globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání motoru při přidání plynu
27.2.2014 v 15:26
Zdarec. Na dnešní vyjížďce sem začal pociťovat jemný cukání zvláště citelný při přidávání plynu ze zaklapnutýho. Jakoby to nechtělo dát nejdřív benzín a pak se to chytlo a cuklo. Dokonce při dojetí do města sem měl jednu dobu pocit že to chcípne jak to nechtělo přidat plyn po podřazení, ale nechcíplo a na volnoběh to běží pěkně vyrovnaně. Jinak to žádnej výkon neztratilo, jede to jak z praku, jen ty přidávání a ubírání plynu nejsou plynulý. Upozorňuju, že řetěz je novej a správně našponovanej, tlumící gumy zadní rozety jsou bez vůle, vzduchovej filtr je novej a palivovej to nemá; odvětráním nádrže to taky nebude (to už sem zažil a vím jak se to projevuje). Synchronizace karbců byla dělaná cca před 18.000 km (3 roky).
Čím mám začít při kontrole? Svíčkama, nějakým přisáváním vzduchu nebo něco s karbcema (špinavý)?
Díky za rady.
PS: V tématech sem hledal, ale konkrétní odpověď na můj problém nenašel.

Naposledy editováno 27.02.2014 15:26:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při přidání plynu

28.2.2014 v 16:49 | Nahoru | #1
Mike70> Nevím, jak moc se změní stav podtlaků za 3 roky od poslední synchronizace(stav přírub, jakýchkoliv dalších hadic apod.), ale myslím, že to může být i v tom. Mě veferka měla tendenci chcípat při prudším přidání plynu - z volnoběhu - pokud to bylo z jakýchkoliv jiných otáček, běžela dobře. A podobně jako tobě, dobře držela volnoběh a jela jak drak. Nevím, kdy naposledy měla veferka seřízené podtlaky, ale rozhodzené to bylo, byť ne zásadně (největší rozdíl byl 60mm Hg sloupce).

(reakce na) Cukání motoru při přidání plynu

28.2.2014 v 16:57 | Nahoru | #2

Clostridia píše: Mike70> Nevím, jak moc se změní stav podtlaků za 3 roky od poslední synchronizace(stav přírub, jakýchkoliv dalších hadic apod.), ale myslím, že to může být i v tom. Mě veferka měla tendenci chcípat při prudším přidání plynu - z volnoběhu - pokud to bylo z jakýchkoliv jiných otáček, běžela dobře. A podobně jako tobě, dobře držela volnoběh a jela jak drak. Nevím, kdy naposledy měla veferka seřízené podtlaky, ale rozhodzené to bylo, byť ne zásadně (největší rozdíl byl 60mm Hg sloupce).



Ty podtlaky se asi moc nezměnili, protože před třema rokama mi v servisu po kontrole řek (měla najeto cca 22 tisíc), že to bylo OK. Asi zkusím ten čistič a když to nepomůže, tak to dám do servisu zároveň na podtlaky a ventily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist