globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
 
20.6.2014 v 08:28
Zdravim Vás tu , mám takovej typickej pořád tu omýlanej dotaz. Nicméně nic z těch 13 stran co tu jsou mi můj problém vyřešit nedokázalo. Přibližně před dvěma dny při krátký vyjížďce po okolí, začalo jen tak pro zábavu pravděpodobně motorce hrabat. Nejprve to začalo při plynulý jízdě , žádný zrychlování zpomalování nic, prostě stejná konstantní rychlost a motor jako by chcípnul řekněme na dvě vteřiny a pak zase jel dál. ale při zrychlování uplně v pohodě. 10 minut na to ovšem přišla katastrofa. Plyn šel přidat pouze do přibližně 2/5 když dam víc hádá se to jak na omezovači Ale výkon to pořád nějakej má, normálně jsem domu dojel na všechny kvalty jen ne na plnej plyn. Fakt už si nevim rady. Karbec sem prohnal ultrazvukem, udělal sem asi 100 různejch nastavení a pořád to je uplně stejný. Za každej nápad předem moc děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 08:31 | Nahoru | #1
ona nejjednoduší rada bude znít: zavez to do servisu, ale to asi slyšet nechceš

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 08:50 | Nahoru | #2
JardelT> to bych opravdu nerad

1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 09:17 | Nahoru | #3
Jestli se motor při přidání víc, jak 2/5 plynu začne dusit (hltit bohatou směsí), tak by mohla být ulomená jehla šoupátka. I když to by motor při plném plynu měl zase "ožít" (při plně otevřeném šoupěti je jehla venku z trysky a o dávce benzinu rozhoduje jen hlavní tryska.
Ale jestli motor při vynechávání hodně cuká a třeba i střílí do výfuku, tak má málo benzinu - může být přiškrcená cesta paliva mezi nádrží a karbcem a při přidání více plynu už nestíhá dotékat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 09:24 | Nahoru | #4
J.M.K.> jehla je celá no, tou to asi nebude, přesně jak říkáš v plným plynu by to mělo jít zase k normálu, ale není to rozdíl. Jehla je celá. Nadruhou stranu kdyby to bylo někdě přiškrcený tak by teoreticky mělo docházet k ochuzování směsi a to podle svíčky černý jako uhel,( a to doslova vypadá jako by jí někdo vyválel v uhlí, ), moc teda nevypadá. podle mýho názoru teda.

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 10:23 | Nahoru | #5
lukyno0o> Může se občas zasekávat plovák a karbec potom "přetéká" a tím se motor hltí.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 10:27 | Nahoru | #6
u lifanu se musej diky vibracim a nekvalitnim matickam,merit a stelovat ventily,casteji..jinak to dela neplechu i kdyz je to dobrej motor...holt cena za nizkou cenu

Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 10:32 | Nahoru | #7
Ještě by to mohlo dělat zapalování, měl jsem na číně podobnej problém, zkontroluj kabely, popřípadě kontakty na cívkách, vjetnamci to občas špatně připájí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 10:40 | Nahoru | #8

bramboroking píše: u lifanu se musej diky vibracim a nekvalitnim matickam,merit a stelovat ventily,casteji..jinak to dela neplechu i kdyz je to dobrej motor...holt cena za nizkou cenu



Rozštelované ventily způsobí, že motor bude cukat a vynechávat, ale jinak poběží dobře a startovat bude taky v pohodě, jasně... a teď tu o perníkové chaloupce.
(klidně to někdo ocitujte, ať to ta bramboramístomozku vidí)

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 11:07 | Nahoru | #9

J.M.K. píše: Rozštelované ventily způsobí, že motor bude cukat a vynechávat, ale jinak poběží dobře a startovat bude taky v pohodě, jasně... a teď tu o perníkové chaloupce.
(klidně to někdo ocitujte, ať to ta bramboramístomozku vidí)



že se těch číňanů na fóru nějak urodilo..... Bramboru neřeš, ten má na krku nasazenej takovej sféroid jen proto aby mu do toho krku nepršelo!

Naposledy editováno 20.06.2014 11:08:09

2 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 11:25 | Nahoru | #10
ale je fakt že tou přepadovou hadičkou to docela prokapává. už z toho mam fakt hlavu v pejru. to sem se chtěl ještě zeptat, na druhym pitovi co tu mam taky 140 se mi zdá že je nepatrně větší koleno od karbecu na hlavu, nemohlo by to mít byť neznatelnej vliv??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 11:58 | Nahoru | #11
lukyno0o> Teče-li benzin z přepadu, je jasné, odkud vítr vane - je moc vysoká hladina v karbci a tím pádem bohatá směs. Buď máš naštelovanou vysokou hladinu (mohlo se nechtěně stát při rozebírání a skládání karbce), nebo netěsní jehla plováku, nebo plovák vázne na čepu a občas nedovře, nebo je plovák děravý, případně olepený nějakým sajrajtem - v obou případech je těžký a má větší ponor.
Je-li odkalovací šroubek komory řešen jako kuželový ventilek a na vyústění je nátrubek na hadičku, je kontrola hladiny snadná - nasadíš na nátrubek průhlednou hadičku, ohneš podél karbce nahoru (princip spojených nádob a hadicové vodováhy), povolíš odkalovací šroub a hned uvidíš, jak je hladina v karbci vysoko. Je-li odkalovák řešen jen jako šroubovací zátka, budeš muset vybrat hadičku, která bude akorát pasovat do díry po šroubku (nebo si vyrobit vhodný dutý kuželový nástavec, třeba z korku), šroubek vytočit a hned narazit hadičku.

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:02 | Nahoru | #12
lukyno0o> Téměř s jistotou bych si troufl tvrdit, že jednotka CDI (černá krabička) dosloužila. Mě se to projevovalo stejně. Pokud máš jinýho pita, tak si ho z toho půjč a zkus to,...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:37 | Nahoru | #13
J.M.K.> nemyslím si o sobě že sem uplný hovado, nicméně si te´d tak připadám protože vůbec nevim která bije

Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:38 | Nahoru | #14
myslíš tu hadičku která vede ze spodní časti plovákový komory??

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:53 | Nahoru | #15
lukyno0o> Nikdo tu neřekl nic o "hovadech", buď v klidu, žádný učený z nebe nespadl. Nevím, z hlavy, jak přesně tady ten karbec vypadá, ale určitě bude mít někde na spodku plovákové komory šroubek otevírající "odpad" z komory - kvůli vypuštění benzinu a případného usazeného bordelu. Jestli vede ze spodku komory hadička, tak bude nasazená právě na nátrubek přepadu, aby případný vytékající benzin šel pod motorku a nedostal se na rozpálený motor. Je možné, že odkalovací šroubek též ústí do přepadového kanálu, takže povolením šroubku benzin vyteče touto přepadovou hadičkou. Pak musíš místo této hadičky (je-li černá) nasadit průhlednou, ohnout nahoru podél karbce, povolit odkalovák a kontrola hladiny musí fungovat.
Ještě si pročti toto vlákno - klučina tam později též řešil neustále ukapávající benzin z přepadu, přičemž hladina byla v pořádku a motor šel dobře... a nakonec to bylo právě tím, že odkalovák ústil do přepadového kanálku a netěsnil - pak to může snadno klamat a vytvářet dojem, že netěsní plovák a karbec přetéká. Jinak se ale nedá vyloučit ani to, jak psal FiffiQ - bude-li nižší vysokvé napětí, tak někdy při přidání více plynu (a tím i větší kompresi) už svíčka ve stlačené směsi nemusí spolehlivě dávat jiskru.

Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 13:52 | Nahoru | #16
začal bych výmněnou svíčky za novou

1 reakcí na tento příspěvek Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 14:30 | Nahoru | #17
Jasňačka, byl jsem na to kouknout , svíčku sem pro jistotu přehodil, ale než došlo na nějaký odzkoušení našel jsem jinou past, a to přesně v tý jehle, jak bylo už dřív řečeno, kouknul jsem na to jen namátkově, že jsem to měl v ruce a víc se na to zadíval, a konec tý jehly vypadá jak takový to zahnutý čůro na olejničce to asi neni zrovna ideál moc děkuju za názory

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 14:40 | Nahoru | #18

lukyno0o píše: ...zahnutý čůro na olejničce...



Málem jsem si cvrknul smíchy.

Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 16:48 | Nahoru | #19
Tak je to opravdu karbecem, napral jsem tam jinej i když uplně jako ten samej a jelo to jako víno. a jelikož už mě to opravdu nebaví ladit a hledat a kde seženu Mikuni VM24 za dobře ??

Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

22.6.2014 v 11:21 | Nahoru | #20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist