globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
12.2.2014 v 19:09
Tak kluci v Mates Moto Servisu vyrobili nejspíše úplně poslední Jawu 250 Californian 4T :(













(pro rejpaly - ano, řadička a hadice chladiče oleje ještě chybí :)

Naposledy editováno 12.02.2014 19:15:05
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 19:26 | Nahoru | #1
Co budou dělat dál??????

Nepomůžete Týneckejm s tím





Naposledy editováno 12.02.2014 19:29:46

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 20:19 | Nahoru | #2
odvedli jste kus pěkný práce na Jawách

škoda toho jejich hloupýho přístupu k výrobě a presentaci

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 20:32 | Nahoru | #3
Procpak to? Nejsem v obraze ale je to skoda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 20:43 | Nahoru | #4
HornisGSX> Jawa přestala kupovat motory a montovat 250ccm.

stejnej osud by měl brzo stihnout i Travel 125ccm

(reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 20:56 | Nahoru | #5
callowsick> aha ne za bych byl fanda tehle malorazek ale ten jejich design a provedeni motorek se me libil a to docela dost i jsme uvazovali ze by jsme tatovi koupili toho kalifa pac se mu desne libil a pro jeho pouzivani by to byla bezkonkurencni motorka takze jawe odzvonila hrana

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 21:07 | Nahoru | #6
Třeba jako další vyjede Calif s bájemi opředeným motorem 1000ccm.

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

12.2.2014 v 21:47 | Nahoru | #7
Nápad to je dobrej ale vypadá to divně. Nejošklivější je ten kotouč, vypadá jak kotouč z cirkulárky.....

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 07:38 | Nahoru | #8
Souhlasí, že ten kotouč je hnusoidní, ale jinak to nebyl špatný počin

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 07:50 | Nahoru | #9
Jako rarita to nějakou cenu mít bude. Ale píše se rok 2014 a tahle motorka patří do jiného tisíciletí...

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 10:08 | Nahoru | #10
Motorka krásná A na courání po okreskách nebo do práce bohatě stačí.
Hornis: O dvěstěpadesátky Jawy začal být (díky bertovi) poměrně zájem, tak je jawa pro sichr přestala dělat.
A teď můj názor - zřejmě proto, aby nepřišla o EU dotace.

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 10:39 | Nahoru | #11
Mates a spol odvedli dobrou práci.

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 11:29 | Nahoru | #12
Ten chladič oleje by měla byt enom taková smyčka zespodu ke krku a zpátky, případně z žebrované trubky.
Táto škatula nic moc.
K tomu chladiči ještě lehký přípodotek - myslím si, že by nebylo na škodu doplnit ho teploměrem oleje ve štuplu a kohůtkem k odblokování chladiče.
On až tak moc nevadí horký olej, jak studený.
No a kvýrobě - zajímalo by mě, kdyby si z Jawy objednali díly na stavbu (rámy a pod.), motory si mohou dovézt sami - a pokračovali ve výrobě 250ky mimo Týnec - jak by se na to soudruzi tvářili.
Myslím si taky, že by se posléze daly snadněji uvést do praxe určitá technická zlepšení stroje, na která v továrně jaksi neslyšeli.
Protože my to umíme nejlíp, že .

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 12:43 | Nahoru | #13
TŘEBA UŽ KONEČNĚ VYJEDE TA JAWA 660 KALIF. S KVALITNÍM PODVOZKEM!!!

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 13:02 | Nahoru | #14
Sportard kvalitní podvozek má.
Že ten zbytek (vč. Califa na něm) je diskutabilní, nu což.
Trošku si rýpnu - ten podvozek je lepší než na Hornetu. Třeba.
Hornet je takové přerůstlé Dandy.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 17:46 | Nahoru | #15
Ta ošklivá škatule je originální chladič k motoru 253FMM :)

(reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 22:04 | Nahoru | #16
Bert-Jawatesty> ...no to sem tušil.
Akorát teda po vás vymámím zapojení a udělám (teda chtěl bych to udělat) tak, jak sem napsal.
Chlupaté trubky se dajů kůpit a dá se to taky spočítat, kolik by jí bylo třeba .
Od oka to šacuju, že délka od motoru ke krku a zpátky by mohla stačit .
A generály z Jawy na dodávání dílů (motorek bez motorů) neukecáte?
Ani kdybyste měli na motorky objednávky?

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 22:13 | Nahoru | #17
Eště neco - spojil sem "zapomenutý" úchyt motoru (na hlavě) s rámem - á la ČZ - a podle mých subjektivních pocitů se neco stalo s vibracema, ale hlavně je kolíbka rámu tužší .
Už tam néni takový ten pocit "mám-nemám" při rychlém překlápění z jedné do druhé zatáčky.
Ostatně - je to výrazně lepší než s třindů, páč tam ty švungráfy, kua, to je gyro jak hovado.
A to přesto, že 4T má o neco víc otáček, aby to trochen jelo...
Je to velice lehce ovladatelný kocůrek a je škoda, že se nejede neco se sériovýma motorkama, páč tam by ten rozdíl musel byt vidět.
A vůbec- ten 4T Calif je navíc vééélice pěkná motorka!

Naposledy editováno 13.02.2014 22:17:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

13.2.2014 v 22:34 | Nahoru | #18

callowsick píše: HornisGSX> Jawa přestala kupovat motory a montovat 250ccm.

stejnej osud by měl brzo stihnout i Travel 125ccm



nazvat 125= Travel=

(reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 04:56 | Nahoru | #19

Parukar píše: nazvat 125= Travel=



co je na tom?

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 07:17 | Nahoru | #20
Je to moc pěkný stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 07:20 | Nahoru | #21
pěkné.. Až na ten kotouč..

Je to veliká škoda.. Taková motorka by se mi taky líbila, říkal jsem si, že za pár let, až budu mít pár peněz navíc, tak bych do ní šel.. No nic..

PS: a kupovat od JAWY rámy (sada dílů jak 350 bez motoru) a motory sehnat sami je asi nereálný, co..

(reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 07:56 | Nahoru | #22
kinmen> Přední kotouč...
Všichni prskali, že Jawa špatně brzdí.
No a když je tam konečně funkční brzda, zas se to nelíbí.
Tož teda nevím...
Jo, svého času Zavrc ve VD invalidů dělal kývačkové rámy, enom to svištělo.
Motorka néni Temelín.
Drobný problém je značka a papíry okolo. Ostatní je prkotina.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 11:27 | Nahoru | #23
Také chválím, takhle s chromovanou nádrží a lépe vedenými výfuky vypadá úžasně. Nebude Mates Moto zase na výstavě? Loni měl v Holešovicích krásnou třiapůli Kalifa.

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 15:55 | Nahoru | #24
Ty původní kolénka na Travelce - nejenom, že to bylo hnusné, špatné, nefunkční, zavazející atd., to byla jasná sabotáž .
Kdyby to bylo v boji, tak bych je za to nechal zastřelit!




Mě hlava nebere, proč se snaží zlegalizovat třindu splněním emisních limitů.
I kdyby se to naskrásně podařilo, furt to bude nevyzkoušené řešení s vlastnostmi "konstrukčního cvičení", nikoliv věci, zralé pro sériovou výrobu, o perspektivě nemluvě.
No a navíc furt to bude "two smoke" .
Na druhé straně jimi klasifikovaný jako zastaralý (!) strojek, prapůvodně Honda CB, je vyzkoušený agregát s možností zvýšení objemu...varianta vyzkoušená, funkční.
Podobně to platí aj pro dvácu - srandovní je, že pro Horcha (?) vyráběli pěknů motorku, s centrálem...
Tam by se dalo na modelu pracovat s tím, že by mohlo vzniknout jednoduché endurko, jednovál dvěpade...neé, je to neperspektivní, pro omezený trh...
Že konkurence z Číny - majstrštyk obchodníka je, udělat z konkurenta obchodního partnera...co víc jim eště, proboha, napovědět?!
Vkrádá se otázka - chtějí vůbec vyrábět motorky - nebo - chtějí vůbec něco dělat?!
Mě to připadá, že se enom hledají důvody, proč to nejde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 16:00 | Nahoru | #25
America> Víš, jak byli v Jawě nasraní, že Mates měl na výstavě větší úspěch (v Praze) než fabrika (v Brně)?!
Myslím si, že to byl taky jeden z možných důvodů, proč Travelku odepsali...
Že na základě takové motorky može vzniknůt tak neco pěkného...a prakticky v "garáži", bez inženýrů, vývojářů a "úžerníků".
Jedna z nejhezčích Jaw, která vznikla...mimo Jawu.
Jak symbolické!

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 16:22 | Nahoru | #26
Je to opravdu pěkná čistá práce, jenom by mě zajmalo kde si sehnal ten chladič, protože opravdu originál chladič pro 253FMM tak jak ho znám já vypadá o dost jinak.. Zrovna tento týden jsem montoval budík na teplotu oleje, posléze možná přibude tlakové čidlo na tu zbývající nezpojenkou kontrolku..






Osobně bych šel do něčeho takovéhoto v ceně +- 800





Naposledy editováno 14.02.2014 16:31:51

(reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 16:54 | Nahoru | #27
Zdenalbenal> Dovedu si tu naštvanost představit, chvíli jsem na stánku byl a Sportarda si skoro nikdo nevšímal. Každý se točil kolem toho Califa. Já obdivoval i tu dvácu Trail, to je taky moc pěkná práce.
Byl tam nějaký kluk z Jawy, ale většinou se lidi bavili o motorkách od Matesů. Teď v Jawě homologují třindu, vsadím se, že je k tomu inspirovala právě firma Mates Moto. Taky slibovali, že to bude na podzim a ten už dávno skončil. Ale mě to je jedno, třindu už jsem měl, hezky se na ní povozil a asi se k ní už vracet nechci.
Už to tady padlo, Jawa by měla poprosit Berta, aby jim s designem pomohl. Ten kluk je borec, doktor, co ve volném čase dělá hezčí motorky než Jawa. Má pro to cit a nadšení. Myslím, že by jim mohl hodně pomoci.
Nevíte někdo, zda bude Mates Moto zase v Holešovicích?

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 17:49 | Nahoru | #28
Amerika: Díky moc za pochvalu, moc si toho vážím. Bohužel musím všechny zklamat, letos v Holešovicích nebudeme (Mates Moto Servis). Doufám, že nám i tak zústanou fanoušci věrní.

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 17:53 | Nahoru | #29
Ještě dodám, že tato moroka je jak se říká v plné palbě: chromovaná nádrž, řidítka s hrazdou, světlomet s integrovaným digi přístrojem, červený rám, chladič oleje, chromovaná zrcátka a blikače, zadní světlo Lucas, výfuky Norton, bíle prošité sedlo ... prostě všechno ... to nejlepší na závěr :)

Naposledy editováno 14.02.2014 17:53:42

Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(

14.2.2014 v 18:02 | Nahoru | #30




Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist