kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...
mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?
a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
spalovac píše: jake muzu mit maximalni zatizeni na kouli na T4<<
myslim,ze tam mam 1500 neni to nejak malo ?
záleží to na spoustě věcí, hlavně použitý motor, spojka a převodovka, pak konkrétní výrobce tažného zařízení
u t4 se většinou dodělávalo...takže největší omezení vidím na straně konkrétního modelu tažného. tuším, že t4 - pokud nebyl nejslabší diesel nebo slabý benzín - měla 2 tuny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
mariano píše: záleží to na spoustě věcí, hlavně použitý motor, spojka a převodovka, pak konkrétní výrobce tažného zařízení
u t4 se většinou dodělávalo...takže největší omezení vidím na straně konkrétního modelu tažného. tuším, že t4 - pokud nebyl nejslabší diesel nebo slabý benzín - měla 2 tuny.
kouknu na to , co tam vlastne mam Mam 75kw diesela