globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: změna převodu
15.2.2014 v 19:19
Ahoj, jen bych se s vámi chtěl podělit o jednu zkušenost. Dnes jsem dal na Hayau převodový poměr 16:40 a je to pěknej mazec :) Je to jako by dostal motor druhý dech, nebo se k tomu stávajícímu stádu koník přibylo ještě jedno :) Akorát jsem myslel, že se bude chtít stavět na zadní ale naštěstí nee.

Jen to má tu nevýhodu, jak asi víte, proměřování tachometru a to docela o dost. Až o 40km/h a to je docela masakr. měřil jsem GPS v mobilu ( snad je to přesny Samsung S2 ) a při tacho 150 bylo na gps 130. Ale za to zrychlení to stojí :) maximálka bude asi někde kolem 290 ale tak se na moc místech jezdit nedá

Tak vám přeji hodně ujetých kilometrů bez nehod a užívejte si
Anketa: Využíváte maximálku ?
Ano
40%
16
Ne
60%
24
Předchozí
1 2
Následující

změna převodu

15.2.2014 v 19:44 | Nahoru | #1
prodávají krabičku na převod signálů z tachometru

změna převodu

15.2.2014 v 19:53 | Nahoru | #2
jj už jsem se na ni díval, ale 2200 je docela dost jinak to asi nepůjde, tak budu muset šetřit

změna převodu

15.2.2014 v 20:06 | Nahoru | #3
A nebo proměřit a na tachu označit 50, 70, 90, 130, víc asi netřeba možna ještě 30

změna převodu

15.2.2014 v 20:14 | Nahoru | #4
no ono je taky blby, že to počítá o kus víc kilometrů a spotřeba na počítadle je taky úplně vedle :(

změna převodu

15.2.2014 v 21:45 | Nahoru | #5
A jaký převod má být origo?

1 reakcí na tento příspěvek změna převodu

15.2.2014 v 21:54 | Nahoru | #6
origo je 17:40 a já jsem si myslel, že jeden zub nemůže být až takový rozdíl, ale je to opravdu hodně znát. teda aspoň na Hayabuse

změna převodu

15.2.2014 v 22:17 | Nahoru | #7
Speedohealer mám a je to dobrá cypina

(reakce na) změna převodu

15.2.2014 v 22:20 | Nahoru | #8

machy1118 píše: origo je 17:40 a já jsem si myslel, že jeden zub nemůže být až takový rozdíl, ale je to opravdu hodně znát. teda aspoň na Hayabuse

věřím, taky dám o zub menší a o zub větší rozetu, až budu měnit

Naposledy editováno 16.02.2014 04:55:45

změna převodu

15.2.2014 v 22:25 | Nahoru | #9
Ubiral jsem zoubek na predku na sestistovce a taky me docela prekvapil ten znatelny rozdil v zatahu. Na Buse to musi bejt masakr - melo to smysl? Uz tak je na ni vykonu az dost...

změna převodu

15.2.2014 v 22:36 | Nahoru | #10
tak leda můžeš zkusit nějakej cyklocomputer, umí vysoký rychlosti a za slušný peníze seženeš i bezdrát...

změna převodu

15.2.2014 v 23:48 | Nahoru | #11
o jeden zub na predku je v podstate to same jako tri zuby vetsi na zadku.

Take bude vyssi spotreba;) Ale jinak jo noo na blackovi je original 17/44 a ja tam na letosek dal 16/45. Loni sem mel 16/44 a jeste to neco malo chtelo :D
A tyhle autobusy se proste na zadni moc stavet nechteji..to uz tomu musis hodne pomoct a to i se zmenou toho prevodu. Myslim ,ze budes spokojenej.

změna převodu

16.2.2014 v 00:04 | Nahoru | #12
lepší řešení vůči životnosti řetězu,obvzlášť u motorek, jako je Hayabusa, je dát do zadu větší rozetu...

Kdysi jsem to u Busy taky řešil v touze po ještě lepší akceleraci a jezdil nějakou dobu s o 3 zuby větší rozetou(43), ale z prvotního nadšení z akcelerace se postupem stala spíše otravná záležitost z moc rychle nastupujícího omezovače a celkového snížení komfortu při "normálních cestovatelských" přesunech, takže jsem to ještě rád vrátil zpátky...

Jinak rozdíl mezi o -1 zub méně na předku vs. +3 na zadku, bude větší u toho předního kolečka.Bude to cca jako bys dal dozadu o cca5 zubů větší rozetu.

1 reakcí na tento příspěvek změna převodu

16.2.2014 v 00:15 | Nahoru | #13
Teďka sem dával novou ret.sadu a taky sem chtel ubrat jeden zub na předním kolečku,jenom že zadní guma bude dostávat větší záhul,taky řetěz,ložisko,kilometru to nebude počítat spravne atd,atd...tak sem si to rozmyslel a uspokojil sem se stým co mám

změna převodu

16.2.2014 v 05:52 | Nahoru | #14
já chci letos jet pár sprintů, proto jsem to udělal se spotřebou uvidim a to cestování, když jedu sám, tak tomu sem tam dávám a když jedu s přítulkou, tak mám vědšinou 6ku a jen tahám za plyn

a stejně si myslim, že ten tachometr musí dost kecat i v základu, teď to dělamá cca 12% tak myslim že s origo kolcem to musi byt tak 8% a to je taky dost, člověk si pak myslí že jede jak kanec a ono nic

no a ještě mě napadlo, že bych mohl koupit kolo s 18ti zuby a kdybych věděl že pojedem na dovču, tak bych dal vědší kolo a tak by měla být ta spotřeba a "komfort" lepší. ten speedohealer ma totiž 2 paměti a přehození kolečka je sranda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 05:54 | Nahoru | #15

PokyXX píše: Teďka sem dával novou ret.sadu a taky sem chtel ubrat jeden zub na předním kolečku,jenom že zadní guma bude dostávat větší záhul,taky řetěz,ložisko,kilometru to nebude počítat spravne atd,atd...tak sem si to rozmyslel a uspokojil sem se stým co mám



co ale u té krabyčky píšlou, tak zzr v základu proměřuje o 9% a to je dost

(reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 07:52 | Nahoru | #16

machy1118 píše: co ale u té krabyčky píšlou, tak zzr v základu proměřuje o 9% a to je dost

to proměřuje každý stroj, je na to nějaký předpis či norma

změna převodu

16.2.2014 v 08:06 | Nahoru | #17
Já vím, ale až tak velky odchylky jsou docela blbý, hlavně že se to dá pořešit :)i když to zase něco stojí

1 reakcí na tento příspěvek změna převodu

16.2.2014 v 09:04 | Nahoru | #18
Já jsem na báwu ubral jeden zub a jelo to stejně,ale začalo v tom nějak křupat,
tak nevím

(reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 09:13 | Nahoru | #19

Dolph-cz píše: Já jsem na báwu ubral jeden zub a jelo to stejně,ale začalo v tom nějak křupat,
tak nevím

nafta patří do kamen a kardan na V3S

změna převodu

16.2.2014 v 10:36 | Nahoru | #20
a jak je to s délkou řetězu když dám do předu o zub méně ? ?

změna převodu

16.2.2014 v 10:48 | Nahoru | #21
když jsem měl origo tak jsem měl doraz od konce kyvky 11mm teď mám 6mm.

(reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 13:12 | Nahoru | #22

machy1118 píše: co ale u té krabyčky píšlou, tak zzr v základu proměřuje o 9% a to je dost

Nevím,nevím já to teda nesleduji,páááni mne stejně za sezónu několikrát zmeřej a řeknu mi to přesně

změna převodu

16.2.2014 v 13:31 | Nahoru | #23
taky si myslím...,informašní radary jsou dnes téměř v každé obci,není už takový problém si odečíst 10% z aktuální rychosti....

stejně ukazujou více všechny tachometry a každý z nás ví,že když má na budíku 55km/h,tak jede cca 51 a to je v klidu..........

1 reakcí na tento příspěvek změna převodu

16.2.2014 v 13:36 | Nahoru | #24
Já si tu krabičku koupím jen pro svůj dobrej pocit já jsem takovej, že chci mít všechno na " 100% " když to jde a jsem si to sám schopnej udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 14:59 | Nahoru | #25
machy1118> jestli můžu poradit,18 kolečko bych nedával,nemá to smysl...

To se dává u extra vylazených Bus, kde se výkon zvedne o tolik, že rozdíl z těžšího převodu se smaže právě vyšším výkonem a ve finále se zvedne i maximálka...

On to má výrobce moc dobře spočítaný, proč tam dává převod , jaký tam je...

změna převodu

16.2.2014 v 15:01 | Nahoru | #26
mel jsem ten prevod taky,ale vratil jsem to zpet na origo sedi mi vice,na vyjezdech se tolik neutrhava zadek a je to kontrolovanejsi kdyz uz jedu na krev

změna převodu

16.2.2014 v 15:19 | Nahoru | #27
já teda musím zaklepat, že se mi zatím zadek nikdy neutrhnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna převodu

16.2.2014 v 15:21 | Nahoru | #28
mari> no já to myslel jen tak když pojedem někam na dovču, tak se většinou jede v klidu a tím kolečkem bych se jen dostal na lepší spotřebu. s přítulkou stejně lítat nemůžu. ale to je zatím jen úvaha

změna převodu

16.2.2014 v 16:49 | Nahoru | #29
když jedu někam dál s přítulkou svižně turistickým tempem(s občasným vyhnáním pavouků), jedu kolem 6-ti i míň, takže ušetřených pár deci a zda vůbec, by mi za tu práci a ztráty akcelerace, nestálo...

změna převodu

16.2.2014 v 17:28 | Nahoru | #30
...Speedohealer je dobrej nejen na korekci tacho při změně převodu, ale i na zpřesnění tacha při origo převodu...ale hlavně kvůli najetejm km pro údržbu...jezdim na B12 o zub menší řetězový kolečko a jsem spokojenej parchant, řetěz nijak netrpí, v pohodě to dává a Speedohealer mam a musim říct, že je to fajn škatule a určitě se její pořízení vyplatí ...určitě lepší investice než třeba eloxovaný páčky ...ale není to holt vidět
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist