1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
J.M.K.>
je to kangoo první generace, jak jsem během oprav zjistil, tak tam ještě dávali torzní trubky (duté), do kterých se v zimě dostávala sůl a korodovali zevnitř. Na předku zase byly ucpané odtokové kanálky na miskách tlumiču, takže tam ty pružiny byly taky o půl otáčky (která byla v solné lázni) ulomené.
A naftové čerpadlo drží zboku na bloku motoru na třeš M8 šroubech. Na naftové čerpadlo je přidělán alternátor, který druhým šroubem drží dole na bloku motoru a tím vlastně to čerpadlo podepírá. A tady byl problém protože předchozímu majiteli se podařilo tento spodní šroub ukroutit v bloku a evidentně se mu nechtělo jej odvrtávat takže prakticky celé čerpadlo a alternátor držely přes asi 40cm páku na třech M8 šroubech, které samozřejmě takové zatížení ve střihu nevydržely
Naposledy editováno 05.04.2014 17:39:57