1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
J.M.K.>
je to kangoo první generace, jak jsem během oprav zjistil, tak tam ještě dávali torzní trubky (duté), do kterých se v zimě dostávala sůl a korodovali zevnitř. Na předku zase byly ucpané odtokové kanálky na miskách tlumiču, takže tam ty pružiny byly taky o půl otáčky (která byla v solné lázni) ulomené.
A naftové čerpadlo drží zboku na bloku motoru na třeš M8 šroubech. Na naftové čerpadlo je přidělán alternátor, který druhým šroubem drží dole na bloku motoru a tím vlastně to čerpadlo podepírá. A tady byl problém protože předchozímu majiteli se podařilo tento spodní šroub ukroutit v bloku a evidentně se mu nechtělo jej odvrtávat takže prakticky celé čerpadlo a alternátor držely přes asi 40cm páku na třech M8 šroubech, které samozřejmě takové zatížení ve střihu nevydržely
Naposledy editováno 05.04.2014 17:39:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
JardelT> VW také není žádná výhra, ale bude to asi typ od typu. Tenkrát v nástrojárně se měly pořizovat nové služebáky, všichni se shodovali na tom, že by bohatě stačily ochávky, kdepak... rakouské vedení řeklo "Ne! Koupí se Sharany!" Tak se stalo - a u všech tří po 40000km motor zralý na výměnu.
kawafil> Auto na způsob LKT81 (ano, je to pravda, že tam se k motoru fakt nedostaneš) by mně do baráku nesmělo ani za zlaté prase, ale dosud jsem se nedopátral, co oficiálně dělat v situaci, kdy třeba rupne levá potkávačka, na cestě to tedy kloudně opravitelné není a vzhledem k tomu, že auto s nefunkčním levým světlem je legislativné "nezpůsobilé", tak co potom? To snad dle přitroublé vyhlášky mám v takovém případě auto odstavit, volat odtahovku a solit čtyřcifernou částku kvůli výměně součástky za 50Kč, jejíž výměna trvá když hóóódně, tak dvě, tři minuty u normálních vozů?