globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

4.7.2014 v 02:11 | Nahoru | #1

los-fazeros píše: Jiří78> Jednoznačně B+E


To se nevejde do zmiňovaného B96?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

4.7.2014 v 22:50 | Nahoru | #2
Číkus> nepsal jaký tažný auto, vezmu li ochcávku na vleku, tak vlek 2t bude schlupem , takže zbývá 1,5t na tažné vozidlo a to o celkové hmotnosti.jsou taková auta?jestli ano, moc jich nebude. pokud bude mít B96, tak může táhnout vozidlem o max hmotnosti 2,25t. Já třeba s Caddy 1,9 tdi bych to táhnout nemohl ani s b96, protože mam celkovou hmotnost 2,28t.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist