Naposledy editováno 24.01.2014 22:04:16
1 reakcí na tento příspěvek Prodej univerzálních dílů
V množství podle předpokládaných zákazníků (konečný spotřebitel kusy, obchodníci o řád dva víc).
A taky o nabízeném množství neco vědět - o zboží konkurence taky.
Klamat spotřebitela vychvalováním svojého zboží do aleluja má krátkodobý efekt, zákazník se vrací k tomu, kdo mu dá seriózní a pravdivé informace.
Když budeš nabízet něco jiného, než ostatní a trochu jinak, než podavači z regálů, máš šanci.
Peníze - obchod s penězma v kapse umí udělat kdekdo...
A malinký obchůdek je vždycky lepší, než veliká lopata.
Naposledy editováno 28.01.2014 12:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej univerzálních dílů
Když chceš seriózně dělat obchod, tak to, co nabídneš, musíš mět na skladě.
100% veci ze sve nabidky skladem nema nikdo ani Alza.
Co to je za volovinu ? Ja kolikrat prodavam veci a ty jeste nejsou ani napsany