bmw_r1300gs_cartec





Téma: Jakej litr na cestování ve dvou?
 
29.5.2014 v 21:23
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit.Je mi 42,172cm,85kg, batoh 65kg.Jde o to, že jsem se po letech vrátil na moto a podle doporučení a recenzí šel do V-stroma 650.Jezdím převážně ve dvou a zpočátku mi stromek přišel jako dobrej stroj,ale po druhé sezóně nacházím nedostatky v podobě slabších brzd,vibrací,ucukaného spodku a malého výkonu na svižné předjíždení v rychlostech 100+.Takže začínám pokukovat po něčem silnějším, co by lépe táhlo od spoda,nebylo to ucukané a dalo se na tom svižně předjet.Takže jsem došel k tomu, že by to měl být litr a výš.Chtěl bych nějakého cesťáka,žádnou zmrzlinu,naháče,cruisera apod.Musí to mít slušný krouťák už od spoda(žádnou vysokootáčkovou pilu),vzpřímený posaz a dobrou ochranu proti větru.Jelikož mám krátké nohy, výběr vhodných strojů se dost zužuje.Momentálně mám v hledáčku Hondu CBF 1000 nebo Bandita 1250S.Máte někdo zkušenost s těmito stroji?Popřípadě poradíte nějakou jinou moto s podobnými vlastnostmi.Cenově to vidím do 100tis.
Díky všem za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

1.6.2014 v 21:14 | Nahoru | #31
Daart> co ochrana pred vetrem,pohodli?

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

1.6.2014 v 21:15 | Nahoru | #32

jerry72 píše: Daart> co ochrana pred vetrem,pohodli?

pohodlnejsi bandit, jizdni vlastnosti u fazera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

1.6.2014 v 22:00 | Nahoru | #33

jerry72 píše: Peacemaker> no tak co bys doporučil?


BMW R 1150 GS, pokud vyčleníš víc pěněz, tak by mohla být tuze zajímavá Yamaha XTZ 1200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

4.6.2014 v 20:19 | Nahoru | #34
Peacemaker> dík za tipy,ale 1150gs není "můj šálek" a xtz finančně nedostupná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

4.6.2014 v 21:43 | Nahoru | #35
jerry72> 1150 GS taky není můj šálek, i když jsem si myslel, že bude ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

4.6.2014 v 22:20 | Nahoru | #36

Piwell píše: jerry72> 1150 GS taky není můj šálek, i když jsem si myslel, že bude ...



Hoši, koukněte se na nějaký videa na youtube!
Motor má svý specifický projevy, není to jak "elektromotor" japonských čtyřválců, motor cítit prostě je a vy máte pocit, že to s vámi žije. Není to pro každýho, to je jasná zpráva!

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

4.6.2014 v 22:33 | Nahoru | #37

prouky píše: Hoši, koukněte se na nějaký videa na youtube!
Motor má svý specifický projevy, není to jak "elektromotor" japonských čtyřválců, motor cítit prostě je a vy máte pocit, že to s vámi žije. Není to pro každýho, to je jasná zpráva!



motorek, ktere maji svuj specificky projev, je plno .. akceptuj, ze kazdy to proflaknute bawo nechce ..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 08:38 | Nahoru | #38

bulldogbiker píše: Tdm 900


Já teda nevím ale podle mýho TDMka na cestování ve dvou rozhodně není. Jako jestli si chce někdo po každým ubrání plynu sundávat spolujezdce z krku...
Pro spolujezdce naprosto nevhodná motorka - skoro sportovní posaz. Nehledě k totální absenci pléga (to šidítko co tam je ho funkcí ani nepřipomíná) a jakékoliv další ochrany posádky před nepřízní počasí.
Nehledě k tomu, že mi to přijde jako schizofrenní motorka - vzpřímenej posaz jako na cesťáku a motor co nutí ke sportovní jízdě. A je to hnusný

Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 08:51 | Nahoru | #39
caponord, nebudeš zklamanej CBF 1000 je brutální nuda

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 10:16 | Nahoru | #40
Danny350> přesně moje řeč

3 reakcí na tento příspěvek Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 10:24 | Nahoru | #41
Proč jsi zavrhl FZS1000 kvůli karbcům?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 10:59 | Nahoru | #42

BorekS píše: ETV 1000 Caponord



Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Ps. Na Capo jsem přešel z Bandita 1200S ale zpátky bych už nešel. Cestovní enduro je daleko pohodlnější jak pro jezdce tak baťoh. Na českých silnicích jsem si na mnoha místech jistější s Capo než jsem byl s Banditem. Top speed a cestovní rychlost se mi snížila, ale na mnoha úsecích, které znám se mi zase průměrná rychlost nezměnila. Vlastně jezdím teď víc plynule což znamená, že 110-150 si lze udržet skoro všude.

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:00 | Nahoru | #43

ptaak píše: Proč jsi zavrhl FZS1000 kvůli karbcům?



řek bych, protože ta svině strašně chlastá...

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:01 | Nahoru | #44

ptaak píše: Proč jsi zavrhl FZS1000 kvůli karbcům?

tak fz1 je uz trochu jinde

Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:08 | Nahoru | #45
FZ1 jo, ale FZS zavrhl, že to není stříkačka. A nechlastá A kdybys jí chtěl, mám na ní novej titanovej laďák

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:36 | Nahoru | #46
ptaak> jj, přesně tak ....karbec nechci

Naposledy editováno 05.06.2014 11:39:03

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:42 | Nahoru | #47

Danny350 píše: Já teda nevím ale podle mýho TDMka na cestování ve dvou rozhodně není. Jako jestli si chce někdo po každým ubrání plynu sundávat spolujezdce z krku...
Pro spolujezdce naprosto nevhodná motorka - skoro sportovní posaz. Nehledě k totální absenci pléga (to šidítko co tam je ho funkcí ani nepřipomíná) a jakékoliv další ochrany posádky před nepřízní počasí.
Nehledě k tomu, že mi to přijde jako schizofrenní motorka - vzpřímenej posaz jako na cesťáku a motor co nutí ke sportovní jízdě. A je to hnusný



přesně moje řeč

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:47 | Nahoru | #48
[quote=Fernet-stock]Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Potřebuju zátah od spoda, což jak čtu nemá,takže za mě nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #49

Fernet-stock píše: Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Ps. Na Capo jsem přešel z Bandita 1200S ale zpátky bych už nešel. Cestovní enduro je daleko pohodlnější jak pro jezdce tak baťoh. Na českých silnicích jsem si na mnoha místech jistější s Capo než jsem byl s Banditem. Top speed a cestovní rychlost se mi snížila, ale na mnoha úsecích, které znám se mi zase průměrná rychlost nezměnila. Vlastně jezdím teď víc plynule což znamená, že 110-150 si lze udržet skoro všude.



Potřebuju zátah od spoda, což jak čtu nemá,takže za mě nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 12:01 | Nahoru | #50
jerry72> Přesně tak, spodek je pouze na plynulou jízdu. V momentě kdy potřebuješ zátah musí se řadit. Má zkrátka jiné přednosti. A chlavně charakter. Mě šlo spíš i o to srovnání, protože o Banditu jsi ty nebo i někdo jiný tady mluvil. Nevím jak se chová 1250 tu jsem ještě neměl v drápech, ale i starší 1200 byla na spodek taky mrtvá. Tahat to začalo až od 4tis výš. A takhle se budou chovat skoro všechny podobný motory. Na tohle by se ti možná líbilo Varadero. To má litrovej motor, ale nevím jak s tvojí výškou. Já mám 181 a je to už docela velký. Ale zase to ma plynulý zátah už prakticky od volnoběhu (výš k omezovači už zase uvadá což je logický)

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 12:18 | Nahoru | #51

Danny350 píše: co tam je ho funkcí ani nepřipomíná) a jakékoliv další ochrany posádky před nepřízní počasí.
Nehledě k tomu, že mi to přijde jako schizofrenní motorka - vzpřímenej posaz jako na cesťáku a motor co nutí ke sportovní jízdě. A je to hnusný



...si zabil. ...já bych k tomu přidal i to, že to nejede.

