famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
los-fazeros píše: femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo
Hele RR jsem nejel, obyč ano. Pevně ale věřím, že obyč Brutale bude působit zběsileji než RR varianta. Ta obyč a "jednoR" varianta jede fakt při jakýchkoliv otáčkách. Stačí kouknout na graf výkonu a je vymalováno. RR varianta tuhle sílu obětovala pro pár koní ve vrchu. Člověk se nesmí nechat zblbnout těma marketingovejma číslama
RR sice vede v čísle maximálního výkonu, ale jenom v maximálních točkách. Já tedy nepoznám rozdíl 130 vs 140 koní v rozsahu 500ot/min u vršku. Zato ale sakra poznám rozdíl 50 vs 70 koní při středních otáčkách.
Absolutní čísla nejsou tak důležitý, průběh je to o co jde. A u naháče rád oželím pár koní ve vršku ve prospěch brutálního středního pásma. Ostatně proto jsem vybral to co jsem vybral.
Jak píšu, RR jsem nejel. Jestli je má teoretická úvaha nepravdivá, tak mě klidně osviťte
Naposledy editováno 29.09.2014 15:17:05