř. Za moment to narýsuju a hodím to sem, pak budeme vědět na čem jsme.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 11:59 | Nahoru | #17
Jak hledám tak hledám jehla tam sice je nad jehlou je takový blok který se zvedá plynovým lankem....
Trošku v tom mám zmatek tak to tedy zkusím shrnout
-Promazání půjde nalít olej nebo to mám celé rozhodit?
-Válec mám koupit novej páč jsem ho rozšířil do všech stran
-Dle svíčky to nepoznám dle čeho tedy jo?
-Mám ochudit směs
Co je dle tebe vzdušník?
(jestli to dobře chápu jediné co tam je je na seřízení volnoběhu)

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:02 | Nahoru | #18
http://uloz.to/xM7ehJt7/valec-jpg Stáhni si to, a v malování tam ukaž kde jsi to pilníkem zvětšil.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:06 | Nahoru | #19
Jo, tomu bloku se říká šoupátko. Tak to celý vytáhni, oddělej z toho plynový lanko, a na jehle najdeš segrovku, tak tu dej o jeden zářez výš, a celý to zas smontuj dohromady.
Nalij tam olej přes svíčku.
O kolik jsi ho +- rozšířil?
Jakou má svíčka barvu?
Vzdušník je šroubek, kterým reguluješ množství vzduchu ve směsi. Bývá většinou vedle šroubku volnoběhu. Je možný, že je tam jen šroubek na volnoběh, v tom případě se to ladí jen jehlou a tryskama.
Začni tím, že promažeš ten motor, a potom sníž tu jehlu a vyzkoušej to. Pak řekni jak to dopadlo.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:21 | Nahoru | #20
Takhle jsem to zapiloval... http://uloz.to/xoP2dWTd/valec-jpg
A tady jsou fotky karburátoru. S tou jehlou hýbnout nejde.
http://zezr.rajce.id...nicross#DSC_0889.jpg

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:34 | Nahoru | #21
Jak tam vede zvrchu to plynový lanko, tak odšroubuj ty dva křížový šrouby, a vytáhneš celý šoupě i s tou jehlou. Zatlač plynovým lankem víc dovnitř šoupěte a vyhákni ho. Pak by se to mělo celý rozpadnout na prvočinitele a měl bys být schopen z toho vyprepraovat jehlu a hýbnout s ní. Musí s ní jít hýbat. Jinak ten kanálek jsi zapiloval o kolik mm +-?

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:38 | Nahoru | #22
to nevím. Moc to fakt nebylo. Kdyby byl původní rozměr kanálku změřím to s šuplérou umím. Koukal jsi na ty fotka? tam žádná jehla není....
http://zezr.rajce.id...nicross#DSC_0893.jpg
http://zezr.rajce.id...nicross#DSC_0897.jpg

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:46 | Nahoru | #23
No já koukal jen na ten jeden, a tam byla jakási bronzová tyčinka - předpokládal jsem že jehla. Tak v tom případě je to docela problém. Trysku tam máš původní? (O tom jestli to máš pročištěný se doufám bavit nemusíme )

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 12:56 | Nahoru | #24
Čisté to celé je .Trysku mám původní a i o 10 menší Ci ta svicka ok?

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 13:10 | Nahoru | #25
Svíčka je OK. Tak ještě jeden nápad mám. Tím, že jsi tam dal i gufera na sucho, tak se tzv. připálily. Anebo ti to někde saje vzduch. Zkus rozhodit motor. Těsnění mezi karterama zkus pomazat trošičkou vazelíny nebo trošku silikonu. Ale fakt jen pomazat tenoučkou vrstvičkou. Potom se podívej jestli ti to nesaje vzduch mezi karbecem a přírubou, mezi přírubou a klapkama, nebo klapkama a kerterama. Potom to musí těsnit mezi válcem a karterama. Podívej se, jestli tam není nějakej schodek na styčné ploše, tam kde jsou kartery rozpůlený. Začni tím co tě nic nestojí, takže tím těsněním všude. Jinak třeba příruba karbce, nebo další rovný plochy se rovnají tak, že na sklo si dáš šmirgl a přes to to brousíš. Pokud to nepomůže, sežeň si gufera. Jinak Ještě se podívej, jestli je vzduchovej filtr dobře průchodnej, jestli máš doopravdy otevřenej sytič úplně, potom se podívej na palilovej filtr co je na hadičce, zažil jsem na jedné motorce (ne minibike), že totálně zajebanej palivovej filtr dělal podobný problémy, měl jsem tu o tom i téma. Musím teď odjet do města, tak až se vrátím tak do dokonzultujeme. Zatím zdar a hodně štěstí.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 13:39 | Nahoru | #26
Všechno je utesnene správně. Vím to protože jsem si dal opravdu záležet. Mrknu ma ty gufera a ma ložiska. Maznu je trošku vazelinou a trošku silikonem. Pak se večer ešte ozvu

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 22:14 | Nahoru | #27
Gufera vem jen vazelínou, silikonem je nepatlej. Mě se totiž nechce věřit, že by takový jemný upilování způsobilo takový nešvary. Hele a když si za tepla hraješ se sytičem, pomáhá to?

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

13.7.2014 v 23:36 | Nahoru | #28
Pánbůh stebou jestli ti to pojede a tim spíš i něco vydrží Mě vždycky zajímalo jak asi třeba na pionýra zapůsobí ta čínská minibiková Nitro sada xD ale že bych až tak pionýra neměl rád,to zas ne.

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

14.7.2014 v 18:50 | Nahoru | #29
Hele hodil jsem menší trysku a už se pi max plynu nedusí. je mi to ale divné. Jak změřím výkon takého malého krámu?
Páč mi to jako 2,5KW nepřipadá že by to tak jelo

Naposledy editováno 14.07.2014 18:50:27

1 reakcí na tento příspěvek Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

15.7.2014 v 08:59 | Nahoru | #30
Ha! Já to říkal, bude to bohatý ! Jak změříš výkon? na brzdě.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist