globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

8.7.2014 v 07:41 | Nahoru | #1

mariano píše: záleží to na spoustě věcí, hlavně použitý motor, spojka a převodovka, pak konkrétní výrobce tažného zařízení
u t4 se většinou dodělávalo...takže největší omezení vidím na straně konkrétního modelu tažného. tuším, že t4 - pokud nebyl nejslabší diesel nebo slabý benzín - měla 2 tuny.


kouknu na to , co tam vlastne mam Mam 75kw diesela

(reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

8.7.2014 v 18:13 | Nahoru | #2
spalovac> 5 vál 75 kw měla, tuším, 2 tuny...ale spíš zkus transporter fórum
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist