globalmoto_kveten





Téma: Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
 
2.1.2014 v 00:47
Čau draci, zima je dlouhá, tak se aspoň pochlubím s tím, co jsem si o prázdninách poskládal, třeba bude o čem kecat.
V květnu jsem od souseda dostal (zdarma) Wartburga 353 ve verzi deluxe, předělanýho na pick up.
Už dlouho jsem měl v plánu si udělat vozítko na pole, který by aspoň trošku lítalo. No a bylo to dobrá shoda náhod. Auto jsem kompletně očesal (až na malý kus podlahy, na kterém jsou přední sedačky a pedály), zgenerálkoval jsem si motor, opravil spojku, řazení, zainvestoval nějaký drobný do materiálu a šlo se na to. V tuto chvíli vypadá bugina trošku jinak než na fotkách (pár trubek a křížů navíc, na střeše je tato hračka ( http://www.tuningst...irena-125db-12v.html (125db, důchodci se s tím straší parádně ), prahy jsou uřezaný a včera jsem se nasral, koupil plechy, elektrody, a začal jsem vyrábět kapotu).
Jinak trošku toho technickýho chlubení -
Výkon wartburga je tuším 50 koní - mám převrtaný trysky v karburátoru a kuchlej výfuk - troufám si tvrdit 55 koní. Při celkové váze okolo 350kg to dává hodně srandy. Koho zajímá spotřeba, tak při poklidné jízdě se dostanu k 13l/100km, když tomu dávám na silnici kotel tak těch 30, no a když s tím dělám bordel v lese tak to ani nemá cenu měřit . 0 - 100 dávám za 8,6 sekundy. Záleží jak se nažeru a jak zrovna v ten den funguje ono "přesné a dokonalé" řazení pod volantem.
Kdo má zájem slyšet jak to vrčí, na uloz.to jsem nahrál video, je to cesta od hádku (Ochoz u Brna) na kraj Pozořic. http://uloz.to/xtad...3-09-03-16-41-10-avi
P.S. kdo si chcete zajezdit, dovalte benzín. Já su pro


























Naposledy editováno 05.01.2014 01:22:13
Předchozí
1 2
Následující

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 00:57 | Nahoru | #1
Přidám ještě jednu co jsem našel - taková malá polní vyjíždka s kamošem (okolo Rájce)




1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 02:58 | Nahoru | #2
By mě zajímalo, kolik ty trubičky vydrží, když to půjde na boudu. No a chtělo by to nějaký pořádný veliký kola

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 10:23 | Nahoru | #3
Ty trubky se mi zdaj taky slabý
Jinak kámošova bugina motor favorit 136 doplněn o LPG= rovná se ekonomická zábava





Ale teď už je chuděrka v hutích

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 10:43 | Nahoru | #4
pro větší zábavu by byl lepší motor vzadu

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 10:46 | Nahoru | #5
taky bych řekl, když to půjde přes budku, že něco povolí. Jinak dobrý blázinec, spoluobčané musí mít radost

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 12:34 | Nahoru | #6
Tak trubky to jsou o průměru 30mm a stěně 4mm (mat. 11 523). Člověk by řekl malý trubičky, ale už jsme se s tím s bráchem kutáleli a přežili jsme to všichni tři. O sousedech mi radši nemluvte, už si na mě párkrát byli stěžovat, ono přece jenom když to není oplechovaný a když je na výfuku jen ten přední tlumič a ještě vykuchanej, tak při vytočení to udělá svoji srandu.
Ja1 - Ze začátku jsem měl vlhké sny o jiném rámu (tenhle už moc let nevydrží), pohonu 4x4 a podobných věcech. Proveditelné to všechno je, ale stálo by mě to moc času . Edit.

Naposledy editováno 02.01.2014 12:36:07

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 15:41 | Nahoru | #7
Tombik> vypada to nebezpecne!

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:03 | Nahoru | #8

ja1 píše: pro větší zábavu by byl lepší motor vzadu



I takové tady máme
Šáde





Trabant






Tombik:

Až teď jsem se díval na to video a potěš koště teda

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:07 | Nahoru | #9
Ty vole,koukal jsem na to video a podle zvuku bych to tipoval na nějakej kočár co jezdí závody do vrchů a né warana

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:07 | Nahoru | #10
Hrubéé

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:42 | Nahoru | #11
Zase jeden zralej pro Chocholouška-ještě že bydlíš tak daleko P-H.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:49 | Nahoru | #12
Endurista: Pěkný stroje. Docela by mě zajímalo kde se dají sehnat ty šípový kola, protože co jsem hledal, tak jsem nenašel.
Rybíz5: na videu to je ještě bez kuchlýho výfuku... teď je to aspoň pořádnej rachot :D

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:52 | Nahoru | #13
Ty na tom fáčku jsou z nějaké vysokohorské frézy a převařeny na fambo středy. A ty na tom trabantu jsou z nějaké Variny nebo co.

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:57 | Nahoru | #14
Joo tak to se mi asi nebude chtít shánět Tam vyměním přední za zadní, ty zadní jsou skoro nesjetý a zas to povalí pěkně.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 17:59 | Nahoru | #15
Budes po te silnici jezdit aji z jara?

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 18:02 | Nahoru | #16
Koudy: Po tý silnici jezdím aji teď Však je to bugina pro tvrdý chlapy, ta jezdí dokud startuje

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #17
Ja jenom ze tama obcas jezdim na motce, tak abych vedel, ze tam bud jezdit nemam a nebo pocital s tim, ze me tam v nake te vracecce muze prekvapit tohle

E: Pokud si tam teda do te doby na tebe nepocka nejake cajtik. Internet a nastvani spoluobcane (hlavne naplava z Brna) sou svine. Tak bacha

Naposledy editováno 02.01.2014 18:15:10

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 20:50 | Nahoru | #18
Na jednu stranu kluci šikovní, stokrát lepší zabít čas stavbou takového vehiklu (a něco se na tom naučit), než se flákat a dělat bordel s nějakou pochybnou partičkou, ale na druhou stranu tak klidně s tím lítat v provozu, na to pozor. Stačí, abyste to ťukli do nějakého podnikatele v medvědu, kde jen oprava promáčknutých dveří může dosáhnout šesticiferné částky a pište si, že se po Vás sveze a na nějaké ježdění budete moci zapomenout, bo nebudete mít pomalu ani na plesnivé rohlíky. Nemluvě o postihu za jízdu po silnici s vozidlem, jež nemá ani homologaci, ani pojištění.
Jinak ten rám by každopádně chtěl vyztužit, namontovat pořásné kšíry a kor jezdit s tím bez přilby a obleku je též hazard a k tomu "vykuchanému" výfuku... akorát to víc řve, ale motor ztratí na výkonu a bude jen víc žrát. Když už, tak to chce mít přesně odladěný výfuk (trojitý s komorami) a oddělené sání se třemi karbci. Vídal jsem takto upravené motory W353 v Trabantech a lítalo to jako zajíc střelený solí do p**ele.

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 21:11 | Nahoru | #19
Dík za názor J.M.K.
Snažím se s tím lítat mimo silnice, ale zrovna ta cesta co je na videu mě vždycky lákala. Jsou tam parádní zatáčky, docela dobrej povrch a projede tam tak 10 aut za hodinu, a policajti žádní. Jel jsem tam minimálně už 100x za tu dobu co bydlím v Ochozi, a nikdy jsem tam nepotkal PČR. Co by tam taky dělali? 90tku tam snad ani nepřekročíš s normálním autem a vozítek co mám já taky moc není.
Jinak vypadá to teď vcelku jinak. Na bocích je místo dveří trubka, a mezi ní a "podlahou" je karisíť. Za sedačkama je kříž, na střeše je kříž a vzadu ještě pár nepodstatných trubek. Co se týče helmy, tak s ní jezdím od té doby co jsem to narval do stromu. Kdybych letěl o 10 cm jinde, tak je po mě a budou mě identifikovat podle prdele.
Nevím jestli víš jak vypadá zevnitř ten první tlumič na wartburgovi, ale jsou tam 4 přepážky, vždycky do cca. 2/3 šířky toho tlumiče napřeskáčku zasebou. No a ten dědula co to měl předemnou to tam místama vyplnil vatou. Jezdil s tím do leso pro dřevo a potřeboval aby to dělalo co nejmenší rámus. Já jsem to všechno i s přepážkama vyházel, a tu obdélníkovou komoru jsem nahradil dvojitým kuželem (sice jedna komora, ale spočítal jsem si tvar vůči délce a průměru kolene, velikosti výfukových kanálů apod., takže ten výfuk není jen zmršenej.) To že to teďka řve, protože tam není žádnej tlumič, je pravda, ale jede to líp (0-100 měření). Spotřeba je zvýšená kvůli převrtaným tryskám v karburátoru.

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:04 | Nahoru | #20
Tombik> Tak v takovém případě byla úprava hrnce k dobru, i když do pořádného odladění to tak jako tak bude mít daleko. Jestlis někdy viděl upravený Trabant, tak tam expanzní komory zabírají téměř celý prostor vedle motoru. Ale tam také byla pomocná nádrž v kufru s čerpadlem, krmícím "hlavní" nádrž, jelikož takto upravený motor hlavě dokázal sežrat i 40l/100km. A jen převrtání trysek též nemusí stačit, je třeba upravit celé sání. Možná víš o tom, jak se u těchto motorů zanášela svíčka zadního válce - bylo to stékáním oleje v šikmých parozích. Stačilo trochu upilovat hranu klapky, aby se směs lépe rozviřovala a olej se nesrážel. Rám dle Tvého popisu by stačit měl, ale jezdit bez výstroje tak jako tak nedoporučuju. A co se týče té cesty, tak máš recht s tím, že je tam malý provoz a švestky tam jen tak nepojedou, ale to rozhodně neznamená, že se nemůže stát, co jsem zmínil výše. Náhoda je blbec.

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:10 | Nahoru | #21

seikos píše: By mě zajímalo, kolik ty trubičky vydrží, když to půjde na boudu. No a chtělo by to nějaký pořádný veliký kola



Naprostý souhlas! Jezdil sem dva roky rodeocross,nemáš tam pásy a při první "boudě" tě to zamáčkne.Určitěs na tom strávil spoustu času,ale ještě to raděj dodělej.Je to od pohledu nebezpečné.

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:19 | Nahoru | #22
J.M.K.: Motoricky upravenýho trabiho jsem zatím neviděl, ale nedávno jsem si dost zjišťoval o úpravách wartburga, a myslím ty že úpravy budou podobný... Jinak směs mám i s těma převrtanýma tryskama naladěnou, takže předpokládám že jiné úpravy nejsou potřeba (v karburátoru co mám jsou 4 trysky, volnoběžná, hlavní, pak nějaká asi pomocná, protože není nijak zaškrcena v žádné poloze klapky a přídavnou trysku.) Mám zvětšenou přídavnou trysku, která se zároveň otevírá později, a také mám zvětšenou tu "pomocnou". Pak jsem s tím dojel za kamarádem co má doma lambda sondu a příslušný vybavení k tomu a naladili jsme to. Stačilo pouze jemně zabrousit hrot vzdušníku aby šlo víc vzduchu a poštelovat ho. Takže si myslím že je to takto ideální a úprava sání netřeba :)
Svíčka se mi zasírá ta prostřední, nevím čím to je. vždycky to tak měsíc jezdí a pak to chvilkama jede na dva nebo na tři válce. Svíčku čistím a vypaluju furt dokola než se naseru, koupím novou a celej kolotoč jede odznova. Místo výstroje si beru hodně vrstev... Bunda, dvě mikiny, dvoje kalhoty, rukavice a helmu... myslím že dostačující.

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:41 | Nahoru | #23
Lucinus: Už to na budce bylo. Udělalo to 2x 360° a zpátky na kola. Ty nosný trubky jsou totiž v případě otočení namáhaný pouze na tlak. Tam si to může překročit mez kluzu jak chce ale prostě to tam bude držet a maximálně se zdeformují. Při váze buginy, materiálu a rozměrů trubek nepravděpodobné. Spíš těch pásů se bojím. Tam časem přijdou pořádný sportovní sedačky s dobrýma pásama, ale všechno časem... nedávno jsem dal 10 tisíc za motorku, tak teď zase dlouho nic nebude.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:52 | Nahoru | #24
Jen tak dál Tady jedna zrůdička ode mě.












Stavěl sem před 7 lety a prakticky jsem se na tom naučil základy. Motor byl 105, přední náprava trabi a hromada práce. Ta věc se dokázala rozjet i po zadních. Přez boudu to šlo jednou tak v osmi pětkách a nápravy byly zlámaný několikrát. No ještě že už to je pryč, časem bych se v tom zabil.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 23:27 | Nahoru | #25
Tombik:Myslel jsem,že splácáš něco jako na tom závodili Maťátko a Křesťan před půlstoletím.Proháněli i evropu.Ale jó,dobrý...

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 23:38 | Nahoru | #26

Tombik píše: Joo tak to se mi asi nebude chtít shánět Tam vyměním přední za zadní, ty zadní jsou skoro nesjetý a zas to povalí pěkně.



Občas se něco slušnýho oběví na bazoši. Chce to sledovat.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

3.1.2014 v 00:17 | Nahoru | #27
F.I.K: Pěkný vozítko :) Zajímavý jsou tam ty tupláky... Ty si ale já dopředu dát nemůžu, vypadalo by to strašně :D
Když už se tu baví pohromadě tolik lidí, nemáte náhodou někdo doma nějaký kulatý samostatný světla? Nějaký na buginu prostě, když je teďka přes zimu ve 4 tma tak s tím není žádná prdel.

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

3.1.2014 v 14:43 | Nahoru | #28
Tombik> Tady máš příklad pořádně vyladěného motoru Trabant, hlavně si všimni těch komor:



Motor je ale komplet překopaný, jiné hlavy, předělané kanály i klika, větší karbec... ve výsledku téměř trojnásobný výkon oproti originálu. Ale životnost motoru nebude nic extra.

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

3.1.2014 v 15:13 | Nahoru | #29
Kamarád dostal kdysi trabanta. Střecha, dveře, sloupky fuč, za předníma sedačkama jsme ho uřízli, navařili tam rám z ČZ150 i s kolem, pár lešenářských trubek pro vyztužení, výfuk to mělo z Jawy 90 cros. Maskovací nástřik, prostě hustá tříkolka, co se jí při brždění zvedal zadek. Fotky už nejsou. Ty jsou až z dalšího počinu (6-ti kolového kabria).
http://www.motorkari...=25&&pgr=162

Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

6.1.2014 v 17:45 | Nahoru | #30
Zdar, protektory šípáky snad dělaji v Obnově v Kanicách.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist