Téma: Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
 
2.1.2014 v 00:47
Čau draci, zima je dlouhá, tak se aspoň pochlubím s tím, co jsem si o prázdninách poskládal, třeba bude o čem kecat.
V květnu jsem od souseda dostal (zdarma) Wartburga 353 ve verzi deluxe, předělanýho na pick up.
Už dlouho jsem měl v plánu si udělat vozítko na pole, který by aspoň trošku lítalo. No a bylo to dobrá shoda náhod. Auto jsem kompletně očesal (až na malý kus podlahy, na kterém jsou přední sedačky a pedály), zgenerálkoval jsem si motor, opravil spojku, řazení, zainvestoval nějaký drobný do materiálu a šlo se na to. V tuto chvíli vypadá bugina trošku jinak než na fotkách (pár trubek a křížů navíc, na střeše je tato hračka ( http://www.tuningst...irena-125db-12v.html (125db, důchodci se s tím straší parádně ), prahy jsou uřezaný a včera jsem se nasral, koupil plechy, elektrody, a začal jsem vyrábět kapotu).
Jinak trošku toho technickýho chlubení -
Výkon wartburga je tuším 50 koní - mám převrtaný trysky v karburátoru a kuchlej výfuk - troufám si tvrdit 55 koní. Při celkové váze okolo 350kg to dává hodně srandy. Koho zajímá spotřeba, tak při poklidné jízdě se dostanu k 13l/100km, když tomu dávám na silnici kotel tak těch 30, no a když s tím dělám bordel v lese tak to ani nemá cenu měřit . 0 - 100 dávám za 8,6 sekundy. Záleží jak se nažeru a jak zrovna v ten den funguje ono "přesné a dokonalé" řazení pod volantem.
Kdo má zájem slyšet jak to vrčí, na uloz.to jsem nahrál video, je to cesta od hádku (Ochoz u Brna) na kraj Pozořic. http://uloz.to/xtad...3-09-03-16-41-10-avi
P.S. kdo si chcete zajezdit, dovalte benzín. Já su pro


























Naposledy editováno 05.01.2014 01:22:13

1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

2.1.2014 v 22:19 | Nahoru | #1
J.M.K.: Motoricky upravenýho trabiho jsem zatím neviděl, ale nedávno jsem si dost zjišťoval o úpravách wartburga, a myslím ty že úpravy budou podobný... Jinak směs mám i s těma převrtanýma tryskama naladěnou, takže předpokládám že jiné úpravy nejsou potřeba (v karburátoru co mám jsou 4 trysky, volnoběžná, hlavní, pak nějaká asi pomocná, protože není nijak zaškrcena v žádné poloze klapky a přídavnou trysku.) Mám zvětšenou přídavnou trysku, která se zároveň otevírá později, a také mám zvětšenou tu "pomocnou". Pak jsem s tím dojel za kamarádem co má doma lambda sondu a příslušný vybavení k tomu a naladili jsme to. Stačilo pouze jemně zabrousit hrot vzdušníku aby šlo víc vzduchu a poštelovat ho. Takže si myslím že je to takto ideální a úprava sání netřeba :)
Svíčka se mi zasírá ta prostřední, nevím čím to je. vždycky to tak měsíc jezdí a pak to chvilkama jede na dva nebo na tři válce. Svíčku čistím a vypaluju furt dokola než se naseru, koupím novou a celej kolotoč jede odznova. Místo výstroje si beru hodně vrstev... Bunda, dvě mikiny, dvoje kalhoty, rukavice a helmu... myslím že dostačující.

(reakce na) Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9

3.1.2014 v 14:43 | Nahoru | #2
Tombik> Tady máš příklad pořádně vyladěného motoru Trabant, hlavně si všimni těch komor:



Motor je ale komplet překopaný, jiné hlavy, předělané kanály i klika, větší karbec... ve výsledku téměř trojnásobný výkon oproti originálu. Ale životnost motoru nebude nic extra.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist