globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.

1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.

2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?

3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?


Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
100%
94

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

10.6.2014 v 13:39 | Nahoru | #1

Redguy píše: OK, tak diky za uklidneni, nebudu to zatim resit. Zajimavy, ze motorky, at uz stary nebo novejsi, mi tohle nedelaj.

mě taky ne,jenom ten traktůrek. na tu kompresi bych ale nesral,může se to prodražit.

Naposledy editováno 10.06.2014 13:40:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

10.6.2014 v 13:48 | Nahoru | #2

valibuk píše: mě taky ne,jenom ten traktůrek. na tu kompresi bych ale nesral,může se to prodražit.



To je jasny. Akorat jsou ty opravy proste uplne jina liga co se logistiky tyce. U Guzziny bylo nutny udelat spojku, tak jsem stravil den v garazi, motor s prevodovkou vymontoval, hodil do kufru a odvez do Susic. U ty ameriky musim myslet na to, ze nikdo nebude chtit, aby mu to treba mesic stalo na dilne, nez sezenu v US dily. A mam sice velkou garaz, ale nemam tam hever ani nic, cim vyndat motor, takze proste musim premyslet a vsechno planovat tak, abych na dilny jezdil uz s dilama nebo pokud to rozeberu doma, tak aby nebylo nutny s autem pak nikam jet. Takze pokud sundam hlavy a zjistim, ze jsou v prdeli pistni krouzky, tak nastava dosti prekerni situace. Ale uz se na to tesim, ja se v tech starejch kramech hrabu stejne rad, jako s nima jezdim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Včera v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist