ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
valibuk píše: mě taky ne,jenom ten traktůrek. na tu kompresi bych ale nesral,může se to prodražit.
To je jasny. Akorat jsou ty opravy proste uplne jina liga co se logistiky tyce. U Guzziny bylo nutny udelat spojku, tak jsem stravil den v garazi, motor s prevodovkou vymontoval, hodil do kufru a odvez do Susic. U ty ameriky musim myslet na to, ze nikdo nebude chtit, aby mu to treba mesic stalo na dilne, nez sezenu v US dily. A mam sice velkou garaz, ale nemam tam hever ani nic, cim vyndat motor, takze proste musim premyslet a vsechno planovat tak, abych na dilny jezdil uz s dilama nebo pokud to rozeberu doma, tak aby nebylo nutny s autem pak nikam jet. Takze pokud sundam hlavy a zjistim, ze jsou v prdeli pistni krouzky, tak nastava dosti prekerni situace. Ale uz se na to tesim, ja se v tech starejch kramech hrabu stejne rad, jako s nima jezdim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Redguy píše: To je jasny. Akorat jsou ty opravy proste uplne jina liga co se logistiky tyce. U Guzziny bylo nutny udelat spojku, tak jsem stravil den v garazi, motor s prevodovkou vymontoval, hodil do kufru a odvez do Susic. U ty ameriky musim myslet na to, ze nikdo nebude chtit, aby mu to treba mesic stalo na dilne, nez sezenu v US dily. A mam sice velkou garaz, ale nemam tam hever ani nic, cim vyndat motor, takze proste musim premyslet a vsechno planovat tak, abych na dilny jezdil uz s dilama nebo pokud to rozeberu doma, tak aby nebylo nutny s autem pak nikam jet. Takze pokud sundam hlavy a zjistim, ze jsou v prdeli pistni krouzky, tak nastava dosti prekerni situace. Ale uz se na to tesim, ja se v tech starejch kramech hrabu stejne rad, jako s nima jezdim
tak to jsi můj člověk já bych si vsadil na ventil. buď má moc velkou vůli a neotevírá,nebo netěsní. viděl jsem ameriky který hulily jako studená avie a komprese všude stejná. je to dělaný na miliony km. já bych objednal těsnění a sundal hlavu. pokud půjde ventil zabrousit tak to udělat a pokud ne,dát hlavu zpátky a jezdit,než přijdou díly.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |