V průběhu sezony začal z mašiny téct olej. Začalo pátrání po tom co to je apod...
Zjištění znáte šlo o ukroucenou hřídel kardanu opravenou jen za účelem prodeje (nejspíš kdesi v cizině)
Pak nastal další problém najít servis, kterej by si na to troufnul a hlavně něco o dané věci věděl. Ono tuhle matici kardanu nestačí jen dorvat na krev jak si někteří mechanici do dnes myslí. Bohužel se za pomocí této matice vymezuje vůle na ozubených kolech posledního převodu v motoru. Servis jsem našel dokonce v době mého dotazu měli na stole motor se stejným problémem a šlo opravdu o profesionály. Samozřejmně bych jím tímto rád poděkoval za bezchybný přístup a kvalitně odvedenou práci šlo o servis Moto-Ulrich Stará Boleslav, který určitě znáte.
No a pokud jde o náklady na opravu tak celková cena se zastavila někde okolo 40,000 za půlení motoru,výměnu soukolí kardanu a když už to bylo rozebrané tak za výměnu volnoběžky.
Do servisu jsem vezl pouze motor. Tím bych rád poděkoval kamarádovi Mírovi za pomoc při vyndání a nandání motoru v jednom to fakt neuděláte.
Pokud jde o díly volnoběžku jsem si scháněl sám jinak by byla cena ještě o hodně vyšší.
Každopádně při schánění volnoběžky jsem zjistil že nejhorším místem kde by jste mohli schánět díly je v této zemi oficiální zastoupení Yamahy z jejich argumentu, že oni s cenou nic neudělají, že díly tak draze nakupují je mi na blití. Pokud umí díly nabídnout (v rámci ČR) někdo jiný za lepší cenu, je to jen jejich neschopnost zpracovat si dodavatele.
No každopádně pokud by jste někdo chtěl někdy pomoct s nákupem Dragstara tak teď už bych věděl kam se dívat a rád pomohu. Stejně tak i pokud budete mít nějaký technický dotaz.
Závěrem pár fotek:
Naposledy editováno 22.03.2014 08:43:05
Bimbo-ze-Žižkova píše: OndrasHodek> máš nervy?Hele nejlíp možná uděláš když tam s tim zajedeš a ať na to kouknou,jestli máš jistotu že neni nikde nic volnýho co by se rozklepalo tak jim to dej a že to předtím nedělalo že to zkurvily a když sebudou cukat tak že přijedu Máš stejnou mezeru mezi kardanem a kolem?Já to jednou nějak na kokot dotáhnul a celý se to zkřížilo a taky fajn zvuk.A tu klapku vyoperuj,to má řvát aby si právě neslyšel tyhle pazvuky.
Klapka je ovladatelná viz video... Kardan běhá lehce tam je všechno tak jak bylo předtím dokonce si tam někdo předemnou udělal značky barvou a podle nich je všechno tam kde bylo. ten zvuk jde z motoru
1 reakcí na tento příspěvek Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
na konci je slyšet kopanec od starý volnoběžky ,starý video,už je celá zase překopaná
Ty hele to musej dělat nějaký vozubený kola, volnej šroub na motoru by ti tohle těžko udělal a nic jinýho tam nikde není nebo alespoň jsem nic takového neměl v ruce... Navíc jsem tak poctivě kurva všechny šrouby zalepil že bych se z toho posral to zas tahat ven
Jinak stavbu to máš pěknou, taky jsem koukal po zlatym ... jenže modrej vypadal líp a byl novější a dražší
Naposledy editováno 28.03.2014 21:39:17
Stavba byla pěkná,teď je všechno posvářený,obroušený,nedodělaný a asi letos ani nestihnu dodělat.Nějak se to táhne,k tomu fušky na jinejch motorkách a ještě jsem dostal nabídku práce na druhý straně kontinentu tak uvidim jestli to klapne.Když jo tak letos ani nevyjedu.
U auta jsem měl třeba chycený ložisko u altiku,ale přidíralo se jen občas a když tak to rozvibrovalo klíňák a ten začal mrdat celym motorem že jsem myslel že mi vypadne motor ven,taky jenom v určitejch otáčkách.A když jsem koukal pod kapotu tak nic,všechno se tvářilo v pohodě.Až když jsem si vzpoměl že je na altiku volnoběžka tak jsem sundal řemen a zkusil to rukou,viděl jsem že se to jednou točí v pohodě a pak skoro vůbec.Pičovina.Koukni na všechno kolem motoru co si rozebral a povolil a pak v nouzi hledej uvnitř.resp. reklamace
1 reakcí na tento příspěvek Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
Naposledy editováno 03.04.2014 13:05:09
1 reakcí na tento příspěvek Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
Pokud jde o ty ložiska kříže nevím jestli výměna bude mít na něco vliv vúle je mezi protějšíma ložiskama na kříži ne v záběru na krut.To by novější ložiska museli bejt o kousek delší. Vymezovací podložka tam žádná být nemá a ložisko je zajištěný závlačkou tam kde má být...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 26 | Dnes v 11:56 Monty_78 |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 18 | Včera v 10:39 jandaxx |
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 25.4.2024 v 16:33 Rooks |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |