globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Ahoj babetta mi pořád chcípá výfuk jsem vypálil a po asi 1 kilometru začne jet cca 12 km/h a hazí sebou jemně a pak chcípne může to byt bohotasti směsi nebo volnoběhem ? :) díky
Předchozí
1 2
Následující

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #1
Jestli kilometr jede normálně a pak zhebne, tak tam nejde benzín. Někde máš přiskříplou hadici nebo přicpaný sítko v nádrži a benzín nestíhá dotékat.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 18:58 | Nahoru | #2
začal bych kohoutkem. možná sítko nebo těsnění uvnitř kohoutku bývá nabobtnalé a neprůchozí

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 19:18 | Nahoru | #3
ja1> To se mi moc nezdá.Pokud má špatné pětidírové těsnění,tak ujede akorát tolik,na kolik mu stačí benzín v plovákovce.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 19:42 | Nahoru | #4
Koukni na uzávěr nádrže, jestli není ucpaná ta dírka a nedělá ti to podtlak v nádrži.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #5
No asi skusím nejméně to jelo cca 200 metrů a pak začalo chcípat a někdy jsem jel i cca 5 km a až pak začlo chcípat. a jednou 8 km ani 1 nechcíplo takže mam kohoutek vyčistit ten filtr ? hadička nema palivovy filtr a přiskřípla není

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 20:35 | Nahoru | #6
Tak to rozdělej palivovej kohout a mrkni v něm na to 5ti dírové těsnění.
Ta guma v naturalu bobtná a potom když pouštíš benzín,tak si tu dírku přicpeš a teče málo nebo vůbec.A to by mohlo být to proč to někdy jede normálně a jindy ne.
A na to sítko se vyprdni,to bude ok.

Naposledy editováno 11.05.2014 20:38:57

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #7
Nejdriv zkus jet s otevřenou nádrži, pak hledej jinde.
Taky me tohle kdysi hrozné vytrestalo, rozebral jsem pul auta než jsem přišel na ucpanou dirku víčka nádrže..

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

11.5.2014 v 23:59 | Nahoru | #8
Sundej karburátor a řádně ho vyčisti a vyčisti i trysky. Zrovna přitom vyzkoušej i jak dotéká benzín do plovákovky. Pozor při zpětné montáži, plovák je na osičce, která ráda vypadává. K tryskám se dostaneš tak, že otevřeš plovákovku.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 06:59 | Nahoru | #9
Co se to tu u babett rozmáhá za pověru o podtlaku v nádrži pořád? Když nemáte babettu tak laskavě neraďte. Podtlak ve standardní nádrži babetty nevznikne ani náhodou - nelze aplikovat zkušenosti s jinými stroji a "radit" tady jako kdyby to byl standard. Ač se některým zdá, že babetta je takové to kolo, kterému rozumí už jen z principu, tak to teda ani náhodou! Jak bylo už výše řečeno problém bude pravděpodobně v kohoutu nebo nečistoty v karburátoru.

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 11:06 | Nahoru | #10
Kalimero - jo, babetty jsou kolikrát svéhlavý přibližovadla, co se nás ta naše potrápila než jsme ze dvou karbeců složili jeden kterej funguje. My měnili gufera a tyristor a podobně. Teď stojí zas, loni se mladýmu zadřela na klice, přitom mazaná byla...

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 13:22 | Nahoru | #11
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 13:47 | Nahoru | #12
[quote=Kalimerro]Co se to tu u babett rozmáhá za pověru o podtlaku v nádrži pořád? Když nemáte babettu tak laskavě neraďte. Podtlak ve standardní nádrži babetty nevznikne ani náhodou - nelze aplikovat zkušenosti s jinými stroji a "radit" tady jako kdyby to byl standard. Ač se některým zdá, že babetta je takové to kolo, kterému rozumí už jen z principu, tak to teda ani náhodou! Jak bylo už výše řečeno problém bude pravděpodobně v kohoutu nebo nečistoty v karburátoru.[/quote

Radím na základě své osobní zkušenosti, že nemám každý klump co jsem vlastnil v profilu, neznamená, že jsem s tím nejezdil. Přeleštěné víko nádrže Tempem, ucpaná dírka, podtlak a po cca kiláku chcípala.Tak tady nevykládej, že to není možný.

Naposledy editováno 12.05.2014 13:47:55

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #13
Asi to nakonec bude tim kohoutkem filtrem nebo těsněním pomalu vyteka benzin z hadičky jinak karboš je nedavno čistěn

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 17:13 | Nahoru | #14
sakra ted nevím co dělat mam uplně plnou nadrž na babettě a tím kohoutkem to teče strašně pomalu takže to je tím ale nevím jak dat pryč stoho benzín

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 19:44 | Nahoru | #15
Jednoduše přes druhou haticu
Hlavne si necucni benzinu

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 21:02 | Nahoru | #16
barracuda101> Kde přesně mám tu dírku, o které mluvíš, hledat? . Podle mě kecáš, jestli nazýváš babču klumpem tak ti musel benzín z nádrže kolem víčka přímo chcát a ne jen uchcávat jak je zvykem. V takovém prostředí prostě podtlak nevznikne, leda bys tam nabastlil nějaké jiné víčko.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 22:14 | Nahoru | #17
barracuda101> To dostalo i mě,jak ucpeš dírku která tam není.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

12.5.2014 v 22:22 | Nahoru | #18
kokoska50> Tak strč hadičku do PETflašky nebo do kanystru,nech to týct a v klidku si zapal

Babetta 210 chcípá asi po 1 km

13.5.2014 v 12:12 | Nahoru | #19
ok díky všem za rady :)

