1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
rybíz5 píše: Já jí mám a můžu ti říct že na rovině mi jede 270 km/h a zkoušel jsem to i mírně z kopce a kolik jsem z toho dostal říkat nebudu protože by mně to asi stejně nikdo nevěřil
kolik?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
KubaLC8 píše: kolik?
285km/h1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
rybíz5 píše: 285km/h
kdybys nakonec vzal desítku, tak bys při této rychlosti měl ještě dva kvalty v záloze1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
rybíz5 píše: Já jí mám a můžu ti říct že na rovině mi jede 270 km/h a zkoušel jsem to i mírně z kopce a kolik jsem z toho dostal říkat nebudu protože by mně to asi stejně nikdo nevěřil
svého času mi jela 636 z 2002 na max 268 km/h. Podotýkám, že díky kalibrátoru to byla reálná rychlost nikoli tachometrová. Dnes mám plný brejle při rychlosti kolem 220 km/hPo pár tísícech kilometrů na desítce mi došlo jak je 636 tragická a už jí honit k maximu mi připadá jako hazard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
Rebel83 píše: kdybys nakonec vzal desítku, tak bys při této rychlosti měl ještě dva kvalty v záloze
A co bych s nima dělal Já myslím že na ty naše silnice je to až až Ale stejně,budu o tom přemýšlet a třeba dostanu rozum a jednou si jí koupím1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
rybíz5 píše: A co bych s nima dělal Já myslím že na ty naše silnice je to až až Ale stejně,budu o tom přemýšlet a třeba dostanu rozum a jednou si jí koupím
náhodou. Při cestě z práce (7,5 km k baráku) jsem už potkal omezovač na 4 kvalt s 286 km/h na tacháči chtělo se mi kakat, tak jsem to hnalRebel83 píše: svého času mi jela 636 z 2002 na max 268 km/h. Podotýkám, že díky kalibrátoru to byla reálná rychlost nikoli tachometrová. Dnes mám plný brejle při rychlosti kolem 220 km/h
Po pár tísícech kilometrů na desítce mi došlo jak je 636 tragická a už jí honit k maximu mi připadá jako hazard
Rebel83 píše: náhodou. Při cestě z práce (7,5 km k baráku) jsem už potkal omezovač na 4 kvalt s 286 km/h na tacháči chtělo se mi kakat, tak jsem to hnal
Ty seš vůl Takže mít šestku tak bylo bláto na hřišti?Naposledy editováno 30.05.2014 21:53:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
KubaLC8 píše: Tohle bude teda dovoz z FR, omezeni na 100 koni, Vmax tomu odpovida!
Že by 100 HP motorka dala jen 220 km/h dle tacho?
Moje stará bachratá a těžká ZZR 600 z roku 1990 v roce 2007 (tedy ve věku 17 let, z původních 98 koní už jistě pár pochcípalo) dávala 235+ dle tacho. Že by výrazně mladší, lehčí a modernější motorka jela srovnatelně nebo hůře? To se mi nezdá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
3 reakcí na tento příspěvek Nejede přes 220 - kawasaki 636
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
Kinča píše: Tak jsem si ji prohlídl a zjistil sem, že na nádrži jsou nálepky s výstrahou ohledně benzínu ve dvou jazycích, anglicky a francouzsky. Takže to bude asi ono. Jakým způsobem to ti frantíci škrtili a co s tím?
už jsem ti to psal Na jednotce. Musíš vyměnit, jednotku, imobilizer a komplet zámky. Cesta bazarová kolem 8000,-. Cesta přes dealera 20 000+Kinča píše: Tak jsem si ji prohlídl a zjistil sem, že na nádrži jsou nálepky s výstrahou ohledně benzínu ve dvou jazycích, anglicky a francouzsky. Takže to bude asi ono. Jakým způsobem to ti frantíci škrtili a co s tím?
Zavolej do libolnýho autorizovanýho servisu Kawasaki a měj připravený VIN číslo motorky. Nebo možná ještě líp ASKO KC v Brně jako importér. Oni ti budou schopni říct pro jaký trh byla ta motorka původně určená (FR, DE, IT atd.) a jaký měla originální výkon motoru. Od toho bych se odrazil. Pak v případě zjištění originální restrikce výkonu se provedení restrikce může lišit právě trhem pro který byla motorka určená. Každopádně obvykle motorky pro Francii jsou škrcený tím "nejhorším" způsobem. Respsktive nejnákladnějším na odstranění. Např. jiné vačky, jednotka apod dle typu. Ala jak to je u ZX6 nevím.
V případě plné výkonové verze je někde problém a budeš to stejně nejspíš muset řešit s nějakým servisem nebo s někým kdo motorky dělá.
edit: Rebela poslechni, ten o ZX6 ví docela dost.
Naposledy editováno 01.06.2014 17:42:33
Můj názor #6
Problém odhalen #25
Můj odhad ceny #26
Orientační cena přes dealera #27
Naposledy editováno 01.06.2014 17:52:59
Kinča píše: Tak jsem si ji prohlídl a zjistil sem, že na nádrži jsou nálepky s výstrahou ohledně benzínu ve dvou jazycích, anglicky a francouzsky. Takže to bude asi ono. Jakým způsobem to ti frantíci škrtili a co s tím?
na italské 636 mám jináč taky Anglicko - Francouzký štítek1 reakcí na tento příspěvek Nejede přes 220 - kawasaki 636
Kdyz jedes tech 220 km/h tak otacky jsou na plno ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede přes 220 - kawasaki 636
Creck píše: To je vcelku mazec, okruhova masina a skrcena na 220
Kdyz jedes tech 220 km/h tak otacky jsou na plno ?
1 reakcí na tento příspěvek Nejede přes 220 - kawasaki 636
BadRX píše: Když tu čtu,jak lítaj šestky,tak mám chutě ze dvou válců vyndat svíce...
a co se ti na tom nezdá. Šestky maj běžně top speed v papírech 260 tudíž cifry na tachu kolem 280 jsou zcela reálné. 290 už mi připadá dost, ale budižRebel83 píše: Mazec je toto ZZR1400 co jezdí 220 i po instalaci full Akrapa a dalších cypin
Ale ja uz se nedivim nicemu, minule na me Octavia TDI v 220 km/h blikala at ji uhnu a za volantem bloncka
Naposledy editováno 01.06.2014 20:01:26
Rebel83 píše: už jsem ti to psal Na jednotce. Musíš vyměnit, jednotku, imobilizer a komplet zámky. Cesta bazarová kolem 8000,-. Cesta přes dealera 20 000+
Ajo, sorry, nějak už sem se tu v tom ztratil. No každopádně to je hodně špatná zpráva pro mě, protože jsem před dvěma měsícema řešil tady na foru co dělat když sem ztratil jediný klíč... Po měsíci se to pořešilo právě tímto způsobem, celkově mě to vyšlo asi na sedmičku a ten den co sem si vyzved hotovou mašinu jsem klíč našel...
Poggy> Dík, zkusím se teda poptat v servise
Edit: teda jednotka se myslím neměnila, jen se udělaly klíče podle spínačky a načipovaly se, takže jednotka je furt stejná
Naposledy editováno 01.06.2014 21:14:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |