2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
Auto s pyčou ve znaku, jízda plná zázraků.
Žabožroutská popelnice, nesmí domů nikdy více.
Jednou tak seděli v prokleté putyce Marcel Renault a Armand Peugeot, značně posilněni Absinthem - když v tom jeden z nich pravil: "Pojďte, staroušové - vymyslíme nějaků pyčovinku!" - nuže a značka Renault byla na světě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
Naposledy editováno 05.04.2014 15:27:32
Nicméně vlákno má býti v duchu vtipném, tož vážné věci bych zde nerozvíjel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
MedWed píše: J.M.K.> kolik kilometru jsi s renaultem najel?
já mám 15k a sere se furt
J.M.K. píše: Lepší sedět ve vlaku, jak v autě s pyčou ve znaku.
Auto s pyčou ve znaku, jízda plná zázraků.
Žabožroutská popelnice, nesmí domů nikdy více.
a pak taky eště - už nikdy to auto s tů pičů na chladiču
ale jinak mi to jako špatný auto nepřijde
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
J.M.K. píše: kubacech> Kamarádky rodiče měli nevím, co přesně (holka byla schopná říct jen, že je to žabožrout) a imrvére něco s elektrikou. Stačilo blbě se podívat a už to nejelo.
to je pak jistejsi se na to pro jistotu nedivat vubec2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
Víc mě nasralo, že mi odešel vstřikovací ventil, takže to byla pojízdná dýmovnice Nebo že mi v létě praskla torzní tyč na zadní nápravě a teď jsem zjistil, že vepředu mám prasklé obě pružiny
E: a v následku fušerské opravy předchozího majitele mi jednoho dne dokonce upadlo naftové čerpadlo
Naposledy editováno 05.04.2014 16:48:42
Z osobáků jsem měl 2x R19, R21, 2x Laguna I. a Clio II a docela dobrý, ale čim novější to bylo, tim míň jsem to rád. R21 byl pro mě nejlepší rencek, co jsem kdy měl. Po něm R19. To byly ještě opravdu auta. Ty "novější", tzn. od 1996 už byly "moderní koncepce", v tý době ke všemu ten "bio-design" (rozuměj všechno oblý jak ocucanej bonbón) a už vyráběný tak trochu napřesdržku ...
Teď mám 3. škodovku, teda mimo 120ky, (fabia I, 2x octavia I facelift) a musim říct, že je to asi větší kepl jak ty starý renaulty. Na nich jsem neřešil nic, tady skoro furt něco. Sice kraviny, ale pořád něco ...
kubacech píše: J.M.K.> tak elektrika si žije vlastní život, ale nefungující centrál mě vůbec nesere
Víc mě nasralo, že mi odešel vstřikovací ventil, takže to byla pojízdná dýmovnice Nebo že mi v létě praskla torzní tyč na zadní nápravě a teď jsem zjistil, že vepředu mám prasklé obě pružiny
E: a v následku fušerské opravy předchozího majitele mi jednoho dne dokonce upadlo naftové čerpadlo
Pane bože, twl, čim to jezdíš? Máš foto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
Za tu dobu mamka měla 3 rencky a nikdy žádný problém. Ale jezdí jen 5km do práce...a taky je měla nové.
Takže když bych chtěl rencka, tak novýho a ne na dlouho.
2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
J.M.K.>
je to kangoo první generace, jak jsem během oprav zjistil, tak tam ještě dávali torzní trubky (duté), do kterých se v zimě dostávala sůl a korodovali zevnitř. Na předku zase byly ucpané odtokové kanálky na miskách tlumiču, takže tam ty pružiny byly taky o půl otáčky (která byla v solné lázni) ulomené.
A naftové čerpadlo drží zboku na bloku motoru na třeš M8 šroubech. Na naftové čerpadlo je přidělán alternátor, který druhým šroubem drží dole na bloku motoru a tím vlastně to čerpadlo podepírá. A tady byl problém protože předchozímu majiteli se podařilo tento spodní šroub ukroutit v bloku a evidentně se mu nechtělo jej odvrtávat takže prakticky celé čerpadlo a alternátor držely přes asi 40cm páku na třech M8 šroubech, které samozřejmě takové zatížení ve střihu nevydržely
Naposledy editováno 05.04.2014 17:39:57
darkmannn píše: tady to kurva žije, správce nestíhá, 1,4 16v 105 tis. Najeto, prvni majitel čr, servis co rok renault v brně, koupeno přes porsche brno, prostě mazel
Motor je držák, ségra ho má taky (kupováno nové v r.2005). Jediná závada na autě byla měněný altík a každou zimu se sekne pravé zadní kolo.
No a pak teda často zhasínala palubka a měnily se nějaké konektory v elektrice za pár korun.
Naposledy editováno 05.04.2014 17:50:48
edit: ve finále ty Renaulty s opravami stály více než ty Caddy
Naposledy editováno 05.04.2014 18:11:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
borekXJ píše: darkmann> a jakou motorizaci??diesel??ta jejich 1,5 je nejlepší motor na trhu,mám pocit že to od francouzů kupuje i mercedes.tak ať slouží!!
Tak ta 1.5 je nejvetší mrdka ktera uplne každa zaklepe na klice..vyrobní vada tak nevím nevímNaposledy editováno 05.04.2014 18:28:32
1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
hrochino píše: Tak ta 1.5 je nejvetší mrdka ktera uplne každa zaklepe na klice..vyrobní vada tak nevím nevím
jj přesně tak......loni sme dělali 3x 1.5dci všechny zaklepaly na klice....
Naposledy editováno 05.04.2014 18:59:52