globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/632 seřízení - vysočina
Zdar, mám JAWA 350/632 a za boha tam nemůžu seřídit karbec (je tam ještě starej ,jako na 632) stále se to hltí a nejede . Jehla , trysky ,bohatost je vše v pořádku a zapalování je ok je tam VAPE ,tak nevím jestli to někde nepřisává vzduch ,ale jebu se s tím už 14 dní ,nevíte někdo někdo o nějakým servisu nebo fachmanovi okolí Jihlava ,Pelhřimov ,Humpolec .

Dík !

jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 10:07 | Nahoru | #1
jehla II. zarez
volnobezna tryska 50
hlavni tusim 105-115
sroub bohatosti 1-1/5 otacky povolen

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 10:28 | Nahoru | #2
A jiný zapalování ok nebude?

(reakce na) jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 10:44 | Nahoru | #3
myslím ,že zapalování je ok protože někdy hlavně za studena je to ok ,karbec seřízenej přesně jak píše kokoška (tryska 115 hlavní a škrtící kroužek z airboxu taky vyndanej ,ale pomalu tomu po přidání spadávají otáčky a okolo 4 tis to jakoby vynechává nebo hltí se -hlavně když je to zahřátý ,jinak šoupě se vrací taky ok. svíčky taky ok.

jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 11:10 | Nahoru | #4
No a jakou barvu mají svíčky? Uzavírá ti dobře plovák přítok benzínu? Případně pokud je to chudý, nemáš pod plovákem zabordelenej ten vodicí kanálek jeho stopky? Kdybys neměl vape tak bych ještě dumal nad indukčkou pokud to dělá až po nějaké době. To pomalý padání otáček - když prostě nakrátko přidáš plyn a hned ho zavřeš, tak trvá dlouho než otáčky spadnou na těch volnoběžnejch cca 1000? To by znamenalo chudou směs. A ta může mít příčiny i mimo vlastní karburátor. Namátkou - Prohlá příruba karbecu, trhlý těsnění pod ní, gufero pod zapalováním odešlý do věčných lovišť. Přicpanej benzinovej kohout.

Naposledy editováno 22.04.2014 11:14:42

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 11:41 | Nahoru | #5
Bráchovi jsem na 634 vyměnil karburátor za ten novější ze 638 a je pokoj, klesla i spotřeba. Nový karburátor jsem koupil za 1000kč a redukce stála 75kč. Pozor ten čínskej co tam nabízejí nepasuje do tý redukce. Ta válcová příruba má o malinko větší průměr. Já koupil jiný kus za 1000kč a ten tam pasoval dokonale, zalepil jsem to na černý silikon a funguje to.
Redukce
Po seřízení a při vyšších teplotách to studený startuje na třetí šlápnutí.

(reakce na) jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 11:52 | Nahoru | #6
no o tom jsem přemejšlel taky ,jen sem si myslel ,že z 638 tam nenapasuju ,tak to by mohlo být řešení ,protože když jsem měl 638 ,tak karbec byl jediný co tam asi dobre fungovalo ,proto jsem ted zvolil typ 632

(reakce na) jawa 350/632 seřízení - vysočina

22.4.2014 v 11:53 | Nahoru | #7
dave-lister> ještě dotaz trysky a vnitřek si neměnil?? nechal si vše jak na 638????

jawa 350/632 seřízení - vysočina

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2014 v 12:11 | Nahoru | #8
Karburátor jsem nerozebíral tak nevím jaké tam jsou trysky. Údajně by tam měly být standartní trysky pro provoz bez clonky. Zatím ujeto něco málo přes 1000km a spotřeba něco kolem 4,5l/100km. Celkem to jezdí pěkně, občas se stane že to vlažný blbě startuje - chtělo by to asi vyměnit gufera na klice a koupit pořádný svíčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/632 jaké sekundární kolečk... Jawa 350/633 Monzinem 9 5.2.2022 v 00:37 OldCrow
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Znaceni pistu jawa (almet) Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/640, Jawa 350/3... goldas85 3 10.4.2021 v 06:48 goldas85
Jawa 350 634 nestartuje po go Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/6... ales47 15 4.11.2019 v 20:01 Petan69


TOPlist