lukyno0o> Nikdo tu neřekl nic o "hovadech", buď v klidu, žádný učený z nebe nespadl. Nevím, z hlavy, jak přesně tady ten karbec vypadá, ale určitě bude mít někde na spodku plovákové komory šroubek otevírající "odpad" z komory - kvůli vypuštění benzinu a případného usazeného bordelu. Jestli vede ze spodku komory hadička, tak bude nasazená právě na nátrubek přepadu, aby případný vytékající benzin šel pod motorku a nedostal se na rozpálený motor. Je možné, že odkalovací šroubek též ústí do přepadového kanálu, takže povolením šroubku benzin vyteče touto přepadovou hadičkou. Pak musíš místo této hadičky (je-li černá) nasadit průhlednou, ohnout nahoru podél karbce, povolit odkalovák a kontrola hladiny musí fungovat.
Ještě si pročti
toto vlákno - klučina tam později též řešil neustále ukapávající benzin z přepadu, přičemž hladina byla v pořádku a motor šel dobře... a nakonec to bylo právě tím, že odkalovák ústil do přepadového kanálku a netěsnil - pak to může snadno klamat a vytvářet dojem, že netěsní plovák a karbec přetéká. Jinak se ale nedá vyloučit ani to, jak psal FiffiQ - bude-li nižší vysokvé napětí, tak někdy při přidání více plynu (a tím i větší kompresi) už svíčka ve stlačené směsi nemusí spolehlivě dávat jiskru.