globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Lifan 140 zkouší moje nervy
 
20.6.2014 v 08:28
Zdravim Vás tu , mám takovej typickej pořád tu omýlanej dotaz. Nicméně nic z těch 13 stran co tu jsou mi můj problém vyřešit nedokázalo. Přibližně před dvěma dny při krátký vyjížďce po okolí, začalo jen tak pro zábavu pravděpodobně motorce hrabat. Nejprve to začalo při plynulý jízdě , žádný zrychlování zpomalování nic, prostě stejná konstantní rychlost a motor jako by chcípnul řekněme na dvě vteřiny a pak zase jel dál. ale při zrychlování uplně v pohodě. 10 minut na to ovšem přišla katastrofa. Plyn šel přidat pouze do přibližně 2/5 když dam víc hádá se to jak na omezovači Ale výkon to pořád nějakej má, normálně jsem domu dojel na všechny kvalty jen ne na plnej plyn. Fakt už si nevim rady. Karbec sem prohnal ultrazvukem, udělal sem asi 100 různejch nastavení a pořád to je uplně stejný. Za každej nápad předem moc děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:37 | Nahoru | #1
J.M.K.> nemyslím si o sobě že sem uplný hovado, nicméně si te´d tak připadám protože vůbec nevim která bije

(reakce na) Motor Lifan 140 zkouší moje nervy

20.6.2014 v 12:53 | Nahoru | #2
lukyno0o> Nikdo tu neřekl nic o "hovadech", buď v klidu, žádný učený z nebe nespadl. Nevím, z hlavy, jak přesně tady ten karbec vypadá, ale určitě bude mít někde na spodku plovákové komory šroubek otevírající "odpad" z komory - kvůli vypuštění benzinu a případného usazeného bordelu. Jestli vede ze spodku komory hadička, tak bude nasazená právě na nátrubek přepadu, aby případný vytékající benzin šel pod motorku a nedostal se na rozpálený motor. Je možné, že odkalovací šroubek též ústí do přepadového kanálu, takže povolením šroubku benzin vyteče touto přepadovou hadičkou. Pak musíš místo této hadičky (je-li černá) nasadit průhlednou, ohnout nahoru podél karbce, povolit odkalovák a kontrola hladiny musí fungovat.
Ještě si pročti toto vlákno - klučina tam později též řešil neustále ukapávající benzin z přepadu, přičemž hladina byla v pořádku a motor šel dobře... a nakonec to bylo právě tím, že odkalovák ústil do přepadového kanálku a netěsnil - pak to může snadno klamat a vytvářet dojem, že netěsní plovák a karbec přetéká. Jinak se ale nedá vyloučit ani to, jak psal FiffiQ - bude-li nižší vysokvé napětí, tak někdy při přidání více plynu (a tím i větší kompresi) už svíčka ve stlačené směsi nemusí spolehlivě dávat jiskru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist