famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
jo a do toho Varese se stejne chystam, drive ci pozdeji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
bulldogbiker píše: SOUHLASIM italské motorky krásný ale na HOVNO!!
No někteří motocykl vybírají jako modní doplněk dle designu,třeba jako kabelku
Hele tobě manželka utekla s Italem, šikanovali tě na brigádě v pizzerii a jako malej ses málem udusil boloňskou omáčkou? Že z Itálie máš takovou fobii? Si to nekupuj, když to nechceš nebo na to nemáš a běž tokat někam jinam .
Jinak jsem ze zvědavosti nakoukl do tvého profilu, no nebyl jsem překvapen. Jak sbírkou motorek, tak slohovou a zejména pravopisnou stránkou. Máš tam pár chip Zátach motoru, futurystický design nebo KURVATURBO u DT125 mi vykouzlí úsměv na tváři ještě zítra. Možná mi to vydrží do středy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ale je tedy fakt, ze uz jsem taky uvazoval o exit strategy… ale zatim to nevzdavam. BTW: vsechny rady tady jsou OK, akorat ja se snazim postupovat po linii zaruky, jednani s dealerem a tak, protoze vsecko ostatni jsou jenom zbytecny naklady navic. Uz jenom vozit tu motorku nekam do Nemecka je "vojeb" navic, cemuz se snazim vyhnout. to uz rovnou muzu k nejakymu garaznikovi (sikovnymu) a nechat to prechipovat a nandat jiny komponenty, ktery by asi fungovaly, ale uz tam pak neni zaruka a stoji to spoustu penez navic bez jistoty, ze to bude fungovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Holt jsi měl smůlu a snad už se vyčerpala... Já měl s morini prakticky nulové problémy (klepy klep). Naproti tomu s yamahou jedna negativní zkušenost se svolávačkou a velmi negativní zejména se servisem, ze které se potom vyklubaly další nepěkné věci. Servis si totiž už v minulosti na tajnačku vykázal na mojí motorku svolávací akci, vyfasoval díly, vyúčtoval práci, ale moje motorka opravena samozřejmě nebyla. Když jsem chtěl tu svolávačku provést, tak mi ještě drze řekli, že se na mojí motorku akce nevztahuje ale že si ji můžu zaplatit. Vyřešeno pak k plné spokojenosti v jiném servisu (KV).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Franco82> ty kravo… no tak to bych je normalne naprasil na Yamahu Europe nebo tak neco a prisli by o dealeship a meli by po ptakach...
Měl jsem to v plánu, ale nějak jsem se k tomu nedostal. Byl jsem druhý majitel a spáchal to jeden ze dvou servisů, jenže já neměl v ruce důkaz který z nich to byl. S trochou snahy bych to býval zjistil, ale vykašlal jsem se na to v rámci zachování duševního zdraví
3 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
jinak ano, TPS reset to vyresil a mam taky aktualni software… jede to ok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: Rubi> mv agusta by měla řadit bez i dolů
Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.
Hele bacha na to, musíš mít příplatkový EAS (quickshifter) a nejsem si jist, jestli verze pro B800 už uměla řazení dolů. Takže nejdřív radši projít manuál. Když zkusíš řadit dolů bez spojky bez EAS 2.0, tak to může skončit dost blbě . Mírným překvapením počínaje a přetočeným motorem konče.
Jináč prej ten QS funguje dobře v horní třetině otáček pod plným plynem, prostě okruhová pomůcka. Uživatelé si na to stěžovali, že je to nespolehlivý a nefunguje to. Nakonec zjistili, že chyba byla v uživateli - 3 tisíce a čtvrt plynu. Prostě stejně jako zbytek motorky to funguje nejlíp, když jedeš na krev.
Nedaří se mi dohledat podrobnosti o EAS 2.0, netušíte někdo jak je to s tím řazením dolů? To to samo zvýší otáčky motoru, jakože vrkne plynem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82 píše: Hele bacha na to, musíš mít příplatkový EAS (quickshifter) a nejsem si jist, jestli verze pro B800 už uměla řazení dolů. Takže nejdřív radši projít manuál. Když zkusíš řadit dolů bez spojky bez EAS 2.0, tak to může skončit dost blbě . Mírným překvapením počínaje a přetočeným motorem konče.
Jináč prej ten QS funguje dobře v horní třetině otáček pod plným plynem, prostě okruhová pomůcka. Uživatelé si na to stěžovali, že je to nespolehlivý a nefunguje to. Nakonec zjistili, že chyba byla v uživateli - 3 tisíce a čtvrt plynu. Prostě stejně jako zbytek motorky to funguje nejlíp, když jedeš na krev.
Nedaří se mi dohledat podrobnosti o EAS 2.0, netušíte někdo jak je to s tím řazením dolů? To to samo zvýší otáčky motoru, jakože vrkne plynem?
Já příplatkový EAS mám ,funguje to velmi dobře a je fakt,že točit musíš, jinak to nejde,ale přijde mi,že dolů to jako nechce zaskočit,tak to dělám spojkou/přeci jen to nechci pokoušet/.V manuálu jen píší jak ho tam nastavit ale jak to funguje tam není.Když ony ty české překlady manuálů jsou dost sporadické např.k Vikině mám u všeho co chceš nastavit napsáno:navštivte nejbližší autorizovaný servis.
Teď jsem volala Metelovi a ten mi potvrdil,že mám ještě starší verzi co to nepodporuje,jde to prostě jen nahoru,ale ty novější Rka a RRa už to mají i dolů.
Naposledy editováno 10.04.2015 09:29:20