globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape
12.2.2014 v 20:39
Zdravím, po namontování bezkontaktu VAPE je elektrika na motorce "mrtvá", jednoduše nefunguje nic. Pojistka OK, regulátor OK - je připojený na mínus pól baterky, rozpínací relé zapojeno dle dodaného schématu - tedy na spínačce na číslo 15 na plus pól, ukostřeny dva kontakty na mínus pól a modrý kabel zapojený od zapal. cívky. Nenapadá mě nic.. Díky za rady! Na negativní a urážlivé příspěvky nereaguji!

Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 20:51 | Nahoru | #1
No evidentně to bude špatně zapojené. Já když zapojoval Vape, tak moto chytlo na první šlápnutí.
Napiš víc info. Jaký typ Vape máš?

Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 20:52 | Nahoru | #2
Nejdřív odpoj ten modrý drát, jestli ti běží zapalování.
Všechny bílé drátky v prostoru statoru musí být ukostřené. Držák jednovývodové zapalovací cívky musí mít také vodivý kontakt s kostrou.
Regulátor dobíjení - k němu si dostal papír. Jsou tam dva dráty k baterce. Nevím jestli ještě dávají červený a bílý, nebo je dnes barva jiná. V tom případě červený na + baterky, bílý na mínus baterky. Mínus baterky musí být také ukostřeno. Zapojení s ukostřeným plusem tento regulátor nedovoluje.

Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 20:53 | Nahoru | #3
Tak tak, v první řade odpojit zdechací drát od cívky, tj modrý, bílý mosí byt spojený na zem - z rotoru..pak to musí chytit i bez připojeného regulátoru a jakéhokoli balastu kolem.. zapalovací okruh je od dobíjecího oddělený

2 reakcí na tento příspěvek Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 21:17 | Nahoru | #4
Nic novýho pod sluncem.
Jestli ,že to máš zapojeno dobře a Já věřím, že Ty ano. tak vem motorku s kopce a kopni tam dvojku. Rotor se musí nabudit, aby to dávalo jiskru.
Dělal jsem takto 5 jawek (vape) a vždy,první natočení jsem musel udělat takto.
Jak to jednou blaflo, tak pak už sem to staroval bez problémů na druhej hup.

Edit
Hlavně neříkej Bimbamovi, že Ti nejde vape.
Nebo bude zase na koni a nevydržíme s ním.....

Naposledy editováno 12.02.2014 21:22:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 21:41 | Nahoru | #5
bimbo750> Jasný, já to teda zkusím Ale docela mě to překvapilo, si to krásně dodělám, mám z toho pěknej pocit ják to mám hezky udělaný, zapnu klíček a hovno, nesvítí nic a ani nehází jiskru
Před Bimamem je lepší o bezkontaktu pomlčet, ten by mi dal, že jsem tam nenechal kladívka

PS:
Neměl bych ten modrý drát na svorkovnici č. 15 spíše přendat na č. 30 a natáhnout tam kabel s plus pólem? Teď mi došlo, že na 15-ce je to jaksi kravina..

(reakce na) Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 22:01 | Nahoru | #6

bimbo750 píše: .... Rotor se musí nabudit, aby to dávalo jiskru.....



Naprostý nesmysl. Tohle není dynamo. U tohohle je rotor plný permanentních magnetů, nijak víc nabudit nejdou a rozhodně ne provozem. Na statoru také nic nabudit nelze.

Pokud vám to nechtělo chytnout, tak to dlouho stálo, byl tam vyčpělý benzín nebo nějaká podobná kravina.

... a nebo rozpínací relé a prázdná baterka...

Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

12.2.2014 v 22:58 | Nahoru | #7
Musíš tam mít něco blbě zapojenýho když ti nesvítí ani světlo.
Bílej drát z regulátoru má být na minus pólu baterky, červenej na plusovym pólu. Nemáš jen vybitou baterku?
Návod k montáži

1 reakcí na tento příspěvek Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

13.2.2014 v 20:58 | Nahoru | #8


Tady to máte od Montyho.
Deadman> jinak když tady píši, že sem musel nejdřív motorku pustit s kopce, aby začlo Vape fungovat(dobře zapojený) aby nabudilo- Tak tomu věř.
Měl sem to takhle u 5 jaw.Nevím proč bych si vymejšlel.
Tak nepiš ,že je to naprostý nesmysl.......

(reakce na) Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

13.2.2014 v 22:32 | Nahoru | #9
bimbo750> Protože to fyzikálně-technicky nesmysl je, tak na tom trvám. Měl jsi tam blbě něco jiného.
Kromě toho 2 sady Vape jsem namontoval také a pokaždé to chytlo normálně na první nebo druhé šlápnutí jako vždycky.

(reakce na) Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape

14.2.2014 v 08:15 | Nahoru | #10
Robertek> Máš evidentně dva problémy. To že po zapnutí klíčku nic nesvítí, nebude vina VAPE a je potřeba zjistit proč to tak je. Zapojení VAPE ti popsal Deadmen i s barvama drátů, věřím, že používají pořád stejné. Když zmiňuješ modrý drát na svorce 15 - modrý drát má být připojen přes rozpínací kontakt na kostru. Je to "chcípák". Při spojení s kostrou je zapalování vypnuté, po rozpojení funguje, ale +12V na něm být nemá.
Vem ty schemata od VAPE a zkontroluj, případně sem ještě jednou, podrobně popiš jednotlivé kabely kam je teď fyzicky máš.
Když nad tím tak přemýšlím, budeš mít chybu v tom zapojení relátka a odpojuješ si s ním komplet motorku, místo abys jen zkratoval ten modrej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka Jirk_K 11 23.1.2023 v 06:37 cmiral
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 Jirk_K 12 25.9.2022 v 07:45 udinar
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist