globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
6.6.2014 v 11:40
Čau, dělám ventily na GSXFku a našel jsem drobné poškození na dvou sacích vačkách, viz foto. Na výfukových se to neobjevuje. Jsou to drobná poškozená místa, přirovnal bych k poškození které vzniká při kavitaci ale ta se tady určitě neojevuje. Mám hledat problém v mazání, nebo je to běžné opotřebení které se řeší výměnou?
Moto má najeto 50t. je z IT. tak se tomu dá třeba i trochu věřit :)














Předchozí
1 2
Následující

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:48 | Nahoru | #1
Na těch máznutejch fotkách je prd vidět, ale nejspíš to bude pitting. Příčin může bejt spousta, ale nejspíš to nemá 50k (kór když je to z IT a ještě +- 10 roků stará motorka ).

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #2
na tech fotkach neni nic videt, ale jo, nejake opotrebeni se stava.

2 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:53 | Nahoru | #3
Ta vačka je zřejmě v prdeli, neboť je na těch fotkách vidět hovno

Naposledy editováno 06.06.2014 11:54:49

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:54 | Nahoru | #4
Složit a jezdit, poškození není velké, za 10tis. to ještě jednou rozdělej a uvidíš jestli se to zhoršuje, při ceně nových vaček v tuhle chvíli není rentabilní věc řešit i kdyby se drolili víc tak to žádnou další škodu neudělá a nový můžeš koupit vždycky. Samozřejmě základ každý rok nový olej

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:54 | Nahoru | #5
Sorry, ale ani jedna fotka není zaostřena na vačku, tak co pak máme vidět...

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:54 | Nahoru | #6

Rebel83 píše: Ta vačka zřejmě v prdeli, neboť je na těch fotkách vidět hovno



1 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 11:59 | Nahoru | #7
no pokud je to z Itálie je to běžný opotřebení. Byl jsi někdy v Itálii a viděl jak dlouho tam trvá motosezona proboha zamysli se trochu jen těžko najdeš olítanější motorku než z Itálie ? O horkokrevnosti taliánů co drží plnej knedlík u všecho ani nemluvě. Jo hochu koupil jsi si slušnou pastičku

Naposledy editováno 06.06.2014 12:00:07

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:02 | Nahoru | #8
Sorry za foto ale tou zkurvenou Nokií se to lépe vyfotit nedalo. Trochu jsem takové reakce čekal :) .

Složím to, a uvidím co to udělá. Za 12t. je zase kontrola ventil. vůlí. Třeba do té doby najdu jetou bez opotřebení.
Díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:10 | Nahoru | #9
BladeRider> Beru. Ale nemyslím si že by se to mělo každou chvíli rozsypat. Ventil. vůle byli všechny v cajku, tlaky ve válci v normě, řazení bez ran a přesné, olej nemizí ani nikde nekape. Kapoty nejsou ze spod nikde svařované, netáhne do strany a ani po rozdělání a přeměření vidlí si nemyslím že by dostali nějakou velkou ránu. Řetězovka a baterka dva měsíce staré. Myslím si že za 40k chtít něco víc je asi příliš :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:17 | Nahoru | #10

karc píše: BladeRider> Beru. Ale nemyslím si že by se to mělo každou chvíli rozsypat. Ventil. vůle byli všechny v cajku, tlaky ve válci v normě, řazení bez ran a přesné, olej nemizí ani nikde nekape. Kapoty nejsou ze spod nikde svařované, netáhne do strany a ani po rozdělání a přeměření vidlí si nemyslím že by dostali nějakou velkou ránu. Řetězovka a baterka dva měsíce staré. Myslím si že za 40k chtít něco víc je asi příliš :)



neříkám že se to rozpadne ale že to má najeto 50tis bych pustil z hlavy když i já najedu za sezonu 25tis a to jsem půlku sezony v nemocnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:19 | Nahoru | #11
BladeRider> Však mě stav km na tachu, zrovna dvakrát nebere. Bylo to spíše informativní pro Vás.

3 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:32 | Nahoru | #12
DR 650SE r.v. 1999, dovezeno v roce 2010 z Italie, na tachu 17000km, pri prodeji na konci sezony jsme si na podledlovem plastu vsimli dva roky stare cedulky na vymenu oleje v 99500km

2 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 12:37 | Nahoru | #13
BUD V KLIDU NATOCI TO JESTE HODNE KM...POLOVINA TECH CO NECO KOMENTUJOU JESTE ANI SVOJI VACKU NEVIDELO.:O

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 13:19 | Nahoru | #14

marekparek píše: BUD V KLIDU NATOCI TO JESTE HODNE KM...POLOVINA TECH CO NECO KOMENTUJOU JESTE ANI SVOJI VACKU NEVIDELO.:O

hlásím se k těm, co svojí vačku (nejednu) viděli

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 13:55 | Nahoru | #15

Rebel83 píše: hlásím se k těm, co svojí vačku (nejednu) viděli



+1, a nejen svou. Já jsem známej voyeur, potají pozoruju i vačky ostatních

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:24 | Nahoru | #16

marekparek píše: BUD V KLIDU NATOCI TO JESTE HODNE KM...POLOVINA TECH CO NECO KOMENTUJOU JESTE ANI SVOJI VACKU NEVIDELO.:O



CO VOKO NEVIDI......

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:26 | Nahoru | #17

KubaLC8 píše: CO VOKO NEVIDI......



To bílá hůl oťuká

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:27 | Nahoru | #18

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:27 | Nahoru | #19
Likerka Drak, vytre ti zrak

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:35 | Nahoru | #20
pohodicka:) na tom este das dost a dost :) hlasim sa k tym co svoje vacky videli a su v ovela horsom stave (talian dovezeny tiez z talianska :D). dobry olej a davat pozor aby si ho neprepalil a mal ho dost, a pohodicka :) este znesu hafo tis km :)

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 14:52 | Nahoru | #21

Rebel83 píše: Ta vačka je zřejmě v prdeli, neboť je na těch fotkách vidět hovno

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 15:23 | Nahoru | #22
Já jsem ještě svojí vačku neviděl

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 15:28 | Nahoru | #23

KubaLC8 píše: DR 650SE r.v. 1999, dovezeno v roce 2010 z Italie, na tachu 17000km, pri prodeji na konci sezony jsme si na podledlovem plastu vsimli dva roky stare cedulky na vymenu oleje v 99500km



Ještě že to nenašel kupec!

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 17:35 | Nahoru | #24
KubaLC8> Jo,žádný problém,Zuzana drží!!!! Já otevřel tento motor,páč páníček udělal díru do motoru dosednutím na šutr a ve válci byly ještě neojeté stopy po honování-byl to stejný rok,najeto 38000 km ,tak proč ne 99000???
Jinak k tématu vačky-toto se mohlo stát nekvalitním olejem a když dal Talián čočku,tak se potrhal olejový film,došlo k lokálnímu přehřátí a vydrolení cementační vrstvičky...asi.. P-H.

Naposledy editováno 06.06.2014 17:36:10

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 17:37 | Nahoru | #25
Mám pocit, že u těchto motoru je to naprosto normální věc - moje GSX 1100 F (motor z prvního 11tkového GSXR) má sací vačku ve stejném stavu...od dalšího majitele GSX1100F sem četl to samé, takže tak...

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 22:39 | Nahoru | #26
...pitting pracovních ploch vaček u SACS motorů je úplně běžnej jev...buď v úplnym klidu, tohle bude fungovat ještě dlouho ...a viděl jsem nejenom svoje vačky, ale i spoustu jinejch

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

6.6.2014 v 23:43 | Nahoru | #27
No mě se stalo to samé jen mi to prodřelo vahadla :D tak jsem nějak splašil jetou vačku a vahadla :D jak uslyšíš rachot tak je čas měnit :D ale kupodivu to jezdilo ještě dlouho :D jen ten rachot byl krasný...

1 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

7.6.2014 v 15:22 | Nahoru | #28
To by mě zajímalo co s tím v té Itálii dělají. Moje taky dovoz IT a taky mám pitting na vačkách. Obě vačky už jsem jednou měnil.

(reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

7.6.2014 v 17:52 | Nahoru | #29

hery... píše: To by mě zajímalo co s tím v té Itálii dělají. Moje taky dovoz IT a taky mám pitting na vačkách. Obě vačky už jsem jednou měnil.



Řekl bych, že poměrně vysoké místní teploty ve spojení s tím, že co jsem si tak všimnul, pro většinu talošů jsou jejich samohyby, včetně motorek, spotřebákem, který prostě jezdí a údržba a olej se zase tak neřeší, až motka najede 100+ tak se za pár babek prodá šikovnému českému vykukovi, který z toho vyrobí voňavku s najetými 20t .

Naposledy editováno 07.06.2014 17:53:35

Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?

7.6.2014 v 20:57 | Nahoru | #30
kdyz uz stouram,,, tak sundam vanu, nebo spodni dekl motoru/pod spajzkou/ a koukam, co se vali mezi tema hlinikovejma zebrama na dne, vetsinou nastesti nic nebo jen "sum" z oleje...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivoměr Suzuki GSX 750 F Tkolda 7 31.3.2024 v 13:31 Tkolda
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F Balthus 14 27.9.2023 v 16:04 Balthus
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F Balthus 17 4.5.2023 v 20:41 Balthus
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F Balthus 9 21.8.2022 v 16:31 Balthus


TOPlist