famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jinak MT-09 jsem zvažovala také,ale Brutálce nesahá ani po kotníky,byla jsem jí zkusit.Zkoukni Sršňovo test a řekl totéž co jsem si myslela.Uhoupaný podvozek a mapy na prd.
Naposledy editováno 22.09.2014 12:47:22
pak má 1090rr corsa,což je druhá generace, která se už pár let prodává, a potom má dragstera,
což je v podstatě derivát od třetí generace brutale(675 a 800)
za mně je nejvíc první generace
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1. poruchovost, zvlášť elektrika
2. rozdíly mezi S a R verzemi
díky
R.
(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1. poruchovost je hlavně v náboji zadního kola, mají tam špatný ložiska, ale dá se sehnat celej upgradovanej hub za cca 12000. Případně sada ložisek vyjde kolem 3000, pokud ten hub není zničený. Novější Brutale s tím problém nemají.
Další problém je v SPU (service power unit, něco jako pojistková skříň, ale výrazně komplexnější) Tenhle problém měly Brutale cca 2005-2006, problémová SPU má modrá záda. Pozdější SPU mají záda černý a tam je problém odstraněn. Projevovalo se to po kontaktu s vodou, zřejmě špatné těsnění a vlhkost se dostala k DPS. Cena nové cca 300Eur.
2. Rozdíl mezi R a S:
R - radiální Bremba ve předu a jiné disky kol, červená hlava motoru
S - axiální Nissin a jiné disky kol
jinak myslím, že tam rozdíl není.
jinak spousta info a rad je a mvagusta.net
jinak 910r má ještě jiný vidle- zaprvé vnitřek a jsou v černym eloxu a kluzáky černě povlakovaný.Jinak ty kola na R jsou kovaný.
jak je výše, ložiska kol, spu, vypadává sklo př. světlometu- stačí zalepit....
ložiska kol, nemají totiž gufera,jsou tam jen klasický krytý ložiska do kol, ale už přes není gufero, v zadu má ložisko interval 18tis km. Až ho někdy uvidíš, pochopíš.
Celej ten excentr pasuje z druhý generace, tam prej dá v poho 50tis km.
Ještě rozdíl mezi euro 2 a euro 3 je, že euro 3 má svody vcelku s katem, takže pouze dvoudílnej výf. systém.
Mam 910r a je to super
Naposledy editováno 23.09.2014 14:38:23
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
rubi, femal - tak co, už vám to vrátili?
Naposledy editováno 25.09.2014 16:49:59
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 25.09.2014 22:26:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Potřebuju poradit, ta věc na které drží rozeta je usazená na 6ti gumových guferech (viz. foto), ty svině jsou vymlácený a rozeta má vůli jak do boku tak vpřed i vzad. Jako zatím nic tragickýho ale chcu to okamžitě řešit. Otázka zní jak povolit tu matici ke které némám origo klíč? Je mě nějak proti srsti to brát sikovkama přes hadr, dá se u nás sehnat ten klíč, je to jen na MV nebo nějakej unisex? A druhá otázka objednání nových gufer, nejblíže to mám do D MOTO v brně, tak že nejspíš tam. Doba dodání bude asi víc jak týden že? Bo na netu u nás neobjednáš ani prd. Předem díky za rady a kdyby se tady náhodou objevil někdo kdo vlastní Brutale 920 ať se mi okamžitě ozve bo muj vyhledavač mě tvrdí že jsem snad jedinej v zemi
ale vůbec bych se nedivil kdyby to bylo shodný s první generací tj. 750/910/989/1078
je teda kurva divný, že je to v řiti po pěti tisících....
jinak klíč, myslíš na centrální matku kola? je to 55mm dvanáctihran vořech do 3/4" goly.
prodává se i "origo", ten má uvnitř čep aby se nesmekal.
díly: moto arte děčín, moto prestige praha, jinak ebay (it, de, uk)
ptej se dál
edit:
nebo na : http://www.startwin.../brutale_920/oem/863
stojí 1 éčko/kus
edit2: tak první generace má kulatý, takže musíš hledat z 2.gen , všechny jsou stejný.
Naposledy editováno 27.09.2014 22:37:09
los-fazeros píše: Rubi> no vidíš, opraveno, tak není snad tolik zle...už jen vyleštit, přečkat zimu a na jaře hurá na vyjížďku. takže je to fakt volnoběžkou jo?
nic se ještě leštit nebude,já jezdím většinou do konce listopadu. mám ještě 2 měsíce na ježdění,sice to už není takové super poježdění,ale dá se to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
los-fazeros píše: femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo
Hele RR jsem nejel, obyč ano. Pevně ale věřím, že obyč Brutale bude působit zběsileji než RR varianta. Ta obyč a "jednoR" varianta jede fakt při jakýchkoliv otáčkách. Stačí kouknout na graf výkonu a je vymalováno. RR varianta tuhle sílu obětovala pro pár koní ve vrchu. Člověk se nesmí nechat zblbnout těma marketingovejma číslama
RR sice vede v čísle maximálního výkonu, ale jenom v maximálních točkách. Já tedy nepoznám rozdíl 130 vs 140 koní v rozsahu 500ot/min u vršku. Zato ale sakra poznám rozdíl 50 vs 70 koní při středních otáčkách.
Absolutní čísla nejsou tak důležitý, průběh je to o co jde. A u naháče rád oželím pár koní ve vršku ve prospěch brutálního středního pásma. Ostatně proto jsem vybral to co jsem vybral.
Jak píšu, RR jsem nejel. Jestli je má teoretická úvaha nepravdivá, tak mě klidně osviťte
Naposledy editováno 29.09.2014 15:17:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Havne opatrne a cekam od tebe nejakou peknou recenzicku na velkou Brutalku.
Naposledy editováno 30.09.2014 15:32:17