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

13.5.2014 v 17:11 | Nahoru | #20
Měl jsem stejnej problém a všichni mi radily to samý co tobě udělal jsem vše a babetta stále nic a po té co jsem nastavil směs (na karburátoru) tak jede jako drak

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

13.5.2014 v 22:55 | Nahoru | #21
Hyncic> Nevím,nevím.Já se dočet někde na babetta foru,že 1,5ot. je to moc bohatý,že jezdí tak 5 ot. Tak jsem s tím zkoušel kroutit a nebylo to v podstatě poznat.
To má v podstatě vliv na směs "jen" na volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 06:40 | Nahoru | #22
Šroub bohatosti směsi nastavuje správný poměr palivo/vzduch - aby to nebylo bohaté nebo naopak chudé. Tovární nastavení je 3/4 až 1 a půl otáčky. Na nastavování volnoběhu je tam kupodivu šroub na volnoběh - to jen pro pořádek.
Bohatost směsi a předstih mají zásadní vliv na spotřebu a celkový výkon v celém spektru otáček, ale že by díky tomu po krátké době pravidelně chcípala se mi moc nezdá. Kokoska50 už sám výše psal, že je kohout je přicpaný takže mu dojde jednoduše benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 07:32 | Nahoru | #23
Kalimerro>Tak ještě jednou,ten tvůj šroub nastavuje jen volnoběžné otáčky.
Šroub bohatosti nastavuje bohatost směsi"jen" na volnoběh.

Pro chod motoru naprázdno (asi 1500 / min) je karburátor vybaven zvláštní soustavou. Rozhodujícími částmi jsou tryska běhu naprázdno a šroub běhu naprázdno. Tryska je přístupná ze spodu po odmontování plovákové komory. Šroub běhu naprázdno je na levé straně karburátoru. Při otáčkách běhu naprázdno je šoupátko v základní poloze. Vzduch prochází minimální mezerou pod šoupátkem a současně samostatným kanálkem. V kanálku se nastavuje průtok vzduchu šroubem bohatosti směsi. Tento vzduch se směšuje s palivem a jeho poměr je jiný než při částečném zatížení a bývá asi 8 : 1.
Zdá se, že soustava běhu naprázdno je zbytečně složitá. Musíme si však uvědomit, že šoupátko ve své nejnižší poloze je otevřeno jen několik desetin milimetru a může tedy propouštět jen malé množství vzduchu velkou rychlostí. Proto podmínky pro dodržení žádaného poměru směsi jsou složité. Šroubem bohatosti směsi se reguluje množství vzduchu proudícího kanálkem. Zašroubováním šroubu se omezuje průchod vzduchu, a proto směs obsahuje více benzínu.


Bohatost směsi za jízdy má na svědomí především jehla se šoupátkem.
Proto ti píšu,toč si šroubem bohatosti jak chceš a vpodstatě není poznat rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 08:23 | Nahoru | #24
filboy> Vůbec nechápu co myslíš tím "ten tvůj šroub", ale zřejmě bys měl trochu postudovat jak to vlastně funguje. Ty šrouby jsou tam totiž dva, jeden (ten horní) na volnoběh a ten druhý (spodní) na bohatost směsi a ten má teda zásadní vliv na výkon a otočení byť jen o jednu otáčku teda poznat jde. Ideálně doporučuji kouknout na tento návod: Nastavení karburátoru Jikov

3 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 08:45 | Nahoru | #25
Zde zátka nádrže chromovaná s DÍRKOU !!!




Foto mizerné ale vidět to je tak si to vy dva chytráci prohlédněte. Že máte na svém stroji špunt, neznamená, že se nedávala zátka s tou podělanou dírou. Tímto by jsme mohli debatu ukončit s tím, že mám pravdu.

Naposledy editováno 14.05.2014 08:45:27

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 09:14 | Nahoru | #26
barracuda101> A nebo tím,že to není zátka na babettu

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 09:22 | Nahoru | #27
Kalimerro>Nastavení a funkce karburátoru jsou dvě různé věci.
A stejně ti to tam píší v tom tvém odkazu,nastavení bohatosti směsi chodu motoru na prázdno šroubem bohatosti směsi.

Z toho tvého článku:

Při částečném zatížení motoru je šoupátko otevřeno cca 25–75 % celkového zdvihu. Je to nejčastější provozní režim. Hlavní činitel, který určuje poměr bohatosti směsi je jehla šoupátka. Poloha šoupátka a tím rychlost proudícího vzduchu + poloha jehly v emulzní trubce jsou ve vzájemné souvislosti s velikostí průtoku paliva.



Dále se všude uvádí,že 1,5 otáčky je jen tovární nastavení a je třeba ho doladit.
Za další píši všude "jen".
A za další babetta má dva okruhy přípravy směsi,
jeden pro volnoběh a druhý pro zatížení.

A víš co,serme na to

Naposledy editováno 14.05.2014 09:37:42

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 09:56 | Nahoru | #28
barracuda101> Tady máš zátku z Babetty 210.

Kde vidíš tu dírku?







A tady to máš,abys to mohl pochopit







A proto když naleješ u Babettu plnou,tak cáká benzín po nádrži.

(reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km

14.5.2014 v 11:45 | Nahoru | #29
barracuda101> Typické, nabastlíš tam nějaké jiné víčko a rozumuješ tady.
filboy: máš recht, serem na to

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2014 v 13:15 | Nahoru | #30
jen si dejte kluci....ale mě to taky dělalo víčko,ujel jsem 1 km a stál jsem,taky žádnou dírku tam nemám a tak nedotahuju zátku a najednou to jezdí, jak ji víc dotáhnu tak stojím
hezkej den přeju
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 11.5.2024 v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist