globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VeFeRa 750 a jejich spotřeba PHM
 
12.6.2007 v 20:20
Čau lidi. Je to hloupost, na co se ptám, ale sedíme a dohadujem se, kolik žerou jiné VeFeRy 750. Já ji mám a bez nějakých nadsázek jezdím, pohodovou výletní jízdou za 5 l otáčky do 7 000 a dravější sportovnější jízdou za 7 l otáčky do 9 000. Tak jak jste na tom vy ? Já sám nevím, proč jse vás na to ptám, protože já sám říkám, že motorka není na šetření benzínu, ale v koutku duše by mě to docela zajímalo, kolik papnou jíné VeFeRky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VeFeRa 750 a jejich spotřeba PHM

13.6.2007 v 13:29 | Nahoru | #1
Peacemaker>A jinak si sní byl ve všem spokojený. Sbírám všechny info o VeFeRkách 750 RC 36.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VeFeRa 750 a jejich spotřeba PHM

13.6.2007 v 13:53 | Nahoru | #2
Víťan> mam doma neco testu, tak muzu nafotit a poslat. jak uz jsem psal, byly u nas 3 VFR rc36/ii, nez jsem ji prodal. motoricky super, podvozek taky dobry, brzdy spatny. sice to brzdilo o dost lip nez predchazejici ntv 650 s jednim kotoucem, ale ten predek na vfr zadna slava. mozna by to chtelo trosku polaborovat s destickama. v nedeli jsem si pujcil kamosovu vfr a ja zvyklej na fakt vyborny brzdy na bmw jsem si malem rozbil hubu. spotreba dobra, servisni intervaly dobry. ozubeny rozvody - parada. mel jsem '95 a najeto tusim 65000 a jezdila vyborne. co odchazi, je regulator dobijeni. vfr je tim asi nejvic znama. jestli mas jeste originalni, kup si nahradni kus. doporucuju vape (www.vape.cz), kamosi maj, stoji neco pod 2 tisice. ke gumam. ja mel na predku d220, vzadu mez6. pohoda. kamos pravidelne obouva komplet do d220. jezdi s nima jak slak a je moc spokojenej. vydrz by mohla byt teda lepsi (zadek neco pres 6t?), ale zase stoji pekny prachy a hlavne drzi. olej davame motul 5100. ja retez nemenil, kamos dal ten nejlepsi cz a je moc spokojenej. pokud vymenit rc36/ii, coz je asi nejlepsi rocnik vfr, tak mozna jeste za posledni strikacku s ozubenyma kolama pred vtecem. a proc jsem menil ja. proste jsem magor.:o) 2 hlavni duvody - fakt nemam rad retez, predtim jsem mel kardan a super. proste se o nej neumim starat a kdyz uz, tak me to dost obtezuje. potom spojka - kazdej je s hydraulikou spokojenej, ale me chytaly dost velky bolesti do slach. kdyz uz jsem s vfr vyjel, tak to bylo vetsinou pres 300 km. a nekdy uz to bylo o hubu, nemoct umacknout spojku. neco podobnyho se mi stalo i kdysi na sradovi, kde byla jeste mechanicka. asi je to pozici ruky/zapesi na riditku. tedka na bmw jde spojka o neco hur (mechanicka), ale vse naprosto v pohode a zapesti necitim. potom jeste po talianovi jsem mel provizorne opraveny podsedlovy plasty, ktery se zacinaly rozjizdet a praskat - tedy doporucuju urcite zavarit, pokud tam budes mit nejaky trhlinky. no ja si koupil novou gumu, dal komplet servis, koupil si wingrack s kufrem, novou helmu, za par tydnu najel par tisic a pak vfr prodal. tedka prodavam wingrack s kufrem, helmu, protoze potrebuju kufry na bmw a enduro helmu. no jo, jsem magor, ale proste ja uz mel hrocha dlouho v merku a mel jsem moznost do nej jit, tak jsem vfr za peknou cenu prodal. kdyz jsem zapijel smutek, tak tomu kamosovi s druhym vefrem jsem psal, ze pokud si jeste koupim silnicku, tak to bude vfr rc36/ii...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist