1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
Ale jestli motor při vynechávání hodně cuká a třeba i střílí do výfuku, tak má málo benzinu - může být přiškrcená cesta paliva mezi nádrží a karbcem a při přidání více plynu už nestíhá dotékat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
bramboroking píše: u lifanu se musej diky vibracim a nekvalitnim matickam,merit a stelovat ventily,casteji..jinak to dela neplechu i kdyz je to dobrej motor...holt cena za nizkou cenu
Rozštelované ventily způsobí, že motor bude cukat a vynechávat, ale jinak poběží dobře a startovat bude taky v pohodě, jasně... a teď tu o perníkové chaloupce.
(klidně to někdo ocitujte, ať to ta bramboramístomozku vidí)
J.M.K. píše: Rozštelované ventily způsobí, že motor bude cukat a vynechávat, ale jinak poběží dobře a startovat bude taky v pohodě, jasně... a teď tu o perníkové chaloupce.
(klidně to někdo ocitujte, ať to ta bramboramístomozku vidí)
že se těch číňanů na fóru nějak urodilo..... Bramboru neřeš, ten má na krku nasazenej takovej sféroid jen proto aby mu do toho krku nepršelo!
Naposledy editováno 20.06.2014 11:08:09
2 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
Je-li odkalovací šroubek komory řešen jako kuželový ventilek a na vyústění je nátrubek na hadičku, je kontrola hladiny snadná - nasadíš na nátrubek průhlednou hadičku, ohneš podél karbce nahoru (princip spojených nádob a hadicové vodováhy), povolíš odkalovací šroub a hned uvidíš, jak je hladina v karbci vysoko. Je-li odkalovák řešen jen jako šroubovací zátka, budeš muset vybrat hadičku, která bude akorát pasovat do díry po šroubku (nebo si vyrobit vhodný dutý kuželový nástavec, třeba z korku), šroubek vytočit a hned narazit hadičku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
Ještě si pročti toto vlákno - klučina tam později též řešil neustále ukapávající benzin z přepadu, přičemž hladina byla v pořádku a motor šel dobře... a nakonec to bylo právě tím, že odkalovák ústil do přepadového kanálku a netěsnil - pak to může snadno klamat a vytvářet dojem, že netěsní plovák a karbec přetéká. Jinak se ale nedá vyloučit ani to, jak psal FiffiQ - bude-li nižší vysokvé napětí, tak někdy při přidání více plynu (a tím i větší kompresi) už svíčka ve stlačené směsi nemusí spolehlivě dávat jiskru.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=51964&fid=9&l=8093777#goto8093777