1 reakcí na tento příspěvek Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 15:10 | Nahoru | #52
Doporučuji FZS 1000, nic méně v této republice slušný kus neseženeš. Další variantou je FZ1 S.

Měl jsem oba modely a dá se na tom v pohodě cestovat

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 17:50 | Nahoru | #53

prouky píše: Hoši, koukněte se na nějaký videa na youtube!
Motor má svý specifický projevy, není to jak "elektromotor" japonských čtyřválců, motor cítit prostě je a vy máte pocit, že to s vámi žije. Není to pro každýho, to je jasná zpráva!



Já nepotřebuju koukat na videa na youtube. Já 1150 GS (Grosse Scheisse) měl a stejně jsem na ní z dovolený domů ani nepřijel
A taky jsem nikdy neměl "japonskej vysavač". Buď si mě vůbec neber neber do huby nebo se aspoň napřed mrkni do profilu když už máš potřebu takhle prudit

Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 17:56 | Nahoru | #54
Za mě FZS 1000 Fazer. A ne jen proto , že ho mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 20:48 | Nahoru | #55

Fernet-stock píše: jerry72> Přesně tak, spodek je pouze na plynulou jízdu. V momentě kdy potřebuješ zátah musí se řadit. Má zkrátka jiné přednosti. A chlavně charakter. Mě šlo spíš i o to srovnání, protože o Banditu jsi ty nebo i někdo jiný tady mluvil. Nevím jak se chová 1250 tu jsem ještě neměl v drápech, ale i starší 1200 byla na spodek taky mrtvá. Tahat to začalo až od 4tis výš. A takhle se budou chovat skoro všechny podobný motory. Na tohle by se ti možná líbilo Varadero. To má litrovej motor, ale nevím jak s tvojí výškou. Já mám 181 a je to už docela velký. Ale zase to ma plynulý zátah už prakticky od volnoběhu (výš k omezovači už zase uvadá což je logický)



Varadero bych bral,ale je to velký,těžký a nedošáhnu z toho pořádně na zem. A držet na špičkách cca 250kg + mých 85 + batoh,no nic moc.

Potřeboval bych aby to umělo zhruba tohle :


Zvládne to Varadero s 2V?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 20:58 | Nahoru | #56

Engesman_FZ1 píše: Doporučuji FZS 1000, nic méně v této republice slušný kus neseženeš. Další variantou je FZ1 S.

Měl jsem oba modely a dá se na tom v pohodě cestovat



FZS1000 neberu pro starší koncepci a karburátory, FZ1 Fazer bych bral,ale je na mě drahej.
Když jsem na něm seděl,posez mi přišel dost sportovní a to malý plexi asi taky moc neochrání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 22:29 | Nahoru | #57

jerry72 píše: FZS1000 neberu pro starší koncepci a karburátory, FZ1 Fazer bych bral,ale je na mě drahej.
Když jsem na něm seděl,posez mi přišel dost sportovní a to malý plexi asi taky moc neochrání



FZS 1000 s karburátory nemá chybu. FZ1 r.v. 2006-2007 má problém s řídící jednotkou a většina lidí to řeší powercommanderem, tohle u FZS 1000 řešit vůbec nemusíš, krom toho je pohodlnější, větší dojezd cca 320-350 km (menší spotřeba), spolujezdec ti bude za sedačku líbat nohy.

Hele být tebou zkusím ho, do 100K seženeš pěkný kousek.

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 22:52 | Nahoru | #58

Engesman_FZ1 píše: FZS 1000 s karburátory nemá chybu. FZ1 r.v. 2006-2007 má problém s řídící jednotkou a většina lidí to řeší powercommanderem, tohle u FZS 1000 řešit vůbec nemusíš, krom toho je pohodlnější, větší dojezd cca 320-350 km (menší spotřeba), spolujezdec ti bude za sedačku líbat nohy.

Hele být tebou zkusím ho, do 100K seženeš pěkný kousek.



jo - měl jsem 5 sezon, užil jsem si na něm spoustu zábavy, fungoval skvěle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 23:20 | Nahoru | #59
jerry72> Ne to co je na tom tvém youtubu to Varan neumí. Průběhem a zátahem i vcelku ano, i když to nebude až taková divočina, ale hlavně nedáš na tom těch 220 nebo kolik tam on má. Na to ta mašina prostě moc není dělaná. Jak je to velký tak od cca 170 to hodně fouká a už to není až tak příjemný svezení. Na Capu i na Varanu mám vyzkoušenou cestovní rychlost (tj. že s tím nemám nejmenší problém a klidně se může jet i rychleji když se tomu přispůsobíš) 150km/h
Docela mě překvapilo, že to CBF na tom videu se docela kroutí od 200km/h. To na banditu jsem jezdil občas i víc a rozhodně to semnou takhle neklepalo jako snim. Varan a CBF a oboum podobné jsou zkrátka zcela jiné motorky. Záleží co chceš. Jestli občas zadivočit a jezdit ke 240km/h tak to co říkají kluci. Fazer, CBF, Bandit a podobné polokapoty s nějakým vyšším plexi a budeš plně spokojenej. Jen tenhle druh někde osedlej a pak už je to jen o tomm která tě nejvíc nedchne. Každý sme jiný a každého uchvítí něco jiného. Pokud budeš chtít plynulost a cestovní pohodlí pro tebe i batoh, vol Varana a jemu podobné... Asi tak.

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

6.6.2014 v 07:02 | Nahoru | #60

Fernet-stock píše: jerry72> Ne to co je na tom tvém youtubu to Varan neumí. Průběhem a zátahem i vcelku ano, i když to nebude až taková divočina, ale hlavně nedáš na tom těch 220 nebo kolik tam on má. Na to ta mašina prostě moc není dělaná. Jak je to velký tak od cca 170 to hodně fouká a už to není až tak příjemný svezení. Na Capu i na Varanu mám vyzkoušenou cestovní rychlost (tj. že s tím nemám nejmenší problém a klidně se může jet i rychleji když se tomu přispůsobíš) 150km/h
Docela mě překvapilo, že to CBF na tom videu se docela kroutí od 200km/h. To na banditu jsem jezdil občas i víc a rozhodně to semnou takhle neklepalo jako snim. Varan a CBF a oboum podobné jsou zkrátka zcela jiné motorky. Záleží co chceš. Jestli občas zadivočit a jezdit ke 240km/h tak to co říkají kluci. Fazer, CBF, Bandit a podobné polokapoty s nějakým vyšším plexi a budeš plně spokojenej. Jen tenhle druh někde osedlej a pak už je to jen o tomm která tě nejvíc nedchne. Každý sme jiný a každého uchvítí něco jiného. Pokud budeš chtít plynulost a cestovní pohodlí pro tebe i batoh, vol Varana a jemu podobné... Asi tak.



Maximálka mě moc nezajímá,na to videu jsem chtěl ukázat pružnost 4V motoru, kdy bez řazení to na šestku jede 60 nebo klidně i 200+.Dokáže tohle Varan bez řazení a cukání v nízkejch otáčkách? A ještě mi šlo o to, že při rychlostech cca 130-150 je to naprosto klidný a ani to moc netočí, narozdíl od stroma 650, kterej toho v těhle rychlostech už má celkem dost.

Naposledy editováno 06.06.2014 07:09:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist