globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

29.9.2014 v 14:42 | Nahoru | #1
femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

29.9.2014 v 15:14 | Nahoru | #2

los-fazeros píše: femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo



Hele RR jsem nejel, obyč ano. Pevně ale věřím, že obyč Brutale bude působit zběsileji než RR varianta. Ta obyč a "jednoR" varianta jede fakt při jakýchkoliv otáčkách. Stačí kouknout na graf výkonu a je vymalováno. RR varianta tuhle sílu obětovala pro pár koní ve vrchu. Člověk se nesmí nechat zblbnout těma marketingovejma číslama

RR sice vede v čísle maximálního výkonu, ale jenom v maximálních točkách. Já tedy nepoznám rozdíl 130 vs 140 koní v rozsahu 500ot/min u vršku. Zato ale sakra poznám rozdíl 50 vs 70 koní při středních otáčkách.



Absolutní čísla nejsou tak důležitý, průběh je to o co jde. A u naháče rád oželím pár koní ve vršku ve prospěch brutálního středního pásma. Ostatně proto jsem vybral to co jsem vybral.

Jak píšu, RR jsem nejel. Jestli je má teoretická úvaha nepravdivá, tak mě klidně osviťte

Naposledy editováno 29.09.2014 15:17:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist