Všechny bílé drátky v prostoru statoru musí být ukostřené. Držák jednovývodové zapalovací cívky musí mít také vodivý kontakt s kostrou.
Regulátor dobíjení - k němu si dostal papír. Jsou tam dva dráty k baterce. Nevím jestli ještě dávají červený a bílý, nebo je dnes barva jiná. V tom případě červený na + baterky, bílý na mínus baterky. Mínus baterky musí být také ukostřeno. Zapojení s ukostřeným plusem tento regulátor nedovoluje.
2 reakcí na tento příspěvek Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape
Jestli ,že to máš zapojeno dobře a Já věřím, že Ty ano. tak vem motorku s kopce a kopni tam dvojku. Rotor se musí nabudit, aby to dávalo jiskru.
Dělal jsem takto 5 jawek (vape) a vždy,první natočení jsem musel udělat takto.
Jak to jednou blaflo, tak pak už sem to staroval bez problémů na druhej hup.
Edit
Hlavně neříkej Bimbamovi, že Ti nejde vape.
Nebo bude zase na koni a nevydržíme s ním.....
Naposledy editováno 12.02.2014 21:22:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape
Před Bimamem je lepší o bezkontaktu pomlčet, ten by mi dal, že jsem tam nenechal kladívka
PS:
Neměl bych ten modrý drát na svorkovnici č. 15 spíše přendat na č. 30 a natáhnout tam kabel s plus pólem? Teď mi došlo, že na 15-ce je to jaksi kravina..
bimbo750 píše: .... Rotor se musí nabudit, aby to dávalo jiskru.....
Naprostý nesmysl. Tohle není dynamo. U tohohle je rotor plný permanentních magnetů, nijak víc nabudit nejdou a rozhodně ne provozem. Na statoru také nic nabudit nelze.
Pokud vám to nechtělo chytnout, tak to dlouho stálo, byl tam vyčpělý benzín nebo nějaká podobná kravina.
... a nebo rozpínací relé a prázdná baterka...
Bílej drát z regulátoru má být na minus pólu baterky, červenej na plusovym pólu. Nemáš jen vybitou baterku?
Návod k montáži
1 reakcí na tento příspěvek Pa¨¨¨¨¨Pár dotazů k vape
Tady to máte od Montyho.
Deadman> jinak když tady píši, že sem musel nejdřív motorku pustit s kopce, aby začlo Vape fungovat(dobře zapojený) aby nabudilo- Tak tomu věř.
Měl sem to takhle u 5 jaw.Nevím proč bych si vymejšlel.
Tak nepiš ,že je to naprostý nesmysl.......
Vem ty schemata od VAPE a zkontroluj, případně sem ještě jednou, podrobně popiš jednotlivé kabely kam je teď fyzicky máš.
Když nad tím tak přemýšlím, budeš mít chybu v tom zapojení relátka a odpojuješ si s ním komplet motorku, místo abys jen zkratoval ten modrej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |