globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dušení
5.7.2014 v 21:55
zdar mám takový menší problém se svojím mustangem.Když nasadím filtr tak se mustang po přidání plynu udusí a to i když dám misto filtru na filtrbox silonku.motor je po go,zkoušel jsem měnit trysky,celý karburátor, hladina je seřízená,jehla na druhém zhářezu od vrchu a ani na prvním zářezu to není lepší.Ale bez filtru a manžety sání to jede normálně

Dušení

5.7.2014 v 22:05 | Nahoru | #1
tak filtr vymněn a kup pořádný..ne polský

Dušení

5.7.2014 v 23:12 | Nahoru | #2
ale to se dusí i bez něho.stačí když mám manžetu sání na ní filtrbox a na něm silonku a už se to dusí

Dušení

6.7.2014 v 17:49 | Nahoru | #3
zkusil jsi to i z druhé strany ..vyčistit výfuk?

Dušení

7.7.2014 v 15:23 | Nahoru | #4
Vlnovcová hadica na sání Mustanga je zcela legitimní sabotáž, použitá v sériové výrobě.
Se divím, že to vůbec jede...
No a když se tam dá podobný výrobek, ale z míň tuhé pryže, může vlivem interference kmitů vzniknůt situace, jaků popisuješ.
Otázka: jede ten pincek bez šlaušku na karbecu, ha?

Dušení

7.7.2014 v 18:10 | Nahoru | #5
Mě při vyšších otáčkách mustang se začal dusit a nakonec to bylo tím, že byla fajfka s odporem a když jsem tam dal klasickou bez odporu, jede jak drak, ale tím, že jsem ho skusil projet, jsem zjistil, že neodpojuje spojka ve vyšších teplotách

1 reakcí na tento příspěvek Dušení

7.7.2014 v 22:01 | Nahoru | #6
jo výfuk je čistý.no právě že bez toho šlaušku to jede úplně normálně a se šlauškem se to po přidání plynu udusí . no faju tam mám origo ale tou to určitě nebude

(reakce na) Dušení

8.7.2014 v 09:42 | Nahoru | #7
Miselin4> ...no tož tam musíš vyšpekulovat neco inšího...
To koleno k filtru by mělo byt z tvrdého materiálu, kerý pulzace v sání nerozkmitajů a taky by tam měl byt určitý přechod mezi průřezama, aby při vstupu do hrdla karburátoru vzduch nevířil a nesnižoval účinný průřez karbecu.
Ano, dá se použít "přímý filtr", ale ten je vystaven náporu nečistot od předního kola...
My sme tam mastili všelijaké kolénka z novoduru a tak...
Nouzově se dá použít to plastové kolénko z filtra s origo filtrem, bez teho obalu.

Dušení

15.7.2014 v 09:47 | Nahoru | #8
Kdesi sem vyštrachal vpravdě historicků fotku .
Duben 1974, Veselí nad Moravou.
Na tom pincku je úprava Kreibich a karbec 20mm tuším ze stopadesátky Zetky.
S tů vrapovanů hadiců to nejelo snáď ani na volnoběh...na obrázku je patrná úprava - dnes by se řeklo "Evo 1" - enom sítko s mastnů drátěnků...



1 reakcí na tento příspěvek Dušení

15.7.2014 v 10:47 | Nahoru | #9
Já jsem řešil naprosto stejný problém...Nevyřešil

Bez hadice do filtrboxu jede jako protrženej. Dám filtr, nebo byť jen silonku na hadici, tak se při rychlejším přidání plynu dusí, při pomalém postupném přidávání, se jakž takž rozjede...
Zkoušel jsem asi 3 zapalování, nové fajfky, svíčky, karburátory vyměnil jsem i silentblok za zapalováním, ale stejně nejel.
Prozatím jsem to "vyřešil" silonkou přímo na karburátoru.

Takže pokud někdo přijde na způsob, jak to zprovoznit v origo konfiguraci...

(reakce na) Dušení

15.7.2014 v 11:02 | Nahoru | #10
zdenek86>...no dyť sem to dáááávno psal a před téměř půl stoletím aj vyzkůšal...
Tož znova.
Pokud je hadica sání příliš měkká, vlivem pulzací na straně sání može nastat situace, že ony kmity šlaušku sů v příkrém rozporu s potřebů nasát luft...a taky to víření okolo - lépe řečeno přes vlny hadice - no to je tak na potlamě, to při potřebě více vzduchu nemože jet.
Kór když je válec upravený. A větší karbec.
Proto sem tam dal ten historický snímek.
Kemu néni rady, temu néni pomoci.
Na karbece se u motorek dávaly nátrubky, aby vstup do hrdla karbecu byl hladký, bez nebezpečí vzniku turbulencí a tým aj ke snížení množství nasávaného vzduchu.
V každé trochu odbornější literatuře (ing. Husák) to je zdůrazněné a aj namalované.
Chce to trošku studia - a selského rozumu.
Proto se při nevhodné konstrukci motor uchlastá.
To, co tam v Považské dali, za to by je ve středověku upálili.

Dušení

15.7.2014 v 11:12 | Nahoru | #11
Hadicí to není, mám ještě starou komunistickou, naopak možná až moc tvrdou... Zkoušel jsem i novou v podobě lisovaných sazí
Zkoušel jsem pro jistotou i tu starou omotat, kdyby byla někde spuchřelá, nic. Zkoušel jsem i plastovej "husí krk" kterej se nedá pomalu ani ohnout, zase nic.
Ficht normálně minulé léto a podzim jezdil, letos to mladej vytáhnul, že by chtěl jezdit a nic.
Ještě jsem teď zkoušel dát hodně velkej předstih (cca 3,5mm) tak je to o maličko lepší, ale žádná hitparáda. Odtrh, všechno v pohodě ( zkoušeno větší, menší...)

Dušení

15.7.2014 v 12:14 | Nahoru | #12
Zkus na hrdlo karbecu nasadit přímo ten plastový náústek ku komoře filtrové tak, jak to majů typy 20 a 21.

Dušení

15.7.2014 v 13:23 | Nahoru | #13
Néni na tem motoru nejaký jiný zádrholec?
Třeba neuvolnila se jehla v šoupátku a nespadla do emulzky?

1 reakcí na tento příspěvek Dušení

15.7.2014 v 14:42 | Nahoru | #14
Taky bych rád věděl, kde je zádrhel

Jehla je tam, kde má být, zkoušel jsem zkontrolovat hladinu, měnil jsem dva karburátory, které na jiných pinckách jezdí...
Fakt mě došly nápady, poslední akcí z nouze byla výměna simeringu, ale to taky nepomohlo.
Samozřejmě při aktuálním stavu je svíčka černá, ale nechápu, kde je závada.
Ještě zkusím, až přijdu z práce napojit fitrbox napřímo jako u 21, jak jsi psal, ale pak nevím, kam bych ho tam přidělal...

Pak už snad zbývá jen shodit hlavu, jestli není vůle ve válci nebo klice nějaká enormní, že by se rozhazoval předstih...Ale žádné zvuky naznačující opotřebení čepu apod. se z motoru nelinou.

Dušení

15.7.2014 v 14:50 | Nahoru | #15
...no ten filtr nikam.
Zkus enom to kolínko.
Další kroky podle teho,jak to bude vrčet.
Ta filtrační vložka stejně drží pérečkama za to kolínko, ten vehement okolo je enom dekl ,
odborně tlumič sání...

Naposledy editováno 15.07.2014 14:51:43

1 reakcí na tento příspěvek Dušení

15.7.2014 v 14:51 | Nahoru | #16
další krok bude do inzerce

(reakce na) Dušení

15.7.2014 v 17:07 | Nahoru | #17

zdenek86 píše: Taky bych rád věděl, kde je zádrhel

Jehla je tam, kde má být, zkoušel jsem zkontrolovat hladinu, měnil jsem dva karburátory, které na jiných pinckách jezdí...
Fakt mě došly nápady, poslední akcí z nouze byla výměna simeringu, ale to taky nepomohlo.
Samozřejmě při aktuálním stavu je svíčka černá, ale nechápu, kde je závada.
Ještě zkusím, až přijdu z práce napojit fitrbox napřímo jako u 21, jak jsi psal, ale pak nevím, kam bych ho tam přidělal...

Pak už snad zbývá jen shodit hlavu, jestli není vůle ve válci nebo klice nějaká enormní, že by se rozhazoval předstih...Ale žádné zvuky naznačující opotřebení čepu apod. se z motoru nelinou.

že by to rozhazovalo předstih jen s nasazeným filtrem a bez něj ne? já bych zkusil jehlu o zářez dolu ovšem je to jen pokus-omyl.

Naposledy editováno 15.07.2014 17:13:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení

15.7.2014 v 17:46 | Nahoru | #18
zdenek86>Podívej se na to pozitivně.
V Prčicích už si, tak to može byt enom lepší.
Oba mustafové majů némlich stejné příznaky.
S holým karbecem to jede normálně.
Když na vstup do karbecu se neco dá, nejede to.
Protože tam vzniknů turbulence, zvýší se odpor v sání a motor se uchlastá - nevytočí se.
Musí se tam dat neco, co turbulence nezpůsobí.
Nejsnažší cesta je origo šedé kolínko, páč to se mírně (=akorát) rozšiřuje.
Obrázek z publikace "Upravujeme motocykl pro závod, ing. Pavel Husák, SNTL Praha 1974, druhé, doplněné vydání".
Tato knížečka by měla byt v každé knihovničce motocyklisty, kerý chce do svého stroje trochu rýpat:





Naposledy editováno 15.07.2014 17:46:46

(reakce na) Dušení

15.7.2014 v 18:14 | Nahoru | #19
Zdenalbenal> myslíš že filtr z pařeza by nefungoval?

1 reakcí na tento příspěvek Dušení

16.7.2014 v 08:38 | Nahoru | #20
Filtr z pařeza (ne přímo z pařeza, protože je menší v nátrubku) jsem zkoušel včera a ten +- funguje, ovšem nevýhoda je, že je přmo na ráně pro nečistoty od kola...
Když to jelo předtím s origo konfigurací, tak to musí jet i teď
Ještě zkusím zalaborovat s tím origo přívodem do filtrboxu, až na to bude chvilku čas, jak radil ->Zdenalbenal

(reakce na) Dušení

16.7.2014 v 15:46 | Nahoru | #21
zdenek86> dej před něj kolínko. viz foto

Naposledy editováno 16.07.2014 15:47:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist