globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starter XVS 1100
Zdar, tak dneska přišel na řadu starter. Pokud vám někdo někdy řekne jako mě v servisu, že načatá volnoběžka zlikviduje jen sama sebe nevěřte mu. Odnese to i starter. Stočil se do vrtule, ustřihly se zarážky na držáku uhlíků, jsou omačkané dorazy na ozubení planetového převodu. Pokud jde o zarážky na držáku uhlíků tak ty jsem v létě narychlo navařil a držák srovnal abych mohl jezdit, nakonec jsem stejně sehnal novej. Těď přišel čas to všechno dát do kupy. Takže držák uhlíků je novej, Jenže izolační plast ve statéru byl taky rozmlácenej a jelikož je prach z uhlíků vodivej doplnil jsem plusovej můstek uhlíků izolací - smršťovací bužírkou. Pak jsem musel vyměnit šrouby, které spojují startér vzal jsem nerezové cca 20kč kus (yamaha 300kč kus) no a pak taky O-kroužky. Ty jsem taky nahradil běžně prodávanými za pár korun (Yamaha 250 a 450kč).Pak už stačilo jen startér vyfoukat vzduchem a sestavit. Jen teda teď přemýšlím co dát za vazelinu do planetového převodu. Víte někdo ? Asi MO nebo Grafit... a nakonec pár fotek























































2 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

6.3.2014 v 06:56 | Nahoru | #1
Ahoj, mohl bys sem dát rozměr těch O kroužků? Taky je musím koupit. Jsou vytahaný jak kšandy. Jinak startér mám (resp. měl jsem) do vrtule taky a šrouby pozvohejbaný - ty jsi dával nový?

(reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 07:45 | Nahoru | #2
Chenzee> Ten slabší kroužek je 62x2 a sedí dobře ten druhej dopasuju dneska dal jsem tam 60x3 ale při dotahování vylezl tak pak napíšu rozměr. šrouby jsem dal nové. Klasickej rozměr M6x120 dal jsem nerezové stály nějakejch 18kč bez DPH kus. Ale pozor nejdřiv si je změř na dragstarech se objevují 2 délky šroubů. Všechno je na startérech stejné ale šrouby mají 2 délky (M6x110 nebo M6x120) ty kratší jsem si ja blbec objednal od yamahy takže kdyby si je chtěl ležej mi tu....

Pokud se to pootočilo všetšinou to odnese držák uhlíků, u mne to bylo až tak daleko že se prohnul a ustřihly se zarážky tím pádem se změní poloha uhlíků vůči komutátoru a startér pak neměl sílu.

Naposledy editováno 06.03.2014 07:46:51

(reakce na) Starter XVS 1100

7.3.2014 v 06:50 | Nahoru | #3
Chenzee> Tak nakonec jsem dal oba kroužky stejné a to 62x2 za 7kč jeden seděj dobře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 Včera v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78


TOPlist