globalmoto_duben_nolan





Téma: Jakej litr na cestování ve dvou?
 
29.5.2014 v 21:23
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit.Je mi 42,172cm,85kg, batoh 65kg.Jde o to, že jsem se po letech vrátil na moto a podle doporučení a recenzí šel do V-stroma 650.Jezdím převážně ve dvou a zpočátku mi stromek přišel jako dobrej stroj,ale po druhé sezóně nacházím nedostatky v podobě slabších brzd,vibrací,ucukaného spodku a malého výkonu na svižné předjíždení v rychlostech 100+.Takže začínám pokukovat po něčem silnějším, co by lépe táhlo od spoda,nebylo to ucukané a dalo se na tom svižně předjet.Takže jsem došel k tomu, že by to měl být litr a výš.Chtěl bych nějakého cesťáka,žádnou zmrzlinu,naháče,cruisera apod.Musí to mít slušný krouťák už od spoda(žádnou vysokootáčkovou pilu),vzpřímený posaz a dobrou ochranu proti větru.Jelikož mám krátké nohy, výběr vhodných strojů se dost zužuje.Momentálně mám v hledáčku Hondu CBF 1000 nebo Bandita 1250S.Máte někdo zkušenost s těmito stroji?Popřípadě poradíte nějakou jinou moto s podobnými vlastnostmi.Cenově to vidím do 100tis.
Díky všem za rady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 10:59 | Nahoru | #1

BorekS píše: ETV 1000 Caponord



Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Ps. Na Capo jsem přešel z Bandita 1200S ale zpátky bych už nešel. Cestovní enduro je daleko pohodlnější jak pro jezdce tak baťoh. Na českých silnicích jsem si na mnoha místech jistější s Capo než jsem byl s Banditem. Top speed a cestovní rychlost se mi snížila, ale na mnoha úsecích, které znám se mi zase průměrná rychlost nezměnila. Vlastně jezdím teď víc plynule což znamená, že 110-150 si lze udržet skoro všude.

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:47 | Nahoru | #2
[quote=Fernet-stock]Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Potřebuju zátah od spoda, což jak čtu nemá,takže za mě nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

5.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #3

Fernet-stock píše: Capo nesplňuje jeho základní požadavky o zátahu od spodu. Rotax se musí držet pod krkem aby to hezky jelo. Že to pak tahá o tom žádná, ale spodek se dusí při prudkém přidání plynu. Takže o nějaké obří dynamice ve spodních otáčkách nemůže být řeč.
Na druhou stranu oproti japoncům má ve svých optimálních otáčkách zcela jiný charakter. Ale pokud to nehledáš na nějakou divočejší jízdu, není Capo dobrá volba.

Ps. Na Capo jsem přešel z Bandita 1200S ale zpátky bych už nešel. Cestovní enduro je daleko pohodlnější jak pro jezdce tak baťoh. Na českých silnicích jsem si na mnoha místech jistější s Capo než jsem byl s Banditem. Top speed a cestovní rychlost se mi snížila, ale na mnoha úsecích, které znám se mi zase průměrná rychlost nezměnila. Vlastně jezdím teď víc plynule což znamená, že 110-150 si lze udržet skoro všude.



Potřebuju zátah od spoda, což jak čtu nemá,takže za mě nebrat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist